6. rész

784 21 0
                                    

Reggel nagy zajra lettem figyelmes és hát én kis naív azt hittem,hogy nincs semmi baj. Hát ez nem így történt mivel még lövést is hallottam gyorsan felöltöztem és elvettem a fegyvert a polcról és indultam is a hangok irányába. Beszélgetések hangjai lepik el a nappalinkat így hallgatózni kezdtem.

-Vagy kifizeti az adósságait vagy pedig a lánya bánja meg. Hiszen nem szabadott neki elmondani,hogy egy maffiavezér lánya.-erre apu csak lefelé nézett és a pasas meg meglőtte a lábát egyálltalán,hogy jutott be ide? Ez a kérdés foglalkoztattot,de utánna észbekaptam és kiléptem a rejtekhelyem mögül és kezdődhetett a móka. Gyorsan odafutottam az apámhoz és utána a pasas elkezdett beszélni. Amik nem igazak.

-Oh hát a lányod itt is van akkor már most meg is bánja,amit tettél. És ezt mind miattad.

-Még is miről beszél a pasas apu?-apám jól tudja,hogy én tudok mindent,mert mikor ott álltam az ajtó mögött és leskelődtem apuval összeakadt a tekintetünk. Így azt is tudja,hogy a palit még ma kivégzem csak még egy kicsit szórakozok.

-Nyugalom angyalom nálam sokkal jobb helyed lesz.-mondta és a kezét nyújtotta felém én meg arrébblöktem a kezét amit azonnal felemelt és pofon akart vágni,de én megfogtam a csuklóját ő meg meglepetten nézett az íriszeimbe.

-Sajnálom,de ez nem fog megtörténni mivel tudok mindenről.-egy kaján vigyort eresztettem el. Utána megütöttem és a földön kötött ki.

-Mocskos kurva...-ilyen szavakat vágott a fejemhez,de ez engem nem hatott meg így szoltam az őröknek,hogy vigyék biztonságba az apámat és utána pedig lássák el őt. Az őrök el is indultak és már kint is voltak 1 perc alatt.

-Nos remélem még ma eltudlak intézni te rohadék.-mondtam idegesen és mégegyet behúztam neki. Mikor már majdnem szétvertem lépteket hallottam és ezért megfordultam,akit pedig láttam szerintem kemény lesz és bosszúval teli.

-Szia látom az apámat szépen megverted,de most te jössz és az egész maffia az enyém lesz,úgyis csak egy lányvagy és nemtudsz semmit.-mondta dühvel teli arcal.

-Tévedsz mivel ő jobb mint te.-mondta egy hang a hátam mögül. Márk volt az és most jobban örültem neki mint mindig.

-Hát te meg,-kérdeztem meg mire ő odajött hozzám és megcsókolt,mikor elhajolt azt mondta:

-Majd ketten elintézzük. Nem akarom,hogy a jövendőbeli menyasszonyomat megöljék,mondjuk az nehéz lenne,de akkor is segítek ebből nem akartam kimaradni.-gondolkodott el hangosan.

-Jajj már ne itt nyáladzatok már kérlek hanem inkább harcoljatok ellnem várjatok bocsi velünk...-mondta mire rengeteg ismeretlen velünk egykorú fiú lépett elő és körbevedtek minket mi meg csak ketten voltunk. Ekkor valaki lefogta Márkot és már későn vette ezt észre így én könnyű célpont lettem. Valaki háttulról lefogott olyan erősen,hogy fájt a kezem. Ezután rúgtak ahol értek Márk pedig csak kétségbeesetten kiabált addig amig belé nem szúrtak egy-egy kést mind két lábába na ekkor elfojt az agyvizem kiszabadultam és minden őrt megöltem. Csak azt a pasast nem. Ő elmenekült és mi pedig gyorsan felvittük Márkot és  biztonságba helyeztük. Míg meg nem gyógyul...

A MAFFIA LÁNYA......Where stories live. Discover now