11 Na scéně

65 2 0
                                    

**

Těžko popsat pocity všech. Opět to bylo zde. Stáli na nádvoří Bradavického hradu a čekali. Smrtijedi mohli zaútočit kdykoliv.

Hermiona spěšně s ostatními hledala Lilith nebo Lea. Při bitvě meli stát v první linii. Nemohli přeci ohrozit studenty. Blaise spozorněl když se v davu mihla postava v plášti. Na sto procent to byl Leo. Ukázal ostatnim a vydali se za mladým Brumbálem.

Pokud se jednalo o mladého Malfoye. Byl na vážkách.  Pomoci při této sebevraždě nebo přetrvat ve své roli agenta. To však netušil o dohodě mezi jeho čarodějkou a mladou Grindenwaldovou.

**

Lilith stála před obrazem. Na něm byly vyzobrazeny čtyři trůny. Na kazdem trůnu  někdo  seděl. Propalovalo ji osm párů očí. ,,Dlouho jsi tu nebyla"pronesla černovlasá žena sedící na jednom z trůnů. Oděna byla v tmavě modrých šatech gotického stylu. V dlouhých havraních vlasech byla připevněna stříbrná korunka se safírem. Diadém. ,,Co tu chceš,"zavrčel tentokrát tmavovlasý čarodej oblečen v tmavě zelené tunice. Lilith se na tváři objevil škleb. Přistoupila o krok blíže k obrazu. ,,Nač tak nepřátelsky Salazare"zašklebila se ještě víc.

**

Černovlasý čaroděj s nadhernýma pomněnkovýma očima se zamračil. Lilith už byla pryč nějakou dobu.

Rychle pohlédl do prava. Stala tam údajně nejchytřejší čarodějka své doby. Hned vedle ní stál čistokrevný aristokrat a jediný dědic Malfoy. Věděl, že je tento blonďák na pochybách, ale stejně jako Lilith a Hermiona věděl, zr je potreba aby stále hrál svou roli po boku pána zla a jeho maskodržek. Hned  po jeho levici stál  Blaise s Ginny.

Když po něm tato nesourodá skupinka málem skočila zrovna mířil hledat Lilith. Byl nervózní co když se jí to nepovede. Ovšem záhadným způsobem si tato čarodějka získala i Salazara Zmijozela. Jejich vztah byl zvláštní ustěpačný a plný nadávek přesto si ji zakladatel Zmijozelu oblíbil.

Ještě před pár lety by takováto rozhodnuti nikdy neučinil.  Nakonec ale stojí tu. Na místě, které pro něj bylo kdysi domovem. Byl rozhodnut bránit Bradavice.

Oblohu zavalila tma.

**

Rudá  se vpijela do modré. od sebe je dělila jen magická bariéra.

Ovšem byla dost silná na to udržet se při útoku bezové hůlky? Oba dva soupeři naproti sobě stály bez hnutí. Na každé straně bariéry stáli zastánci dvou stran. Dobra a zla.

Jak kdysi řekl jeden muž. Lidé se nerozdělují na dobré a smrtijedy. Každý z nás se rozhodne zda bude převládat dobrá stránka nebo ne.

Mladý Brumbál sledoval každý černokněžníkův pohyb. Ten byl však i v této situaci ještě klidný. ,,Byl to neuvážený tah"pronesl klidným a chladným hlasem. Jindy by Leo souhlasil. Opravdu to byla sebevražda, ale tentokrát ne. Když se mladý muž v kápi neměl k tomu promluvit ujal se znovu slova ten jež už nemá osm viteálů. ,,Kdo jsi cizinče "pronesl klidně. Mohl by mávnutím hůlky zničit štít, který vytvořili ale prozatím s tim otálel. Hermioně behalo v hlavě několik otázek. Proč.

**

Mířila zpět ven. To co měla už splnila. V ruce třímala svou hůlku.

Pohlédla z okna ve čtvrtém patře. To co viděla ji donutilo zamračit . Před bariérou stál  Voldemort společně se svými smrtijedy. Zavrčela a uchopila hůlku pevněji.
Rozplynula se v bílé páře.

Objevila se malinko před Leem.  Ten stál v napjaté pozici. Její náhlé objevení vyvolalo vlnu pozdvižení.  ,,Slečna Grindenwaldová "ozval se Voldemortův chladná hlas. Pohlédla mu do jeho rudých očí a s opovržením vepsaným ve tváři promluvila. ,,Riddle"pronesla klidně a znechucení z jejího hlasu přímo sršelo.
Sám velký pán zla se zamračil. Na jeho čele se objevilo několik vrásek. Jeho oči se stáhli do úzké štěrbiny.,,Jak se opovažuješ ty...ty"zakričela vztekle Bellatrix Lestranger. Voldemort ji však vyrušil. Zvedl ruku a tím přerušil Bellin záchvat vzteku.

SoulKde žijí příběhy. Začni objevovat