7. rész

751 18 0
                                    

Újra egy borzalmas nap a többi között,mibel apu beiratott Márkkal egy maffia iskolába. Így hát ma is be kell mennem,de egyedül,mert ugye Márk lesérült. Legszivesebben itthon maradnék vele,de nem lehet,ezért ház muszály bemennem. Jah és remélem,hohy az a szuka megtanulta a leckét a multkoriak miatt...
Az iskolában:
Az iskolához érve megláttam a srácokat beszélgetni így oda akartam menni hozzájuk,de valaki megzavart,hát persze,hogy az akis rohadék. Mit is gondoltam,hogy nem találkozok bele? Nah ezt megszívtam...
-Ha ida mersz hozzályuk menni kitépem minden szál hajadat,.egértetted?-kérdezte Zsófia az osztály ribanca.
-És ha odamegyek hozzályuk akkor kíváncsi leszek megteszed-e?-mondtam.
-Te tényleg nem értesz semmit meg...-mondta nyávogósan...
-Téged meg már annyira megba@@tak,hogy már hülye is vagy...
-MENNY MÁR EL AZ UTAMBÓL TE RIBANC...-üvöltöttem neki mire ő felnevetett és mindenki minket nézett...
-Mert mi lesz ha nem?-kérdezte...
-Te csak fogd be oké...-mondtam neki és úgy mentem el mellette,hogy direkt nekimenjek a vállának.
-Sziasztok fiúk...-köszöntem nekik mire ők szomorú fejet vágtak...
-Mi a bajotok?-kérdeztem meg őket...
-Az hogy a Márkkal vagy...Ő neki sohasem volt még barátnője hosszútávra és már bánt ez a dolog,hogy egy ilyen szép lányt mint te meg fog bántani...-mondta az egyik...
-Hidjétek el,hogy nem fog megbántani engem,mert nem tud.15 évessen már öltem és így csak szerelmes tudok lenni...Jah és ha olyat mond nem hat meg viszont a szavainak vagy tetteinek lesz következménye... Úgyhogy nyugodjatok meg...
-Rendben bízunk benned...-mondták egyszerre,de ez a kedv át is megy megint szomorú képre és mindegyik lehajta a fejét én meg csak értetlenül bámulok rájuk mint egy kész idióta. Erre megfodulok és kit látok meg,hát persze,hogy Márkot...Odajött hozzánk,jól meggyógyult az már egyszer biztos...
-Sziasztok...-köszönt rövide és egyszűen és csak úgy elment. Mégsem maradt ott velünk inkább bement az épületbe. Egyszer csak lövést hallok és azt,hogy apám rohan be az épületbe... Mi az isten folyik itt? Kérdeztem meg magamtól és lépteket hallottam meg magam mögött így megfordultam... A fiúk elmentem még a lövés elött szóval ja,megint egyedül...
-Oh szia drága...-mondta az ehyik aki kb. egy idős volt Márkkal...
-Mit szeretnél?-kérdeztem meg flegmán...
-Hát nem jót az biztos...-mondta és addig meg már körbevettek erre én meg elkeztem nevetni míg ők hülye fejet vágtak...
-Te meg min nevetsz?-kérdezte meg mosolyogva azon,hogy nem tudom,hogy ő ki... Mert szerintem ez jár a fejében...
-Hát csak azon,hogy ilyen hülyék vagytok na mindegy...-mondtam,de már csak mosolyogva mivel rossz érzésem támadt. Szerintem én ma nem itthon leszek az biztos.
Gondolkozásomból egy kéz ragadott ki. Lefogtak és az elöttem álló meg mosolyra húzva száját megszolalt:
-Jóéjt drágám...-mondta és egy rigyot fogotg a számhoz,de én jól tudtam,hogy nem szabad levegőt vennem,tehát nem tettem meg amit észre is vett és intett a másik fiúnak aki könnyű szerrel belémrúgott amitől a földre zuhantam,de nem tántorottam meg...
-Ez aztán az etős csaj...
-Rohadék...-kiabáltam rá mire megint csak belémrúgtak,ha ezt túlélem megölöm őket szép sorjába.
-Elég legyen mit műveltek?-hallottam meg egy ismerős hangot ezt már tényleg nem hiszem el Márk az!!!!
-Nem meg mondtam,hogy az enyém vagy és senki másé és mikor elveszlek téged megölöm az apád és én leszek a Maffiák feje.-mondta büszkén Márk mire én csak könnyeket hullasztva kezembe temettem a fejem és csak sírta sírtam és sírtam.
-Oh hogy téged is meg lehet gyengíteni.-mondta és intett az egyik ezek szerint az emberének aki hozott egy tűt és odaadta Máknak...
-Jóéjszakát kedvesem...-mondta és már csak az az utolsó emlékem,hogy apám holtteste melett visznek el...

A MAFFIA LÁNYA......Where stories live. Discover now