פרק 16

2.1K 133 117
                                    

* פרק בונוס מנקודת המבט של דיפר *

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

* פרק בונוס מנקודת המבט של דיפר *

"מה יש בפארק שעשועים ? " שאלתי את ג'וי בנאיביות , הוא הסיט את ראשו מהכביש רק כדי לנעוץ בי מבט לא מאמין ולגלגל את עיניו "אנחנו עוד מעט נגיע ואז תראה..." הוא החזיר את ידיו להגה וגנחתי "למה אתה לא מגלה לי?" כיווצתי את גבותיי ואת אפי ושילבתי את ידיי בצורה עצבנית ."כי זאת הפתעה! אתה נראה כמו ילד קטן כשאתה כועס דיפ." הוא ניסה להתרכז בכביש אך חיוך קטנטן עלה על שפתיו והדביק גם אותי בחיוך ילדותי ומתוק "עוד כמה זמן נגיע?" שאלתי אותו בחוסר סבלנות "עוד... חצי שעה ." הוא קבע ונשענתי על הכסא באנחת ייאוש . חיוך משוחק עלה על פניי "דרך , דרך , דרך , דרך ..." התחלתי ללחוש וכצפוי ג'וי פרץ בשירה החמודה שלו " בשיר הדרך, דברים חולפים על פניי~" את הסוף הוא מלמל ברכות די סקסית "בשיר הדרך... בוץ נכנס לעיניי !" הוא שר בהתלהבות " בשיר הדרך, לא צריך כאן לחשוש ." חיקיתי את קולה הגבוה של אימו של הספוג המפורסם " אתה לא א-אמור להגיע לטונים כאלה ג-גבוהים!" הוא מלמל בין צחוק לצחוק " בשיר הדרך," הוא חידה את קולו היה והסמכותי של אביו של בובספוג " אל תיגע לי בראש ~" הוא הזיז את ראשו בתיאום למוזיקה ואני החזקתי את החגורה מפחד מתאונת דרכים שיכולה להגיע אם בן הזוג חסר האחריות שלי ימשיך להתעלם מהכביש " אז בואו נשיר! " שרנו ביחד ומחאנו שלושה מחיאות כף "את שיר הדרך!" שלושה מחיאות כף נוספות נשמעו " הוא כה מיוחד ומלא ערך!" צחקקנו "בוא נשיר," שאני בתיאום והבטנו אחד לשני בעיניים "הוא כה מיוחד .... ומלא ערך!~" הטון של ג'וי הפך גבוה ועדיין את השורה הארוכה הוא הסתובב בחזרה אל הכביש ומדי פעם מחניק צחקוק ומגלגל את עיניו . "ג'וי.." השענתי את ראשי על הכיסא והוא המהם בשאלה כשעיניו עדיין מרוכזות בדרך "לעובדים של ויסוצקי יש הפסקת קפה?" שאלתי אותו ברצינות והוא הביט בי במבט מוכה תדהמה "כ-כן ?" הוא ספק אמר ספק שאל והתחיל לצחקק "למה חשבת על זה ?" הוא הוסיף והחיוך שלו גרם לעיניים השחורות שלו כמעט ולא להיראות "אני לא יודע." גירדתי את העורף שלי והסתכלתי עליו .
----
"אפשר לפתוח את העיניים?" שאלתי את ג'וי שכיסה את עיניי בידיו " עוד לא .." הוא מלמל , לאוויר היה ריח מתוק של סוכר " עוד כמה זמן?" גנחתי בחוסר סבלנות "עכשיו." הוא הוריד את ידיו מעיניי וחייך אל פניי ההמומות, המקום היה ענק ועשרות המתקנים החדשים נראו מעבר לשער הכסוף של הפארק הגדול, הכיתוב 'six flags ' התנוסס מעליו באורות לד מהפנטים.
