⭕Charakterystyka Postaci ⭕

74 9 13
                                    

*jeżeli nie chcesz czytać dziwnych rzeczy o Twoich ulubionych postaciach z Wojowników, lepiej to
wyłącz*

NOTKA OD AUTORA - POCZĄTKOWA
____________________________________

Siema, ema, ma, a :0 To znowu jaa.
Przedstawię Wam dzisiaj charakterystykę postaci Kocich Milionerów. Pojawią się tu nowe postacie i zarazem OCe, które dopiero później się pojawią.

A widzicie, jaka ja mądra? ( ͡☉ ͜ʖ ͡☉)
Żem se wszystko zaplanowała. A teraz tylko coś dopowiem.

Niektóre imiona będą oryginalne i proszę o nie kopiowanie ich.
To samo z wyglądem i charakterem tych postaci :)

No i oczywiście proszę o nie kopiowanie również Kocich Milionerów, bo jest to mój autorski pomysł :')

Dzięki!

CHARAKTERYSTYKA POSTACI
__________________________________

Postacie tego opowiadania dzielą się na trzy grupy. Nawet normalne, średnio normalne i nienormalne.

Właścicieli OCek proszę o nie złoszczenie się na mnie, że Wasza OCka jest np. W nienormalne, bo to po prostu zwykłe opowiadanie i nie mam na celu w nim obrażać Waszych postaci :3

ZACZYNAMY!

NAWET NORMALNE
______________________

Żarzący Wąs (23 ks. - idiota, nie starzeje się).
Tak, nawet normalny, co się tak patrzysz? Smokiem nie jestem, przewijaj dalej :)
Przysto kot tylko dla dwóch kotek, bo wygląda jak menel, lubi żubrówki, kradnie je od Japka. Nikt go nie lubi i nie kocha, bo jest idiotą. Udaje mądrego, ale w rzeczywistości jego mózg jest wielkości mojego, czyli maciupeńki. Wołają na niego Proszek, a jego powitanie brzmi 'Elo, elo Żarzący to Proszek Piorący'. Oprócz Kocich Milionerów dorabia sobie w pralni, gdzie służy jako proszek do prania Pervol.
Shipy -

Listek x Żarzący Wąs. Najbardziej popularny jego ship chyba :0

Żarzący Wąs x Wronia Skóra. Też trochę znany :0 XD (Sorry Tawny)

Żarzący Wąs x Różany Cierń. Bardzo znany ship :0 Prawdziwy w jednym klanie.

Żarzący Wąs x Ashfur. Bujda i wymysły moje i NiktWazny96 XD

OC należy do - Mnie *🕶️*

Ashfur (nie znam wieku, bo Ash... No, jakby to powiedzieć...)
Bardzo ładny kot.
Dziękuję, do widzenia.
A nie. Dziwny, udaje frajera, ma lęki społeczne i Żarząco Wąsowe, jest zakochany, ogląda Dawida Czecha, bo lubi, uwielbia być w drużynie z Żarzącym Wąsem, kocha skakać z urwiska, to jego hobby.
Shipy -

Ash x Żarzący Wąs. Kto wymyślił ten ship? No wiadomo, że NiktWazny96 XD

Ash x Hollyleaf. Mmmm, serio? Kilka osób ich shipuje tu XD Więc no.

Ash x Listek. Nom, tak. Mhm. Dobrze, czytasz. Shipują ich.

Należy do - Erinek

Jake (nie znam jego wieku, bo mi nie zdradził, hui)
Gejoza, ale nie jesteśmy homofobami i go lubimy, jego grzbiet jest stworzony do noszenia Tallstara, jest normalny w stu procentach chociaż czasem ma głupawkę i chodzi z kloszem od lampy na ryju, głośno śpiewając rapy związane z chlebem.
Shipy -

Milionerzy - Kocia Wersja [zawieszone] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz