Velká síň byla teď k nepoznání. Všechny stoly byli pryč. Studenti napjatě čekali na vysvětlení důvodu jejich svolání.,,Abychom vše patřičně vysvětlili. Jelikož je potřeba se v těchto dobách umět bránit, budete se učit jak na to. "Pronesla klidně profesorka přemenovaní. Členové Fénixova řádu společně s Lilith a Leem stáli za ní. ,,Během těchto tréninků se naučíte jak se bránit a útočit."promluvil Lupin. Hodnou chvíli bylo ticho
**
Ginny společně s Harrym kráčela dlouhou chodbou. Měli namířeno na trénink s Lilith a Leem. Jelikož už tato temperamentní rusovláska věděla co ji čeká stáhla si vlasy do pevného culíku. ,,Tolik se toho zmenilo"zašeptal tiše bývalý vyvolený. Stočila svůj pohled na něj. Vypadal v celku napjatě. Nedivila se mu. První trénink s těmi dvěmi myslela, že si díky hercům barvě všechny vlasy. Povzdechla si a povzbudivě se usmála. ,,Ano, ale díky tomu jsme silnější "Pronesla nakonec s menším úsměvem. Oba zastavili před nepoužívání učebnicí v šestém patře. Jako první možnost chtěli využít komnaty nejvyšší potreby, ale hrozilo, že by vypustili zložár, který kdysi zapálil Vincent Goyle.
,,Jste tu nejako brzy nezdá se vám?"ozval se za nimi Blaisův pobavený hlas. Ginny se zašklebila a záporně zakroutila hlavou. ,,Tipuji, že jdeme spíš pozde"zašklebila se a otevřela dveře. Pohled se jim naskytl na Hermionu a zbytek party. Lilith se znuděně bubnovala prsty na desku katedry. Jak to tak vypadalo opravdu čekali jen na ně. ,,Párty může začít."zašklebil se Blaise.
**
Na Grimuarově náměstí v domě číslo dvanáct bylo poměrně napjatě ticho. Jak se všichni obyvatelé domů dozvěděli, Fenixově řádu se zatím daří udržet Bradavický hrad.
Narcissa nervózně poklepávala prsty o desku stolu. Sledovala nervózním pohledem plameny, které už hodnou chvíli plápolali v krbu. Sem tam se napila ze svého šálku čaje. Molly Weasleyová se zamračila když sebou vznešená čistokrevná čarodějka opět trhla. ,,Jsou v pořádku, Narcisso"pronesla po chvíli ticha matka několika dětí. Narcissa na ni upřela své ledově modré oči. ,,Mám strach, kdykoliv se něco může pokazit. A myslím..."na chvili se odmlčela jakoby hledala vhodná slova. Její ledová maska pomalu povolovala. Několikrát zamrkala aby zahnala slzy. ,,Myslím, že tentokrát si ukousli až moc velké sousto"pronesla po chvíli. A bylo to. Obavy obou ten byli vyřčeny nahlas.
**
Znovu uskočil stranou aby se vyhl kletbě. Tohle bylo vskutku náročné. Pokud tohle Hermiona podstupovala dobrovolně zvládne to taky. ,,Máš moc pomalé intervaly mezi kletbami"pronesla klidně Lilith a než se stihl mladý Malfoy nadát vypálila po něm další kletbu. Tu odrazil protegem, nečekal však, že na něj tato čarodějka vyšle kletby hned dvě. Během chvíle byl odmršten na zeď. Sprostě zanadával a podepřel se na loktech. To byla rána.
Hermiona stojící kousek od něj se zamračila. Ani ona ani Draco nevěděli proč si je Lilith vzala stranou. S ostatními trénoval Leo.
Jak to tak vypadalo ani on je nešetřil. Jak si stihla všimnout Ron skončil omráčený a Harry nevypadal zrovna nejlépe. ,,Proč trenuješ jen nás?"ozvala se Hermiona když si všimla že bělovláska nemá v plánu s útoky na Draca pokračovat. Bělovláska se pousmála přešla k oboum svým žákům. ,,Bellatrix tě hodně naučila, jenže každý protivník má svou slabinu. Váš dva trénují z toho důvodu..."odmlčela se a opřela se o zeď. ,,Chci vás naučit partnerskou magii, bohužel k tomu je potřeba určitá magická úroveň obou partnerů a také silné pouto."vysvětlila nakonec Lilith.
