Gyorsan rohantam le az emeletről,mivel várunk egy hívatlan vendéget. Remélem,hogy ma végleg kinyírom azt a mocskot. Lehet,hogy érzek iránta valamit,de azt már nem engedem,hogy a szeretteimet megölje.
-Apa gyorsan mindenki felkészült Márk érkezésére?-kérdeztem magabiztosan az apámat aki egy kicsit aggódóan nézett rám.
-Persze kicsim,mindenhol áll legalább 30 őr.-apa
-Oké akkir most én kővetkezek!!!-üvöltötte egy hang a bejárati ajtó előtt és már az ajtónk a földön "hever". Márk mögött elnéztem és mindenhol hullákat és fegyvereket láttam.
-Mondtam hogy úgy is megtalállak kicsim.-Márk
-Ne hívj így te rohadék.-én
-Naaaa már nem is üdvözlöd a lehendô férjedet?-Márk
-Kébzeld el te hülye...........,hogy neeeem-üvöltöttem neki oda.
-Nah hát akkor ezen változtatok.-Márk
És abban a pillanatban lőtt.
-ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ-üvöltöttem fel egy nagyot mivel engem lött meg. Apa kétségbeesetten térdelt le mellém én meg próbáltam a vérzést elállítani,de valahogy nem nagyon jön össze csak egy kicsit,mikor apa bekötötte úgy hogy elszorítsa azt.
-Hagyd a lányomat békén ölj meg engem,úgy is te akartál megölni nem? Akkor gyerünk.-mondta apa sírva és üvöltve.
-Hidd el meglesz és örömmel teszem.-MárkEkkir lőtt én pedig már sírtam.
-Neeeeeeeeeeeeeeee....e.......e.....e......-üvöltöttem fel kétségbeesetten.
-Most megtanulod legközelebb,hohy szótfogadsz nekem-Márk
-És most mit akarsz velem csinálni?-én
Ez nagyon hülye kérdés volt Emma de most már mindrgy úgy is mellette fogok megrohadni.
-Hát elveszlek feleségül és éljük tovább azt a szép életünket.-Márk
-Pontosabban egy reménytelen életem lesz egy idióta kis vadbarommal aki megölte az apámat és még bántalmazott is engem,hát ez KURVA jó baszki,és te ezt az egészet még élvezed is......?!...-én
-Kb. de ennek csak örülni lehet hogy azzal leszel aki szeret téged.-Márk
-TE NORMÁLIS VAGY EMBER MOST NYÍRTAD KI AZ APÁM ÉS MÁR MAJDNEM MEGÖLTEK MIATTAD+MÉG HAD NE MONDJAM AZT AZ ELFUSERÁLT ELRABLÁSODAT AMIT PRODUKÁLTÁL,EZ NEM SZERETET TE IDIÓTAAA-én üvöltve.
-Majd én megnevellek és ha most nembaj velemjössz és szépen ott maradsz nálam ahol a helyed van.-Márk
-Na ebből elég nem vagyok kutya se pedig egy kurva negértetted? Nem parancsolhatsz nekem.!!!!-én idegessen.
-Ezt is majd beléd vasalom,hogy mi az a jómodor kislány.-Márk
Felráncigált a földről és a kocsiig vonszolt engem. Kinyitotta az egyik csicska az ajtót és már mentünk is.~~~~~~Pár órával később~~~~~~
Nagyon fáradt vagyok,fáj a lábam ês minden porcikám,ezt az ember megölöm,de akkor azt úgy csinálom,hogy már bízik bennem és akkor már talán nem fog bántani,de ha meg szótfogadok neki akkor meg egy félős kis pincsinek fog hinni aki csak bújni tud.-Megérkeztünk uram.-szolga
-Rendben.-Márk
-Gyere.-Márk
-NEEm megyek be veled.-én
-Hát jó,te akartad.-sohajtott egyet Márk és már ment is be velem e kezében a házba. A ház rohadtul jól nézett ki és pont az izlésemnek megfelelő volt. Bevitt egy szobába és mikor már lerakott el is aludtam.
YOU ARE READING
A MAFFIA LÁNYA......
ActionEgy 18 éves lányról szól a történet aki már 6 éves korától a maffiában van és embereket ölt 15 évesen. Addig kiképezték. Nem volt nehéz tanítani mivel egy okos csajszi és hát,nagyon erős is bármennyire is vékony nagyon erős.