City pt. 1

104 11 0
                                    

Prečo si mi neodpísala? Kde si? Si v pohode? Lin mi povedala, že nie si ani v izbe. Napíš mi prosím ťa.

"Kto ti píše? "
"Hongjoong."
"Prečo som si to myslel. " Zasmial sa.
"Už dva dni je nejaký divný. Vždy keď niekto spomenie tvoje meno, je červený ako paradajka a usmieva sa do blba. Človek by si možno povedal, že je zamilovaný. " V tom momente mi zmizol úsmev z tváre, pozrela som na Yunha s nechápavou tvárou.
"Do mňa? To asi ťažko. Možno si to len zle pochopil. "
"Ha, nemyslím si." Znervóznela som. Nechápala som túto situáciu. Vážne mi bolo s Hongjoongom dobre, ale brala som ho zatiaľ len ako kamaráta. Prišlo mi Hongjoonga ľúto, tak som mu začala písať:

Ahoj, Hongjoong. Som s Yunhom vonku, pretože som prestala mať chuť k jedlu, tak ma zobral do nejakej reštaurácie.

Popremýšľala som nad tou správou. Vymazala som ju.

Ahoj, Hongjoong. Som s Yunhom na raňajkách, ozvem sa ti potom.

Premýšľala som znova. Nezraní to jeho city? Včera som bola s ním vonku a teraz som s Yunhom na raňajkách? Ach..

Ahoj, Hongjoong. Išla som do mesta sa naraňajkovať. Prídem tak o dve hodiny.

O 2 hodiny? Šibe mi? Vážne som nerozhodná. Tak naposledy.

Ahoj, som na raňajkách v meste, prídem čo najskôr.

A poslať.
"Čo tak dlho píšeš? Už ti aj palacinky vychladli." Zasmial sa Yunho. Odložila som mobil a vrhla sa na ne.
"Takže Hongjoong. Čo ti o mne povedal? "
"Že možno si na povrch rebel, ale vnútri si celkom milá osoba. Že bol s tebou veľmi rád, dlho sa takto nepobavil odkedy je s nami. " Začervenala som sa. Vážne, bolo to celkom príjemné počuť, že konečne si o mne niekto myslí, že som milá osoba.
"To je celkom milé. "
"A čo si o ňom myslíš ty? "
"Zábavný, milý, bláznivý, má pekný úsmev. Pri ňom som úplne zabudla na okolie. Ani Lin a Yeosanga som si nevšimla keď sme ich stretli. "
"Počkať.. Lin.. A Yeosang? Spolu? Wow.. To som nečakal. "
"Ty si o tom nevedel? Lin ho má rada už dlhú dobu. "
"Vážne? Ja som si myslel, že je to len jednostranné. Yeosang sa nezdá. Stačil jeden výlet a už má dievča." Zasmial sa a odpil si z kávy.
"Počkať.. Takže Yeosang ju tiež mal rád už predtým? To je novinka. " Zamyslela som sa. Nikdy ju nejak nebral viac ako moju kamarátku, vždy bol k nej iný, niekedy ju ignoroval, spával sa k nej ako k dieťaťu, nikdy jej nič nedal, nekúpil a zrazu zistím, že ju má rád?
"Vieš, my chalani to máme trochu inak v tej hlave.... "

Summer LoveWhere stories live. Discover now