Hát egy nem várt személy érkezett és sajnos rossz ember is egyben.
-ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ .........Chloé .........Márk az.
-Hogy mi?-Chloé
-NE GYERE KÖZELEBB!!!!!-Márk
-És még is mért ne?-Én ilyedten kaptam a fejemet Márkra aki egy fegyvert szegezett Chloéra.
-Ezért!!!-Márk
Gördült egy lövés,de Márk lefogott,hogy semmit se tudjak tenni.
Viszont nálam mindig van zsebkés,ezt kihasználva Márk torkához akartam szorítani,de nem jött össze,ő sokkal gyorsabb volt most és kicsavarta a kezem.
-Ez nem jött össze csajszi!!-Márk
-Dögölj meg te féreg...........!!!-Rivaltam rád ésmegharaptam,tudodm....tudom ez egy nagyon rossz szabadulási kísérlet,de hát egy próbát megért.
-Á fuuu kiidegelsz te lány,ha így fojtatod az lesz,hogy megöllek.-Márk
-Akkor tedd meg.........-Márk furán néz.
-Mondjuk nem is mered megtenni.-Én
-Te aztán eszes vagy-Perverz mosoly fujjj,de utállom,ilyenkor leütném.
De ezt még is miért nem teszem meg,mert belé szerettem,egy idiótába,déd ez akkor sem állít meg. Gyorsan észbe kaptam és megfordúltam,hogy megnézzem Chloé hogy van,de sehol semmi MI A FAAAAAAA??????
-MI A HALÁL???-Én
-Nah nem érünk rá cseverészni,meg kell tanítsalak valamire,na gyerünk.......LÓDULJ!!!!!-Márk ideges volt de nagyon,de nem tudok ellene mit tenni,hagyom,hogy sodorjon a hullám a szar élet felé,amit nem nagyon tudok megállítani sajnos. Egy módon talán,de meghalni nem szeretnék,hisz itt van még az életem,lehet,hogy szar, de legalább élek...
Reggel
-Szia...-Márk
-Szevassz...-Én dühös tekintettel kísérelve.
-Most köszöntem kedvesen,te pedig így fogadod?-Márk
-Mért szerinted,hogy a p*****a kéne???-Én
-Be kell valamit vallanom,tudom,hogy nem fogsz hinni nekem,de szeretném,ha végig hallgatnál.-Márk elég komolyan mondta.
-Jó mond.-Én
BINABASA MO ANG
A MAFFIA LÁNYA......
ActionEgy 18 éves lányról szól a történet aki már 6 éves korától a maffiában van és embereket ölt 15 évesen. Addig kiképezték. Nem volt nehéz tanítani mivel egy okos csajszi és hát,nagyon erős is bármennyire is vékony nagyon erős.