Útěk

755 26 0
                                    

Tyler:
Vešli jsme s Caroline z obchodu, slyšel jsem, jak Caroline sykla bolestí, ale než jsem se stačil podívat,co se jí stalo ucítil jsem píchnutí do mého ramene.
Probudil jsem se v nějaké kopce a vedle mě ležela Caroline. ,,Kde to jsme?" Zeptala se Caroline zmateně a já se podíval kolem sebe. ,,Jste v jedné kopce." Řekl jeden chlápek, který stál před námi u východu. ,,A co tady děláme?" Zeptal jsem se naštvaně. ,,Jste potřeba k rituálu, aby se Klaus stal opět hybridem. Potřebuje čarodějku, kterou má. Vlkodlaka k tomu má tebe. A z tebe krasotinko uděláme upíra" ,,Co? Ne!" Ten chlap nic neřekl a odešel. ,,Tylere já nechci být upír" řekla mi Caroline smutným hlasem. ,,To bude dobrý, zvládneme to." ,,Miluju tě Tylere" ,,Já tebe taky. Neboj se dneska neumře ani jeden z nás." Řekl jsem, ale nebyl jsem o tom úplně přesvědčen. Strašně jsem se bál ne o mě, ale o Caroline
V té chvíli tam přišel chlap. S Caroline jsme ho okamžitě poznali. Klaus. Ustoupili jsme dozadu. ,,Co po nás chceš? Nech nás jít!" Ve skutečnosti jsem věděl, co chce a že nás nepustí. On jen protočil oči a zvedl Caroline do náručí, Caroline na něj zařvala. ,,Pusť mě!" ,,Slyšíš ji? Pusť ji!" Zopakoval jsem její slova a začal ve mně bublat vztek. Mě stále ignoroval, ale na Caroline promluvil. ,,Uklidni se, lásko." Caroline se naštvala a odpověděla mu. ,,Neříkej mi lásko!" V tu chvíli mi prasklý nervy a vrhl jsem se na něj , ale on mě pouze odstrčil a odnesl ji v náručí. Vzal mi osobu na které mi záleželo úplně nejvíc. Byl jsem naštvaný, ale spíše smutný a chtělo se mi brečet.
Byl jsem tam asi další 2 hodiny a pak přišel ten chlap, co nás sem donesl. Vešel, podíval se divně kolem sebe, někomu zavolal a po ukončení hovoru mi řekl ať jdu. Neváhal jsem ani na chvíli a rozběhl se.
Běžel jsem, co nejrychleji to šlo, musel jsem o tom říct ostatním. Tolik jsem se o ní bál. Doběhl jsem k Salvatorovým a vešel rychle dovnitř. Všichni se na mě podívali. ,,Tylere, co tu děláš? Co se stalo??" Hned se mě zeptala Bonnie se strachem v oči, ale s menším než jsem měl já. ,, Klaus vzal Caroline a odnesl ji někam pryč." Odpověděl jsem zadýchaně. ,,Elenu taky vzali. Chtějí he použít při rituálu." Řekl Stefan na kterém bylo poznat, že má o ni starost. ,, To bych neřekl." Řekl jsem a všichni se na mě podívali. ,,Teda Elenu pravděpodobně jo, ale  Caroline ne." Dořekl jsem svou větu. ,,A proč si to myslíš?"  Zeptal se Damon. ,, Za prvé: Kdyby vzal Caroline k rituálu, vzal by i mě. Za druhé: Vzal ji lehce do náruče. A za třetí: Řekl ji lásko" ,,Fuj" Řekli všichni naráz a já to chápal bylo to hnusný a vlastně i divný, jako by se ten bezcitný hybrid mohl do někoho zamilovat.
V tu chvíli se otevřely dveře.

Caroline:
Zabouchli se dveře. Rychle jsem vstala a koukla se z okna. Jak jsem uviděla, že Klaus odjel, tak jsem se vydala pryč odsud. Zavolala jsem si taxi a odjela k Salvatorovým. Vešla jsem dovnitř.
Všichni tam byli i Tyler. Objala jsem ho. ,,Caroline." Řekl nadšeně Tyler. ,,Kde si byla?" Vyhrkla hned Bonnie šťastně. ,,V nějakém obrovském sídle. Utekla jsem odtamtud." Řekla jsem hrdě. ,,To tě neovlivnil? To je idiod." Řekl pohrdavě Damon. Já přitočila oči. Chápu to bál se o Elenu, tak jsem se rozhodla mu odpovědět. ,,Ovlivnil, dokonce mi strhl i náhrdelník se železníkem, ale já ho měla i v sobě." ,,To si měla kliku." Řekl Stefan a objal mne. Od té doby, co se s Elenou rozešli a ona začala chodit s Damonem, sme se hodně zblížili. Stali se z nás nejlepší kamarádi ,,Musíme odtud!" ,,Caroline, teď to nejde. Za chvíli je úplněk." ,, Běž, my zůstaneme tady! Jak úplněk skončí hned odjedeme!" Všichni přikývli. ,,Ale nejdřív zajdeme pro Elenu." Dodal Damon. Takže, plán byl jasný útěk.

Princess And OriginalKde žijí příběhy. Začni objevovat