5. rész

806 20 0
                                    

Reggel olyan dél körül ébrettem és hát szó szerint ugrottam ki az ágyból mint egy labda és már mentem is készülődni a mai napra. Lementem a konyhába készítettem magamnak enni és mikor kész lettem apu jött beszélgetni.
-Szia kislányom,hogy aludtál?-k3rdezte én meg csak néztem ki a fejemből.
-Ja bocsi alu csak elbanbultam,jól köszi.-mondtam rekedt hangon.
-Ma jön egy új lány a maffiába mivel valakit kinyírtal,így pótolnom kelett azt az embert.-mondta.
-Körbevezetnéd?-kérdezte.
-De persze okés körbevezetem.-mondtam nevetve.
Ezután a nap nagy részében bolondultunk Márkkal. Csak ezt egy mód akadájozta meg. Hát persze,hogy a csengő,me mé ne.
Kinyitottam és elvilág az új lány volt az. Apu nincs itthon szóval miénk a terep.
-Sziasztok-köszönt és kezet nyújtott,amit természetessen el is fogadtam.
Mind a ketten köszöntünk és körbevezettük a lányt. Egy valami nagyon zavart még pedig az,hogy Márk és Chloe folyamatossan egymást bámulták. Tudom,hogy szeretem és tudom,hogy ő is engem,de most ez a lány bekavart mindent. Úgylátszik nekem kell küzdenem Márkért.
-Mondta apukád,hogy ti Márkkal házasok vagytok.-mondta nemes egyszerűséggel Chloe én meg kidüllett szemekkel néztem Márkra aki csak lesütötte a szemét.
-Mi?-kérdeztem félve a választól.
Chloe nem szolt semmit csak mondta,hogy felmegy a szobájába és majd reggel beszélünk. Miután ő felment én egy kicsit elbeszélgettem Márkkal.
-Ez meg mit jelencsen Márk?-kérdeztem dühössen.
-Hát jól hallottad ez az igazság. Apukád mondta,hogy el kell vegyelek feleségül,hogy majd így te átvehezsd a maffiát.-mondta boldogan én meg szédültem annyira ideges voltam rájuk.
-És ezt miért nem lehetett elmondani?-kérdeztem meg.
-Apud nem mondta?-kérdezte félve válaszomtól...
-Hát pont ez az,hogy nem...-üvöltöttem rá ő meg a kezem után nyúlt és magához húzott,ezt mondta:
-Te az enyém vagy és senki másé és hát az apád nem érdejel azt mondta,hogy nem csinálhatok veled semmit,de ez meg fog változni mikor elveszlek és akkor már az én maffiámban leszel,mert a tiéteket kinyírom...-lesokkolt amit mondott csak kábultan néztem rá egy ideig. Ő miután elmondta mondókáját elment lefeküdni engem otthagyva a gondolataimmal.
Ezután én is elvégeztem az esti rutinomat és holnap az lesz az első dolgom,hogy ezt elmondjam az apámnak. Az a legjobb benne,hogy be volt kapcsolva a hangrögzítő és kamerák is vannak szóval jó lesz holnap mindent elmondani apámnak mire ez tényleg megöli az egyettlen szülőt aki maradt nekem.
-Ezt még megkeserülöd Márk ezt nagyon megkeserülöd...-suttogtam magamnak. Íhy el is aludtam.
Chloe Smitt

Ő az új nyomozónk eddig jól kijönnek Emmával és ez reményeik szerint így is marad

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ő az új nyomozónk eddig jól kijönnek Emmával és ez reményeik szerint így is marad.

A MAFFIA LÁNYA......Where stories live. Discover now