Merhaba. Ben Mustafa. Büyük bir sonsuzluğun içine düştüm. Buradan çıkamıyorum. Mühürlenmiş bir okulun içindeydim. Tektim ve bu beni daha da ürkütüyordu. Sessiz bir şekilde yürümeye çalışıyor, ama bunu beceremiyordum. Elim ayağım titriyordu. Koridorda yürürken bir çanta gördüm. Çantayı aldım. Ve tabii ki hızlı bir şekilde çantayı açtım. Her şey şlanlanmıştı sanki. Çantadan bir fener, piller, pansuman malzemeleri,ve çakı tarzı şeyler çıkmıştı. Çantayı toparladım ve ilerlemeye başladım. Sonunda elektrik şalterlerini bulmuştum. Işıkları açayım derken tuhaf sesler gelmeye başlamıştı. Elimi şalyerden çekince ses gitmişti. Kendi kendime 'Keşke birisi yanımda olsaydı, korkmazdım.' dedim ve ileriye baktığımda bir kız gördüm. İşte o an çok mutlu olmuştum. Hemen kızın yanına koştum. Titriyordu. Sakinleştirmek için ona sarılmıştım. Üzerimdeki hırkayı çıkartıp kıza verdim. Ufak tefek sıyrıkları vardı. Hemen tedavi ettim ve kızın adını sordum. "Adım Gül" dedi. "Peki, ben de Mustafa"
Hemen toparlanıp ilerlemeye başlamıştık. İlerlemeye başladıktan sonra arkamızdan birisinin takip ettiğini farkettim. Çaktırmadan arkama baktığımda kimsecikler yoktu. Sesimi çıkarmadım. Yürümeye devam ettik. Az ilerde, birdenbire önümüzde bir şey belirdi. Korkup geriye doğru koşmaya başlamıştık. Biraz daha ilerledikten sonra bir baktık ki arkamızda gördüğümüz şey, birden önümüzde belirdi. Bu sefer merdivenlere doğru koşmaya başlamıştık. Arkamızdan geliyordu. Biraz süre sonra rahatladık ve bodrum kattaki depoya indik. Kendimize yiyecek ve içecek birşeyler aramaya başladık. İkimiz de nefes nefese kalmıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOĞUK KANLI CİNAYET
Übernatürlichesher zaman arkadaşlarınızın yanında durun ne olursa olsun onları bırakma