"ואוו..." מלמלתי בעיניים פטורות כשהוא הוריד את ידיו מהן "אתה אוהב את זה?" ג'וי לחש לאוזני והנהנתי במהירות " אז נכנסים !" הוא אחז בידי ונכנס אל תוך המתחם לא לפני שקנה כרטיסים .
"זה גלגל ענק !! כמו של סיימון!" צעקתי בהתלהבות כשהצבעתי על המתקן הצבעוני שזהר בנורות הלד שהבהבו עליו " כן, אתה רוצה לעלות עליו?" עיניי נצצו והנהנתי במהירות , רצנו לשם ביחד וחיכינו בתור בשקט בתור כשציוצים בתדרים גבוהים נפלטים משפתיי והחיוך שעל פניי גדל כשאני בוהה בגלגל בהפנוט. "שני אנשים ." הושטתי בחיוך לאיש שעמד שני כרטיסים והוא הנהן ופתח את המחסום שחרק "תהנו ..." הוא מלמל במרמור "למה אתה עצוב ?" עצרתי והבטתי באיש המבוגר " אני בן 35 ועדיין עובד בפארק שעשועים ילד , עכשיו תיכנס!" הוא אמר בקול תוקפני ואני הזעפתי את פניי ופערתי את פי "אתה חצוף..." אמרתי לו ושילבתי את ידיי "נכון, עכשיו תיכנס ." הוא התעקש וג'וי צחקק ומשך בזרוע שלי לכיוון הקרון 'היסס...' פלטתי לעבר האיש גס הרוח , הוצאתי לו לשון והלכתי אחרי ג'וי שהתיישב ליידי והתחיל לצחוק "היי !!" סטרתי לעורפו " זה לא נחמד לצחוק על בן הזוג שלך!" העמדתי פני רציני אבל שניה לאחר מכן פרצתי בצחוק "סליחה אבל אתה פשוט מתנהג כמו... חתלתול קטן ועצבני." הוא חייך חיוך קטן ונישקתי אותו במקום שבו סטרתי לו לפני כן , הוא התקפל והתחיל לצחקק "ד-די, אוויר~" הוא סוג של התחנן אחרי שלא הפסקתי לנשק את אותה הנקודה והאוויר שלו נגמר מצחקוקים, בסוף הפסקתי והוא הסתובב אליי . צלצול חזק נשמע באוזניי ועצמתי את עיניי בפחד "חתלתולי זה רק אומר שהגלגל מתחיל לזוז." הוא לחש לי וצחקק , פלטתי צעקה קטנה כשהגלגל החל לזוז ופערתי את עיניי "אנחנו זזים !" חייכתי וראיתי את העיר הופכת לקטנה יותר ואת כל המתקנים נהיים כל כך רחוקים , האנשים היו קטנים וכשהיינו בחצי הדרך למעלה ג'וי הניח את ידו על הירך שלי . הסתובבתי אליו בחיוך רך והוא התקרב אליי " נכון שזה כל כך יפה ?" הוא הצביע על הנוף וחיבק אותי " זה כן." יצרתי קשר עין והוא חייך , שפתיו התנפצו על שלי ושני עגילי השפה שלנו התנגשו בקול מתכתי כשהגענו לנקודה הכי גבוהה של הגלגל הענק . על רקע השקיעה הכל נראה מקסים כל כך עם שפתיו הרכות והקטנות של המלאך שלי , הלשון שלו גיששה אחר שלי והעיניים של שנינו היו עצומות "דיפר" הוא התנתק ממני והסדרתי את נשימתי , התחלנו לצחקק כמו שני ילדים קטנים שמתחו את המורה "חתלתול שלי " הוא חיכך את האפים שלנו בצורה חמודה , די כמו מה שהייתי עושה עם אמא שלי כשהייתי גור קטן "אני אוהב אותך מלאך שלי ." העברתי את ידי בין שיערות ראשו והוא גיחך "אוקיי די עם הפוצי מוצי , נגמר הסיבוב ואתם צריכים לרדת." הכרטיסן גס הרוח פנה אלינו ואני וג'וי ירדנו משולבי ידיים " אז לאן עכשיו?" ג'וי שאל אותי ואני סרקתי את הפארק בעיניי "אממ... רכבת הרים!!" משכתי אותו אל המתקן הורוד , הוא צחק בקולניות "ל-למה אתה צוחק..." נעלבתי ממנו והוא הרים את פניי "דיפר מותק , זאת רכבת ההרים של הילדים הקטנים..." הוא המשיך לצחוק ומשך אותי לכיוון השני של פארק השעשועים, הוא הצביע על מתקן ענקי שגרם לי סחרחורת וגיחך ו"על רכבת ההרים הזאת אנחנו עולים." הוא הודיע ומשך אותי אל התור .
