2. rész

1.2K 32 0
                                    

Nemtudom eldönteni,hogy mivel menjek,de előbb megkéne nézni az időjárást,hát esik,úgyhogy megyek kocsival. Ne ilyen kocsi csak nekem lehet.

 Ne ilyen kocsi csak nekem lehet

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Na indulásra fel. 30 perc múlva meg is érkeztem. Mivel a parkolót elálták így dudáltam egyet és mindenki ketté nyílott mint egy folyosó. Mikor meg odaértem Kety csak meglepetten figyelt engem. Kiszálltam és odamentem a "harcmezőre".
-Végre hogy megjött a kis ringyó.-mondta mosolyogva.
-Ja és végre eltűnsz a föld színéről.-ezen csak nevetni tudtam.
-Te engem nem ismersz. Allíg várom hogy a holttestedet én magam aprítsam szét.-na ekkor megütött.
Na ebből elég most én ütöttem meg,de úgy hogy nekivágódott a mögötte lévő falnak. Egy meglepődött Ketyt találtam a fal mellett.
-Na most beszéljél te ribanc.-már most allíg tudott mozogni,de én ott helyben megakartam ölni.
-Dögölj meg.-mondta halkan.
-Kettőnk közül csak te fogsz.-mondtam dühössen és egy kést szúrtam a hasába ott ugyan úgy meglődtem és megrúgdostam még egy kicsit. Ekkor már majdnem meghalt. Egy kezet éreztem ami visszafog engem. Márk az.
-Márk engedj el vagy te leszel a következő.-üvöltöttem rá.
-Nem tehetem Emma ezt nem.-mondta szomorúan.
-És még is miért nem?-kérdeztem meg meglepődve.
-Mert ő az unokatesóm.-enniy kellett ahoz hogy kicsavarjam a kezét így kiszabadulva pedig fejbelőttem a lányt.
-Sajnálom,de ez így van rendjén. Hogy miért is? Mert ő megölte az én anyámat csak ezt titkolta az apám elől. Most ha parancsolsz én mennék.-mondtam szomorúan.
-Ezt nem úszod meg.-nem érdekel mit mond csak allíg vártam,hogy hazaérjek.

A MAFFIA LÁNYA......Where stories live. Discover now