Aquapark

99 14 2
                                    

Snažila som sa jej to vyhovoriť. Viem, že sa jej páči, ale nemyslím si, že by to medzi nimi vyšlo. Je to predsa môj brat! Snažila som sa jej vybrať čo najnormálnejší outfit, no pri ich veciach to bolo moc ťažké. Vybrala som jej červené šaty po kolená, vlasy som jej dala do copu a nalíčila som ju. Zdala sa mi dosť nervózna, tak som jej povedala, že ak jej to nevyjde s ním, má tu ďalších siedmich členov. Odprevadila som ju k dverám, ona ich otvorila a v nich stál Hongjoong.
"Ahojte, tak mi napadlo.. Lin,niekam ideš? "
"Áno. Von. Ahojte. " Zakričala a vybrala sa k Yeosangovým dverám.
"Čo potrebuješ Hongjoong? " Stratil reč.
"No.. Keď sme tu len my dvaja, tak to bude jednoduchšie. Nepojdeš so mnou do aquaparku?"
"Len my dvaja? "
"No, chalanom sa nechce a Lin, teraz odišla. " Zamyslela som sa.
"Po večeri? "
"Áno, o šiestej. " Prikývla som. Hongjoong sa potešil a išiel smerom k izbe. Zatvorila som a oprela sa o dvere.
"Čo je dnes za deň.. " Pomyslela som si.

Večera dopadla v pohode. Každý sa najedol, potom sme sa chvíľu rozprávali a išli do izieb. Išla som sa prezliecť do plaviek, na vrch som si dala šaty a vyrazila som na recepciu čakať Hongjoonga, ale on tam už čakal. On vstal z gauča, prišiel ku mne a usmial sa.
"Vypadáš dobre. " Začervenal sa a dal si ruku pred ústa.
"Ďakujem. Môžeme vyraziť? " Znervóznela som. Čo ak to bral ako rande?
Cestou do aquaparku sme sa bavili o našich záľubách a detstve. Zistila som, že píše texty, písal ich keď bol ešte malý až doteraz. Porozprával mi aké mal detstvo. Ja som mu zas povedala príhody, keď sme s bratom boli ešte malí. Hlavne, že prečo sa vždy tak hádame.

Prišli sme do Aquaparku, samozrejme vstup platil on. Išli sme sa vyzliecť každý do svojej šatne a stretli sme sa pri prvom bazéne čo tam bol. Chvíľu na mňa len tak hľadel, až mi to bolo trápne, no potom spoza chrbáta vytiahol malú vodnú pištoľ a začal po mne striekať studenú vodu.
"Hej! Hongjoong! Toto je nefér. Ja nemám pištoľ. " Bránila som sa rukami. Zrazu som ucítila jeho ruku na mojom ramene a o necelé dve sekundy som sa videla celá v bazéne.
" HONGJOOOOOONG! " Zakričala som na celý bazén.
"Pozor skáčem. " Zakričal. Asi už chápem, prečo s ním nikto nechcel ísť.
Vynoril sa z vody a usmial sa. Ja som sa otočila a vybrala sa ku schodom.
"Kam ideš? "
"Na tobogán." Prekrížila som si ruky a naznačila mu, že mi je zima.
"Počkaj idem aj ja. Môžeme ísť spolu." Vyliezol von a prišiel ku mne. Chytil mi ruku a išli sme k tobogánu čo bol hneď pri bazéne oproti nám. Šľapali sme hore po schodoch. Dozvedeli sme sa, že tento tobogán je pre dve osoby, ktoré si sadnú na nafukovačku a musia sa držať, aby z nej nespadli. Hongjoong išiel dopredu. Obzrel sa za seba a usmial sa naposledy na mňa. Zrazu som sa ocitla dole. Bolo po všetkom. Ani neviem ako rýchlo to prešlo. Začali sme s Hongjoongom moc blbnúť. Oblievali sme sa, skákali sme vo vode, naháňali sme sa, proste sme boli ako malé deti. No už sa stmievalo a bolo na čase ísť naspäť, keďže cesta do hotela trvá hodinu. Vysušili sme si vlasy a išli na bus. Akurát nám išiel, tak sme nastúpili a sadli si vedľa seba.
"Ďakujem, že si dnes so mnou išla. " Povedal Hongjoong a pozrel sa mi hlboko do očí. Usmial sa a chytil mi ruku.
"Ja ti ďakujem. Takto som sa už dlho nezabavila. "
"Ak by si chcela, mohli by sme ísť ešte na pláž. " Prikývla som. Cesta prešla strašne rýchlo. Vystúpili sme rovno pri pláži, kde pomaly zapadalo slnko. Bolo to nádherné, nikdy som nevidela tak krásny západ slnka.
"Ďakujem ti, že si tu s nami. Neviem, čo by som robil. Sám by som nešiel nikam. "
"Mina? "
"Hongjoong? " Ozvali sa za nami známe hlasy. 


𝙳ú𝚏𝚊𝚖, ž𝚎 𝚜𝚊 𝚟á𝚖 𝚝á𝚝𝚘 č𝚊𝚜ť 𝚊𝚜𝚙𝚘ň 𝚝𝚛𝚘𝚌𝚑𝚞 𝚙áč𝚒𝚕𝚊. 𝚁𝚘𝚣𝚖ýšľ𝚊𝚕𝚊 𝚜𝚘𝚖, ž𝚎 č𝚒 𝚖á𝚖 𝚎š𝚝𝚎 𝚙𝚘𝚔𝚛𝚊č𝚘𝚟𝚊ť 𝚊𝚕𝚎𝚋𝚘 𝚗𝚒𝚎, č𝚒 𝚖á𝚝𝚎 𝚣á𝚞𝚓𝚎𝚖 𝚜𝚒 𝚝𝚘 𝚟ô𝚋𝚎𝚌 čí𝚝𝚊ť. 😁 𝚊𝚕𝚎 𝚊𝚓 𝚝𝚊𝚔 ď𝚊𝚔𝚞𝚓𝚎𝚖 𝚣𝚊 𝚊𝚔ú𝚔𝚘ľ𝚟𝚎𝚔 𝚙𝚘𝚍𝚙𝚘𝚛𝚞, č𝚒 𝚕𝚎𝚗 𝚣𝚊 čí𝚝𝚊𝚗𝚒𝚎 𝚝𝚎𝚓𝚝𝚘 𝚑𝚊𝚝𝚕𝚊𝚗𝚒𝚗𝚢 𝚊𝚕𝚎𝚋𝚘 𝚑𝚕𝚊𝚜𝚘𝚟𝚊𝚗𝚒𝚎. 💗 - 𝚅𝚊š𝚊 𝚈𝚄𝙽𝙰 🌹

Summer LoveWhere stories live. Discover now