---
"ג'וי!!! אני עומד להקיא! כמה לופים היו למפלצת הזאת ?! " התלוננתי אחרי שעשינו בערך שבע סיבובים בלפחות ארבעה רכבות הרים והוא גלגל את עיניו " אמרתי לך לא לאכול נקניקיה על מקל לפני שעלינו על רכבת ההרים השניה!" הוא הטיף לי ואני החזקתי בבטני שהסתובבה לפני שרצתי לאחד הפחים כדי להקיא בתוכו את כל תכולת הקיבה שלי "אני חושב... שעכשיו נלך למתקנים יותר רגועים ?"הוא היסס וחייך אליי , גלגלתי את עיניי וחייכתי " על איזה מתקן חשבת?" שאלתי אותו "מנהרת האהבה ?" הוא הציע בעיניים נוצצות ואני הנהנתי במהירות כשהוא הוביל אותי אל מתקן סגול וריק להפליא שבתוכו הייתה מנהרת מים קטנה ובתוכה סירות אוטומטיות ובינוניות, מובנות בדיוק לשני אנשים. נכנסנו אפילו בלי להביא את הכרטיסים , הכרטיסן המבוגר והנחמד אמר שזה עליו עם חיוך " תודה !" ג'וי הוביל אותי את הסירה והתיישב שם לפני שהצטרפתי אליו והסירה חרקה לפני שהתחילה לזוז בפתאומיות , נצמדתי לג'וי והוא ליטף אותי "זה יהיה כיף .." הוא מלמל בניסיון להרגיע אותי כשנכנסנו אל מנהרה ענקית שהייתה מלאה בפסלי קופידון קטנים ולבבות אדומים שנתלו מתקרת הפלסטיק שעוצבה כמו אבן והוארה בנורות לד עם צבעים כהים שהשרו אווירה רומנטית , מוזיקה ישנה ורומנטית הדהדה מאחד הרמקולים הקטנים ואני חייכתי אל ג'וי שהמשיך לסרוק את המקום " אז מה עושים פה ?" שאלתי אותו והוא משך בכתפיו " אני... לא יודע" הוא צחקק ואני לקחתי מהמים שהיו ליד הסירה האוטומטית והעפתי עליו בצחקוק "אז למה אנחנו פה ?" ניסיתי להבין "כי אני אוהב אותך חתלתול שלי !" הוא פרע את שיערי ונשק למצחי ,גרגור נפלט מבין שפתיי והוא המשיך ללטף אותי " אתה אוהב את זה?" הנהנתי והנחתי את ראשי על ירכיו כשהוא ממשיך ללטף את ראשי " אני אוהב אותך מלאך ~" זימרתי ,הוא חייך והמשיך לשחק עם שיערי "אני גם אוהב אותך חתול שלי ..." הוא נאנח ולרגע קצר רציני שנשאר פה לנצח, רק אני והוא עם המוזיקה והבהייה המתמשכת שלנו אחד בשני "אני כל כך שמח שאתה קיים " הודיתי וסרקתי את תווי פניו המושלמות , בין קו הלסת שלו או השיער הנוצתי ,העיניים האפלות שלו והצוואר החלבי שהיה שייך רק לי " אתה כל כך יפה " הוצאתי לו בחולמניות והוא העביר את ידו על אחת מצלקות ההיקי שלי "אתה יותר..." לחשתי והתחלתי לגרגר " זה כל כך רומנטי." הוא גיחך והנהנתי עם ניצוץ קטן בעיניי , יכלתי להרגיש דרך ידו את פעימות ליבו המהירות ואם להיות כנה גם הלב שלי זז במהירות מטורפת ומאות פרפרים קטנים הסתובבו בבטני "אני אוהב אותך." הזכרתי לג'וי שהפסיק ללטף אותי , קמתי ממנו והתיישבתי לידו "אני יותר~" הוא זימר והעביר את האצבע שלו על הצוואר שלי "אני חושב שהם מתחילים לדהות..." הוא חייך בזחיחות וקירב את שפתיו הרכות אל צווארי כדי לנשוך אותו ולגרום לי להתפתל תוך כדי יצירת נשיכות כהות חדשות, גניחה גרונית נפלטה משפתיי והוא גיחך והתרחק ממני "עכשיו זה יותר טוב.." התחבקנו כל הדרך עד סוף מסלול האהבה .
