12. Grindenwald a Dumbledore

59 0 1
                                    

Hodnou chvíli po pronesení dvou jmen se ani Harry ani Ron neměli k pohybu. V jednu chvíli vypadali opravdu jako kdyby zamrzli.

Lilith sledovala mladého vyvoleného zpoza stolu. Celé její tělo bylo napjaté a čekalo útok. Nebylo se čemu divit. Byla Grindenwaldová,  někteří lidé si mysleli, že ji v žilách proudí zlo. ,,Harry chlapče..."promluvila po dalších tíživých minutách ticha profesorka McGonagalová.  To jakoby Harryho i Rona probralo. ,,Možná bych byl raději kdyby jsi byla Malfoyová příbuzná,"pronesl Ron a pohlédl na mladou bělovlásku.  Ta se po vyřčení této věty zamračila. ,,Rone!"okřikl ho vyvolený.

V pracovně opět zavládlo ticho.

**

Narcissa se společně s Theem za pomoci Kreatury přemístila na Grimuadovo náměstí do domů číslo dvanáct.
Tam už na ně čekala Molly.  Hned jakmile si jich všimla zamířila k nim a kontrolovala zda nejsou zranění.

,,Ostatní jsou v Bradavicích. Harry s Ronem se za nimi ani ne před dvěma hodinami vydali"pronesla spěšně Molly Weasleyová, aby objasnila Theovi situaci. Ten se při vyslovení posledních dvou vět zamračil. ,,Potter je zpátky?"optal se zvědavě a nesnažil se skrýt úlevu, která se mu odrážela v hlase. Žena s barvou vlasů podobnou ohni kývla.

**

Severus Snape stál v řadách Lorda Voldemorta. Přemýšlel nad tím jak moc na musí být magie těch dvou, když ještě stále dokáží udržet štít i při použití bezové hůlky. Doufal, že Theodore dodržel slovo a dostal Narcissu do bezpečí.

**

Temný pán začínal být vzteklý.  Nejen, že Fénixův řád získal zpátky Bradavický hrad,  ale také protože zatím nepřišel na to jak zničit štít chránící Bradavice.

Štít, který mu bránil v tom zabít ty dva potížisty, kteří mu tak rychle zhatili plány. Jak se dozvěděl od Severuse,  ten mladý muž, byl Brumbál. Vnuk toho starého blázna.

**

Hermiona stála v jednom z výklenků v pátém patře. Vedle ní postával Draco Malfoy. Zmijozelský princ a údajný oddaný smrtijed. Mezi nimi vládlo napjaté ticho.

Malfoy potřeboval vstřebat informaci, kterou mu poskytla Lilith. Jeho matka je v bezpečí,  na tom jediném záleželo. Kdyby mohl donutilo by i tuto temperamentní lvici stojícívedle něj aby se ukryla. Jenže je to nebelvír. Je strašně tvrdohlavá.

Povzdechl si a povzbudivě stiskl její ruku. Stočila k němu pohled. Do teď sledovala dav lidí oděný v černém jak se snaží dostat přes bariéru. ,,Myslíš že přežijeme?"otázala se zvědavě na otázku jež ji tížila už nějakou dobu. Pohlédl na ní a na čele se mu utvořila vráska. S odpovědí si dal na čas. ,,Grangerová,  i kdybych měl zemřít ty přežiješ"pronesl rozhodně.

Hermionu jeho slova potěšila, ale i rozhořčila. Nemohl zemřít. Nedokázala by bez něj žít. Už dávno si přiznala své city k němu. Nemohl  prostě zemřít.

Naklonil se k ní a opřel se svým čelem o její.  Sledovala každý jeho pohyb. Na jazyku ji pálilo hned několik otázek, ale pro tuto chvíli mlčela. Nechtěla zkazit tu atmosféru. Nakonec to byla ona sama kdo překonal poslední centimetry a spojil jejich rty. Jemně ho políbila. Chtěla se odtáhnout, ale zabránili jí v tom jeho ruce. Levou ruku obmotal okolo jejího pasu a druhou ji přidržel hlavu. Prohloubil polibek.

A mezitím co se konal jejich první polibek Blaise společně s Ginny nadšeně sledovali dva své nejlepší kamarády.  ,,Že jim to trvalo"zašklebil se Blaise a jeho čokoládové oči zazářily štěstím. Byl na svého kamaráda hrdý.

SoulKde žijí příběhy. Začni objevovat