Pohlédla zrovna na skupinku trenujicí opodál a na tváři se ji objevil malý úsměv. Leo jim dával dost zabrat. To se od něj dalo očekávat. ,,Proč nás?"optala se zvědavě Hermiona když se konečně vzpamatovala z prvotního šoku. Ledový pohled, který byl na jednu stranu velmi příjemný se do nebelvírské princezny zabodl jako jehly. V tom pohledu byl příslib lepších zítřků. ,,Nejspíš ste si toho ani nevšimli ale mezi vámi dvěmi se určitá úroveň magického pouta už projevila"pronesla Lilith.
**
Toto ticho před bouří nenechávají klidného ani Severuse Snape, mistra ve svém oboru. At uz byli plány pána zla jakékoliv nikdo o nich nevěděl. Dokonce ani Bellatrix Lestranger. To byl další problém. Tato psychicky labilní žena začala pomalu ale jistě vyšilovat. Jak se ukázalo nečinnost a čekání nebyla její silná stránka. Několikrát už napadla ostatní smrtijedy.
Kontaktovat členy Fénixova řádu, teď nepřipadalo v úvahu. Cokoliv se mohlo pokazit, proto se musel prozatím stáhnout a spoléhat na Grindenwaldovou a Dumbledora. Věřil v jejich schopnosti. Přeci jen znal je šest let. Cvičil je a byl u toho když se z nich stalo to co jsou nyní. Dědici legendárních jmen.
**
Bývalý Zmijozelský myslitel se zamračil na jednu z knih. Měl v plánu ostatnim pomoci a proto se vydal sem. Do největší kouzelnické knihovny Anglie.
Snape mu prozradil, že by se zde snad mohli nacházet odpovědi jak ukončit tuto válku. Byli to však spíše jen pověsti jak podotkl sám Snape. Přesto i když malá naděje, alespoň nějaká.Strávil tu zatím první den a nic nenašel. Žádný záznam o viteálech a jejich zničení či cokoliv jiného co by jim mohlo pomoci.
Knihovna byla rozsáhlá a sčítala mnoho kusů magických předmětů. Theo byl přesvědčený o tom, že jeden z nich by jim měl pomoci.
I kdyby tu měl strávit čas až do smrti.
**
Leo už tiše oddechoval. Mladá Grindenwaldová sledovala se zájmem jeho zvedající hrudník. Vypadal tak uvolněně.
Přes den neměla možnost spatřit jeho klidný výraz. Teď byla fascinovaná.
Oba dva si toho prožili na svůj věk až moc.Povzdechla si když stočila pohled na hodiny. Půl třetí. Poslední dobou spala opravdu málo. Po pravdě od té doby co navštívila Rakousko. Vždy když zavřela oči vybavila si vše co se tam odehrálo.
Myšlenkami zabloudila k Hermioně a Dracovi. Ti dva pro sebe podle ní byli stvoření. Proto je také začala učit. Měli mezi sebou velmi podivné, ale přesto zvláštně silné pouto. ,,Proč nespíš?"ozval se mužský chraplavý hlas. Otočila hlavu zpět na Lea. Jeho pomňenkové oči se do ní zabodavali. Pousmála se a zakroutila hlavou. ,,Jen moc přemýšlím "pousmála se. Snažila se přesvědčit i sama sebe, že je vše v pořádku.
Mladý čaroděj si povzdechl a přiložil svou levou ruku na její tvář. ,,Jsi mizerná lhařka"zašklebil se na ní. Ušklíbla se. Opak byl pravdou byla úžasná lhářka, jenže už jí znal tak dlouho, že poznal když lže. ,,Pokaždé...."na moment se odmlčela a zamrkala. Tiše ji sledoval a čekal co mu řekne. ,,Pokaždé když zavřu oči, vrací se mi to. To co mu provedl, jakoby provedl mě. Spaluje mě to zevnitř "pronesla s povzdechem a zavřela oči. Nesnášela když před ním byla slabá. Černovlásek ji hodnou chvíli jen tiše sledoval. Poznal na ní, že není něco v pořádku. Jen čekal až mu to řekne sama. Nechtěl na ní tlačit. Teď když ten čas přišel ho připravila o všechna slova. Nadzvedl se na loktech a udělal jedinou věc, která mu v tuto chvíli přišla jako správná. Uvěznil ji ve svém objetí. Nevinným polibkem do vlasů ji ujistil že je tu pro ni.
Nepotřebovali žádná slova. Jen tak oba leželi ve vzájemném objetí.
ČTEŠ
Soul
Fanfiction**Probíhá úprava příběhu ** Věštba byla vyřčena. Ani jeden nemůže žít pokud je ten druhý naživu. Věštba díky, které je Harry Potter bez rodičů. Nikdo však nevěděl, že byla vyřčena ještě jedna věštba. Ta se týkala dvou velmi mocných čarodějů. Grin...