----
צלצול נשמע מהכיס של ג'וי והוא הוציא את הטלפון לפני שענה "הלו?" הוא נשמע מהוסס אבל צחקק כמה דקות אחרי זה וגלגל את עיניו "אוקיי אנחנו נהיה שם!" הוא הכריז וניתק . הבטתי בו במבט נאיבי תוהה "מי זה היה ?" שאלתי והרגשתי לרגע.. קנאה. "תירגע , זה רק דניאל ." הוא הרגיע אותי והשפלתי את מבטי מסמיק ממבוכה "או..." מלמלתי והוא הרים את פניי מסנטרי "מקנא?" החיוך שלו הפך משוחק ואני פערתי את עיניי והתרחקתי "לא, אני לא מקנא !" שילבתי את ידיי בהכחשה והוא חיבק את גופי החטוב " אולי קצת..." הודיתי והוא שלח אליי מבט לא מאמין " אוקיי אני מקנא." מלמלתי בתבוסה והוא גיחך ונישק את לחיי בעדינות מה שגרם לפניי להפוך אדומות ואחז את ידי "איכס אל תסתכלי !" אחת מהאמאות שעברה ליידנו כיסתה את העיניים של הילדה שהייתה מולה , הרגשתי אשם "תשכח מזה דיפ." ג'וי הזעיף מבט אל האמא שמיהרה ללכת ולמלמל משהו על כך שנשרף במקום שנקרא גיהינום , ג'וי גלגל את עיניו "הומופובית מרושעת..." הוא נשמע פגוע אבל המשיך ללכת איתי בחיבוק ולהגניב נשיקוצ מתוקות על לחיי " ג'וי, למה דניאל התקשר?" שאלתי אותו אחרי כמה דקות של הליכה ועיניו הפכו נוצצות "יש מסיבת הלאווין היום אצל דניאל!" הוא הודיע עם חיוך ילדותי "אבל אין לנו תחפושות." הזכרתי לו וארשת פניו הפכה רצינית "נכון... צריך ללכת לקנות תחפושות!" הוא החזיר את מבטו אליי ואני הנהנתי בהסכמה " רק עוד כמה מתקנים ." הוא צחקק והוביל אותי אל המתקן הבא , מבוך האימה.
למקום היה תור די קצר והמקום עצמו היה די מהנה , לא יכלתי להפסיק לצחוק כשג'וי החליק על דם מזוייף אבל לא הפסקתי לחשוב על מה שהאשה אמרה לנו 'אני עושה משהו לא בסדר?' שאלתי את עצמי , לפני שהספקתי לענות על השאלה ג'וי משך בידי כדי לקום אבל במקום זה רק נפלתי עליו בגלל חוסר הריכוז שלי וצחקנו ביחד.
