„Víš, co to dělá Louisovi?“ zeptal se Niall hned, jak jsem se probudila… seděl na posteli vedle mě a zíral na mě krásnýma modrýma očima… „Ale… ty ses nám stal odborníkem na lidi jo?“ zeptala jsem se ho rýpavě a posadila se… „Ne, ale nejsem slepý, Eliso… Louis tě má rád, nebo z tebe alespoň nezpustí oči…“ ignorovala jsem jeho narážky a šla se převléct… ano, převlékla jsem se i před Niallem… nevadilo mi to a neřešila jsem to… sice tak uvidí moje tetování, ale on stejnak ví, že jsem anděl, takže mu to nemusí dokázat tetování krídel na zádech… oblékla jsem si něco pohodlného a pěkného do školy, vzala si tašku a vyšla ze dveří pokoje… „necháš mě tu?“ zavolal za mnou Ni… „Pokud nepůjdeš do školy tak jo, ale neboj, vrátím se, a budu se tu o tebe starat… slíbila jsem to“ zamumlala jsem poslední slova… „komu?“ zeptal se zvědavě, ale já mu neodpověděla… radši jsem odešla a nastoupila do prvního autobusu mířící k mé škole… přemýšlela jsem, proč vlastně jedu do školy? K čemu mi to je? Louise jsem včera poslala do háje, tak pro, chci za ním do školy? Nebo nechci za ním? Za Chrisem? Niall ve škole není, ten mi nemusí dělat starosti, ale kdo teda? Proč tam jdu? Než jsem vymyslela, proč jdu vlastně do školy, už jsem tam byla a seděla sama v učebně chemie… napsali jsme si písemku a to bylo vše, co jsme za tu hodinu stihli… chtěla jsem jít rovnou na další hodinu, ale z nějakého důvodu jsem tam nedošla… kde je vlastně Louis? Na chemii semnou nebyl, takže zatím nebyl ve škole… nevím, jestli vůbec dojde, pokud se mu něco nestalo… otočila jsem se na patě a zaběhla ke kabinetu pana Browna, tudíž Chrise… „Chrisi!?“ zaklepala jsem, ale nic se neozvalo… dostala jsem strach… jestli není ve škole ani Louis… napadla mě jen jedna věc… ignorovala jsem zvonění na hodinu a vyběhla z budovy ven… utíkala jsem, jak nejvíce jsem mohla, až jsem se ocitla u Louiho domu… „Lou! Lou!“ mlátila jsem zběsile do dveří, protože jsem se o něj vážně bála, byla to moje jízdenka zpět k andělům, ale ne jen to… „Boo!“ zakřičela jsem znovu a dveře se okamžitě otevřely… „Eliso?“ zarazil se Loui… nic jsem neřekla, nevěděla jsem co… prostě jsem se na něj podívala a vrhla se mu kolem krku… „díky-bohu jsi v pořádku“ oddychla jsem si a stále ho nepustila… „Co tu děláš Elis?“ Elis? To je milé, je to také poprvé, co mi někdo řekl jinak, než Eliso… objala jsem ho ještě více a nechtěla ho pustit… „Elis? Jsi v pořádku?“ ptal se udiveně, protože jsem zatím skoro nic neřekla… „Já ano, ale jsem ráda, že ty jsi…“ usmála jsem se na něj… „Proč já?“ „měla jsem o tebe strach…“ přiznala jsem… „Proč jsi o mě měla strach? Co se děje?“ tak teď jsem to zpackala… řekla jsem něco, o čem jsem měla radši mlčet… „Můžeme si promluvit?“ zeptala jsem se a Loui mě pozval dál… ale co jsem mu teď vlastně chtěla říct? Stále jsem mu nemohla říct, že jsem anděl, a že on má moje křídla… takže co teď?... posadili jsme se na gauča Lou asi čekal, že začnu, ale já ne… nevěděla jsem co… „co tu děláš Elis?“ přes to už jsme došli, chtěla jsem si promluvit, ale teď nevím co… „Chtěla jsem se ti omluvit“ řekla jsem první, co mě napadlo, a taky to byla pravda… „A to ses rozhodla právě teď?“ on mě zná víc, než jsem čekala… „Ne, Ano… ale omluvit se ti chci tak jako tak…“ „To je sice milé, ale co jsi mi prve chtěla říct?“ „Nepříjmáš mou omluvu?“ musela jsem se zeptat… „To jsem neřek! Jasně že příjmám… mám pro to své důvody, ale co jsi mi chtěla říct!“ zvýšil na mě hlas, ale slova: mám pro to své důvody, řekl co nejvíce tiše… „Nemůžu ti to říct…“ zesmutněla jsem… „tak co tu děláš?!“ zakřičel po mě… nebála jsem se ho, ale byla jsem velmi zklamaná… „Chtěla jsem ti to říct, ale mohlo by ti to ublížit…“ „Ublížit? Eliso! Jestli jsem tady došla, abys jsi mi vyprávěla báchorky, tak vypadni!“ tohle mě ranilo… snesu jakékoli křičení na mě, nevadí mi nic… ale právě jsem mu řekla všechno pravdivě, ale on to asi nechápe… ale nejvíc mě ranila jeho slova: vypadni! Zvedla jsem se a vyběhla ze dveří, i když neochotně… „Eliso!“ volal za mnou ještě, ale já jen běžela dál…
Je zajímavé mít na 5.dílu 4 přečtení na 6.dílu 8 přečtení a na 7.dílu zase 4.. to si někdo čte jenom nějaký díl uprostřed? :DD z toho asi moc mít nebude, ale mě to nijak nevadí :DD další díl je na světě a možná se konečně něco začne dít :DD nevím ještě na kolik dalších dílu ten příbě bude, ale doufám, že dost, jen se kvůli tomu budu muset začít trochu více rozepisovat :DD a chtěla bych se zeptat, chcete i nějaký pohled od Louise? nebo mám nechat pouze Elisin pohled? :O
:Nia