**
Bitvu o Bradavice vzala voda. Jak se ukázalo, Voldemort neměl v plánu ten den zemřít. Když se schylovalo k finálnímu boji zmizel společně se smrtijedy jak pára nad hrncem. Všichni byli zmatení. Přesto byli rádi, že si mohou oddechnout.
Oddech však netrval věčně. Během několika málo hodin napadli smrtijedi opět Bradavický hrad. Několika lidem se povedlo utéct a schovat se. To ostatní byli zajati. Bradavice padli do rukou Pána zla.
Teď o půl roku později mladá čarodějka s nepoddajnými hnědými vlasy zrovna procházela uličkou poblíž Gothricova dolu.
Harry s Ronem zmizeli hned po závěrečné bitvě o Bradavice. Ona společně s ostatními zůstali a den co den bojovali za stranu dobra.
Zrovna teď měla hlídku společně s Deanem. Ten si vzal na starost druhou stranu Gothricova dolu.
Přikrčila se ve stínu když zaslechla kroky. Zatajil se jí dech jakmile před sebou spatřila dvě postavy v černých pláštích. Nebylo pochyb. Smrtijedi. I oni měli určené hlídky. Stejně jako členové strany dobra. proto se občas stávalo, že došlo k bojím. Těm se však Fénixův řád snažil vyhnout. Oproti smrtijedům byli ve značné nevýhodě. Ještě více se schovala do stínu když se oba podívali jejím směrem.
Ani si nevšimla postavy stojící hned za ní. A to byla chyba. Hned jakmile se smrtijedi dali znovu do pohybu, se i osoba skrytá ve stínu stejně jako mladá knihomolka pohnula. Než stačila jakkoliv zareagovat postava jí zakryla ústa a odtáhla do postranní slepé uličky. Tam ji zakryl svým vlastním tělem.
,,Doprdele Grangerová něco jsme si řekli,"zasyčel chlapec vztekle když ho brunetka kousla do dlaně. Ta se zamračila a sledovala blonďáka naproti sobě. Nečekala, že se dnes ukáže. Nedal jí předem vědět, tak jako to bylo pokaždé. ,,Co tu chceš"sykla a pro jistotu se rozhlédla jestli je někdo nesleduje.
V těchto temných dobách bylo lepší se mít vždy na pozoru. Což před chvílí nebyla a za to si v mysli nafackovala. Kdyby se jednalo o jakéhokoliv jiného smrtijeda nebo lapka byla by už nejspíše mrtvá. Při nejlepším. Věděla co dělají smrtijedi se svými zajatci. A ona doufala, že to nikdy nezažije na vlastní kůži.
Mladý muž si povzdechl. Do teď nechápal, že navrhl ji, jako jedinou osobu, se kterou bude mluvit.
Zamračil se. ,,Smrtijedi mají v plánu zaútočit na lasturovou vilu. Být vámi mám se na pozoru."pronesl klidně a než stihla cokoliv dalšího říct byla opět umlčena jeho dlaní a znovu natisknuta na stěnu domu.
Hlídka smrtijedů vracející se z konce ulice se ani nepozastavila, když okolo nich prošla. Pokračovali v klidně dál. Pro jejich dobro. Nevšimli si jich.
Když už si byla Hermiona jistá že jsou pryč znovu od sebe Malfoye odstrčila. ,,Kdy?"zašeptala zvědavě. Znovu se zamračil a pohledem střelil směrem do prava odkud se ozývali hlasy těch dvou.
Mohl ji říct nejdůležitější věc, ale chtěl? Věděl, že je tahle nesnesitelná šprtka hodně tvrdohlavá, a když si něco vezme do hlavy tak s ní nehne ani stádo hypogrigů. Měl jí to prozradit? To byla otázka, která ho užírala už od té doby co se tuto informaci dozvěděl.
Smrtijedi chtějí dostat hlavně ji. Nechápe k čemu. Ale jedno věděl jistě, pokud se jim dostane do rukou nebude to nic příjemného a rozhodně by si tahle vševědka měla dávat pozor. ,,Za dva dny..."zašeptal tiše, až pochyboval že ho zaslechla.
Ona pouze přikývla.
Odrazila se od zdi a zamířila si to od něj pryč. Zamračil se. ,, Grangerová!" sykl směrem k ní. Zastavila. Což upřímně nečekal. Aby také ano. Musela trpět svého školního rivala.
Už, ale nebyli ve škole. Tady byli ve skutečném světě. Tady se jednalo o úplně něco jiného než byli oni dva a jejich společná nenávist. To věděli oba dva.
,,Buď opatrná"zasyčel i když se mu příčilo tuto větu pronést. Než však kudrnatá čarodějka stihla odpovědět zmizel v černém dýmu. S úšklebkem, který nejspíš odchytila od něj se podívala na nebe. ,,Ty taky"zašeptala do ticha noci a zamířila hledat Deana. Dnes jim hlídka už skončila.
**
Na opačné straně oceánu se schylovalo k bouři. Mladá stříbrnovlasá dívka sledovala svého společníka ostřížím zrakem. Na jednu stranu opravdu nechápala proč nezasáhli už při bitvě o Bradavice. Její společník tuto informaci tajil. Jak jinak. Byl stejný jako jeho zesnulý příbuzný. Skoro nikdy neřekl nic jasně.
Černovlasý muž si povzdechl.
,,Co chceš slyšet Lilith"zašeptal do ticha místnosti. Dívka si povzdechla a stočila pohled k oknu, za kterým se odehrával nádherný přesto děsivý úkaz přírody.
Takovou bouři zde dlouho neměli. ,,Měli bychom zasahnout Leo,"zašeptala, přesto neodtrhla zrak od okna.
Mladík ovšem záporně zakroutil hlavou. Bylo brzy. Ještě nemohli pomoci.
Opět stejná odpověď.
Co také mohla čekat. Nevěřícně zakroutila hlavou a s povzdechem se opět začetla do rozečtené knihy, kterou měla položenou v klíně.
**
Na panství Malfoy Manor panovala pochmurná atmosféra. Zvenčí se toto sídlo mohlo zdát opuštěné, ovšem opak byl pravdou.
Před mohutnou železnou branou se rozplynul černý kouř. Z podřepu se zvedl mladý smrtijed a také tajný agent podobně jako jeho kmotr Severus.
Ovšem pro Snape nehrozilo takové nebezpečí prozradit se. Byl dvojitým agentem. I když bojoval za stranu dobra, Voldemort a ostatní si mysleli opak. Tak tomu mělo i zůstat.
I když se to nezdálo, Severus měl v této válce obrovskou roli. Stejně velkou jako měl i chlapec, který přežil. Voldemort, Severusovi natolik věřil, že z něj udělal svou levou ruku. Pokud byl on či jeho prava ruka, kterou nebyl nikdo jiny nez jeho teta nepřítomen byl to Severus kdo velel a rozdával příkazy, které přijímal.
Když už je řeč o jeho tetě. Bellatrix Lastrenge. Psychopatická a velmi nebezpečná smrtijedka plně oddaná pánovi zla. Přesto ji však v něčem musel obdivovat. To jak dokázala s lehkostí odrážet všechny, kletby které na ní poslal jakýkoliv člen Fénixova řadu. Na to jak mezi kletbami dokázala tančit jako víla. Víla smrti. Byl to vskutku nádherný pohled. Přesto by se jejím nepřítelem v souboji nechtěl stát.
**
V hlavním štábu Fénixova řadu, bylo zase naopak živo.
Hned jak mladá čarodějka vtrhla za společnosti snědého lva do Lasturové vily se zprávou o útoku, všichni jako by ožili a začali plánovat. Všichni se sešli v obývací místnosti.
Někteří si tak různě posedali jiní zase zvolili opřít se o zeď a sledovat dění. ,,Zkusím se spojit se Severusem, zda nemá podrobnější informace nežli mladý Malfoy,"promluvil Kingsley a tím umlčel všechny v místnosti, kteří si štěbetali.
Hermiona, která vnímala jen na půl ucha se zamyslela. Věta, kterou jí řekl ještě předtím než zmizel se jí ozývala v uších jako ozvěna. Mírně se zamračila. Co když to mělo být varování. Co když jdou smrtijedi po ní. Co když si myslí že ví kde je Harry s Ronem. Opak byl ale pravdou. Naposledy je viděla dva dny po bitvě o Bradavice, kdy ji žádali aby zůstala u Fénixova řadu a pomáhala. Zatím co oni se vydají na cestu. O tomto svém poznatku z Malfoyovi poznámky ovšem mlčela. Mohla se přeci jen mýlit.
Na Kingsleyho slova reagovala profesorka McGonagallová. Bylo nutno se v případě nouze evakuovat a nějako se spojit. ,,Mohli bychom použít mince, které kdysi používala BA,"zapojila se tentokrát i Hermiona. Tím že promluvila na sebe strhla pozornost celé místnosti.
Profesoři i hlavní členové ji dali za pravdu. Byl to opravdu dobrý nápad.
ČTEŠ
Soul
Fanfiction**Probíhá úprava příběhu ** Věštba byla vyřčena. Ani jeden nemůže žít pokud je ten druhý naživu. Věštba díky, které je Harry Potter bez rodičů. Nikdo však nevěděl, že byla vyřčena ještě jedna věštba. Ta se týkala dvou velmi mocných čarodějů. Grin...