----
" הנה זה פה!" ג'וי הצביע על חנות קטנה עם חלונות זכוכית שמהם השתקפו מאות התחפושות השונות שהיו שם , כולן היו כל כך נראות מיוחדות אבל לא הבנתי מה מיוחד בהן "כל התחפושות שם זולות ועבודת יד, את הכסף שבו קונים אותן תורמים לעמותות שעוזרות לנוער בסיכון ." ג'וי הסביר כאילו קרא את מחשבותיי "בוא ניכנס !" הוא אחז בידי ורץ איתי אל תוך חנות הוינטג' . " ג'וי?" העובד המבוגר בירך לשלום את ג'וי שחייך "היי ג'ו!" שניהם התחבקו ואני עמדתי בצד ובהיתי בשניהם בניסיון להבין מי זה "ומי זה איתך?" המבוגר , ג'ו, פנה אליי עם חיוך רך והושיט את ידו ללחיצה "אני דיפר ." לחצתי את ידו בבלבול "בן הזוג שלי." ג'וי חיבק את זרועי והמבוגר צחקק והנהן "מזל טוב לשניכם ועכשיו... למה אתם פה ?" הוא שאל וג'וי גלגל את עיניו "כדי לקנות נאגטס." הוא גיחך וג'ו צחקק גם איתו " טוב אז לשניכם יש שלוש דקות בדיוק לקנות תחפושות כי אני צריך ללכת לקחת את אמה מהגן." המבוגר זירז אותנו "אמה? הבת שלך?" ג'וי שאל אותו בהרמת גבה והמבוגר הנהן " אתה צריך לראות אותה , היא כבר בת חמש." הוא חייך בידידותיות , הוא לא כזה נורא.
ג'וי הציע את הרעיון שכל אחד יבחר לאחר את התחפושת אז זה מה שעשינו , בחרתי לו תחפושת מלאך שהייתה מורכבת מחולצה מכופתרת לבנה עם צווארון זהוב ומכנס לבן וקצר קצת יותר מדי ,כנפיים מרהיבות ולבנות שכנראה יתפסו המון תשומת לב והטאץ האחרון היו כפפות לבנות וחסרות אצבעות שהגיעו עד למרפק וכמובן שאין מלאך בלי הילה זהובה שזהרה באורות לד והוחזקה עם קשת קטנה. ג'וי בחר בשבילי תחפושת של חתול שחור , עוד לא ראיתי את התחפושת אבל אנחנו נפתח אותה כשנגיע הביתה , ג'וי שילם על התחפושות ונפרד מג'ו לשלום בחיבוק וכך גם אני .
----
" זה כל כך מביך !! אני בחרתי לך משהו יפה! למה אתה בחרת לי את זה ??" אמרתי מהצד השני של דלת השירותים שבו התלבשתי בתחפושת שכללה חולצה שחורה וארוכה שהגיעה עד לאמצע הירך ועלייה ציור של עיניי חתול ירוקות , מכנס שורט שחור שאותו שהחולצה כיסתה לגמרי , זנב פרוותי שהתחבר בחגורה ואוזניי חתול שחורות ופרוותיות ולבסוף כפפות עם טפרי חתול מחוברים אליהן . נראתי זנותי לחלוטין " אני בטוח שזה לא כזה גרוע ..." ג'וי ניסה להרגיע אותי מצידו השני של הדלת "רק תצא כדי שאני אוכל לראות , המסיבה תתחיל עוד חצי שעה !" הוא צעק ויכולתי לשמוע את החיוך בקול שלו " זה נוראי..." פתחתי את הדלת באיטיות עם פנים סמוקות ממבוכה ורגליים רועדות "וואו..." ג'וי חייך אליי והחזרתי לו חיוך "לי גם יש מכנס קצר ! יותר משלך! למה בחרת את זה ?" הוא נתקף צחקוקים חמודים שהדביקו גם אותי בהם " א-אין לי מושג " אמרתי אחרי שנרגעני מעט " אז הולכים?" הרמתי גבה לעברו בשאלה "אבל איפור ! " התעקשתי "אחרי מה שעשית ליצחק אני לא סומך עליך !" הוא גיחך וגלגלתי את עיניי "בבקשה!!" התחננתי והוא גלגל את עיניו אבל הנהן ונאנח בהסכמה "יש !" גררתי אותו אחריי כדי לאפר אותו,האיפור היה די קליל ; רק צלליות בהירות,איליינר , עדשות לבנות שהוא המשיך להתלונן עליהן ועל כמה מגרדות הן , הילייטר מנצנץ וכמה דפי זהב שהתפזרו על מקומות שונים על פניו "מקסים!" חייכתי כשסיימתי. האיפור שלי היה מוכן כבר לפני כן , השתמשתי רק באיליינר שהדגיש את עיני החתול שלי .
----
"מלאך שלי , למה התחפושת שחורה ?" שאלתי אותו כשהיינו בחצי הדרך לשם " כי נגמרו התחפושות הלבנות." הוא הסביר ואני גנחתי בייאוש " אבל חתולים לבנים!!" ניסיתי להסביר והוא רק גיחך "שחור גם מחמיא לך ואם כבר מדברים על זה יש לי שאלה שתמיד רציתי לשאול" אמר בטון רציני "חתולים שחורים באמת מביאים מזל רע ?" הוא המשיך בחיוך ואני צחקקתי " זה מה שרצית לשאול?" גלגלתי את עיניי והוא הנהן "נו תענה כבר!" הוא צחק "לא ,אבל הם לא חברותיים בכלל!" התלוננתי בילדותיות והוא גיחך "הגענו " הוא הודיע ויצא מהמכונית כדי לראות את המילה המפלצתית שהייתה מלאה בתלמידים , חלקם רקדו וחלקם התמזמזו , היו גם כאלה שישבו בשתיקה בצד ואז היו את אלה שהיו מעולפים על המדרכה , על אלה ריחמתי . "דיפר ! ג'וי!" שמעתי צעקה מעבר לכל המוזיקה והסתובבתי כדי לראות את דניאל רץ אלינו "המוזיקה כל כך חזקה !" סתמתי את אוזניי וכך גם ג'וי " אנחנו נכנסים , יש חדר שקט ... בואו איתנו " דניאל היה נשמע שיכור אבל עדיין הלכנו אחריו "אני צריך ללכת לשירותים חתלתולי , אתה תסתדר?" ג'וי לחש לי מבעד לכל המוזיקה ואני הנהנתי והמשכתי ללכת אחרי דניאל שלא הפסיק לצחקק בשיכרות, אבל הוא לא הלך אל חדר , הוא דווקא הלך אל בר קטן ולקח אותי אחריו " שני שוטים של גולדן גריין* " הוא ביקש מהברמן שהודיע אליו שתי כוסות עם נוזל שקוף וקישוטים סגולים וכתומים בצבעי הלאווין "תיזהר עם זה." הברמן הסתכל אל דניאל המצחקק שהודיע לי אחת מהכוסות "תשתה ! " דניאל ביקש ממני ואני נענעתי בראשי , המבט שלו הפך אפל "תשתה." הוא דרש ואני סירבתי " לא תודה " החזרתי לו את הכוס והוא צחקק צחוק מריר "היי שמעתם ? הוא מפחד לשתות !" דניאל התחיל לצחוק עליי וכך גם עוד כמה נערים שהיו שם "אני לא !" צעקתי " אז תשתה." הוא לחש לי והרמתי את הכוס לפני שקירבתי אותה לשפתיי.

---

**גולדן גריין הוא משקה אלכוהולי שמיוצר בארה"ב עם 95 אחוזי אלכוהול. מיוצר על ידי אותה חברה שאחראית לאברקליר ( עוד משקה חזק) ובעל רכיבים דומים. אחוזי האלכוהול הגבוהים גרמו לכך שהמשקה אינו חוקי במדינות רבות.
Xx חיבוקים לכולם
רן :):

אירוני, לא כך?- BXBWhere stories live. Discover now