Vlny

112 13 0
                                    

"Lebo ma to baví a učím sa od najlepšieho." Otočila som sa na Yeosanga a žmurkla na neho. On mi to nejak neopätoval. Pozeral na výklad s nejakými vecičkami - predraženými vecičkami.
"Vidíte ten dron vo výklade? Chcem ho! " Obzreli sme sa, Yeosang bežal k výkladu, jeho oči sa rozžiarili.
"To snáď nie. Veď ich máš doma už aspoň desať. "
"Mám ich zatiaľ štyri a tento chcem do zbierky. Hneď sa vrátim. Prekrútila som očami a otočila sa na chalanov. Hongjoong sa tak divne usmieval, až mi bolo trápne aj za neho. Onedlho sa otvorili dvere od predajne. Yeosang držal dva drony.
" Nevedel som sa rozhodnúť, tak som zobral oba. " Usmial sa.
"Prečo míňaš peniaze na blbosti, ktoré už aj tak doma máš a nepoužívaš ich?"
"Používam."
"Dobre, nehádajte sa. Dnes prosím už žiadne hádky. " Povedal Hongjoong. Sadli sme si ku fontáne. Sedela som vedľa Wooyounga a Mingiho.
"Mina? " Otočila som sa na Wooyounga.
"Áno? "
"Prečo ste k sebe s bratom takí zlí? Poznám ho už pár rokov a nie je až tak protivný ako si myslíš. "
"Wooyoung;" Zasmiala som sa. "Myslím si,že ho poznám o niečo dlhšie ako ty. Vyrastala som s ním, mám s ním aj dobré spomienky a aj zlé, prevažne tie zlé."
"Ale určite nie je tak zlý. " Usmiala som sa a dúfala, že táto téma čoskoro skončí.
"Neužili sme si mesta už dosť? Poďme sa zabaviť. " Zakričal na nás Yunho.
"Najradšej by som išiel teraz do izby, aby som si odložil moje drony. "
"Čo keby sme išli ešte k moru? " Opýtal sa Hongjoong.
"Sledovať vlny, pustíme si hudbu a môže sa Yunho vyblázniť. " Yunho prikývol.

Sedeli sme pri mori na piesku,popíjali nealko nápoje, NEALKO nápoje. Ja som si dala pomarančový džús, Chalani si dali colu a niektorí sprite.
Tentokrát som sedela pri Hongjoongovi a Sanovi. Hongjoong sa stále usmieval, musel byť fakt šťastný, že má takýto výhľad. Musela som sa usmiať aj ja.
"Mina? "
"Mm.. Podala by si m-mi colu?" Pozrela som sa na Sana a načiahla som sa po colu. Podala som mu ju. Usmial sa a otvoril si plechovku. Pozrela som sa na more a vlny. Bolo to neskutočné, nádherné. Prerušila ma hudba, ktorú Yunho s Mingim počúvali. Bolo to EXO - Growl. Vôbec sa nehodila, ale musela som sa kľudniť, aby som nevybuchla.
"Deje sa niečo? Vyzeráš byť nervózna."
"Nie, som v pohode. Len sa snažím vnímať vlny a more. Moc to nejde, keď to majú takto nahlas. " Pozrela som sa na nich.
"Ale pozri akí sú šťastní. Chceš im v tom brániť? "
"Nie, preto som ticho. Vieš, väčšinou som tá, čo kazí zábavu. Nechcem pokaziť aj vašu dovolenku. "
"Nie je to len naša dovolenka. Si tu predsa aj ty. Môžeš si tu robiť čo chceš. Ak sa chceš pridať k nim, pridaj sa.  Ak si chceš ísť zaplávať, tak choď. Bav sa. " Povedal Hongjoong popijajúci sprite. Nejak som si neuvedomila, že sa k chalanom pridal aj San a Wooyoung, a hlavne, že sa pustila pesnička od BTS - Boy in luv. Myslím, že aj môj brat sa zabával. Popíjal colu a smial sa na chalanoch a ich tancoch, kde Mingi a Yunho tancovali okolo seba a poskakovali a San s Wooyoungom tancovali choreografiu. Na opačnej strane sedel Jongho. Pozeral na nich úplne znechutene, ale mal tam náznak úsmevu. A nakoniec tam sedel Seonghwa sám a popíjal colu a čítal si niečo v mobile. Sadla som si k nemu.
"Prečo sa nebavíš s ostatnými?"
Opýtala som sa. Pozrel sa na mňa.
"Nemám náladu. Nie som ten typ, čo sa zahanbuje niekde vonku, medzi ľuďmi."
"Ale okrem nás tu nikto nie je. " Obzreli sme sa.
"Si na dovolenke. Vypni mobil a poď sa baviť. Pozri, aj Jongho je tam sám. Ako správny starší brat by si mal ísť za nim." Postavil sa a išiel za Jonghom. Aj keď som videla to "nadšenie" v jeho chôdzi. Obzrela som sa za Lin. Sedela pri Yeosangovi a rozprávali sa, bola šťastná. Prečo teda nie som šťastná ja? Pomyslela som si..

Summer LoveWhere stories live. Discover now