Klaus:
Hned co skončil úplněk a já se proměnil z vlčí podoby zase do své jsem zabil i tu čarodějku. Vydal jsem se domů za Caroline. Vešel jsem do domu, ale Caroline nikde. Prohledal jsem celý dům, ale nenašel jsem ji. Byl jsem smutný a naštvaný zároveň. Rozbil jsem několik věcí a rozhodl jsem, že musí odejít z města. Šel jsem za ní. Věděl jsem, že je jen jedno místo, kde je.
Šel jsem k jejímu domu a zaklepal na dveře. Otevřela mi její matka. ,,Dobrý den, já hledám Caroline." Řekl jsem v naději, že mě pozve dál. ,,Co od ní chcete?" Zeptala se mě podezíravě. To prostě nešlo se na nic neptat a pozvat mě dál. Nejradši bych ji utrhl hlavu. ,, Nechala si u mě tohle." Řekl jsem a zvedl stříbrný přívěsek. ,,Aha. Tak pojďte dál" ,,Děkuji za pozvání, ale stačí, když jí to předáte." ,, Dobře. Těšilo mě. Nashledanou. ,,Taky mě těšilo." Řekl jsem a odešel ode dveří. Zaposlouchal jsem se co dělá. Když jsem slyšel, že odešla z jejího pokoje, tak jsem se tam vidal. Za chvíli její máma odešla z domu. Byla to výhoda aspoň se nebude starat co se v jejím pokoji děje.
Nečekal jsem ani moc dlouho a přišla Caroline. Otevřela dveře od svého a u toho mluvila. ,,Ahoj mami. Co děláš v mém...?" Zarazila se uprostřed věty. I jako překvapená vypadala nádherně. ,,Ahoj, lásko." Pozdravil jsem ji s úsměvem. ,, Klausi? Co tu děláš?" Ptala se mě. V jejím hlase šel jasně slyšet strach. ,, Přišel jsem pro tebe, lásko... Víš neměla si utíkat. Teď to pro tebe bude mnohem horší. Původně jsem myslel, že zůstaneme tady v Mystic Falls, ale díky tomu, že si utekla pojedeme spolu do New Orleans." Oznámil jsem ji hrdě, ale ona protestovala jak taky jinak. ,,Co? Já nikam nejedu! A rozhodně ne s Tebou" Řekla naštvaně, ale přesto jsem v jejím hlase slyšel strach. ,, Já se tě neptal!" Řekl jsem už docela naštvaně, ale v tom mě napadlo, že ji ovlivním. Třeba z ní ten Železník už vyprchal. Podíval jsem se jí do očí a řekl: ,, Teď usneš! Probudíš se až ti řeknu!" A tak se stalo. Hned usnula. Byl jsem rád, že už v sobě nemá Železník i když jsem ji ani nechtěl ovlivnit, ale musel jsem. Vzal jsem jí do náručí a odnesl pryč.
Jak jsme doletěli do New Orleans a já vzal Caroline domů jsem se rozhodl probudit své sourozence, ale nejdřív jsem musel probudit Caroline. Byla, tak krásná když spala. ,, Caroline, vstávej." Řekl jsem a zastrčil ji u toho pramen vlasů za ucho. Otevřela oči. ,,Kde to jsem?" Zeptala se mě ještě trochu rozespalá. ,,V New Orleans lásko." Cože? Ne! Nemůžeme být v New Orleans." ,,Ale jsme. A teď pojď jdeme probudit mé sourozence. Řekl jsem a šel jsem po schodech nahoru. ,,Cože?" Řekl udiveně skoro neslyšně a šla za mnou. Došli jsme do jednoho pokoje kde byly 4 rakve. ,, Caroline, tohle jsou moji 4 sourozenci: Finn, Elijah, Kol a Rebekah. Před nějakou dobou jsem je probodl a teď je probudím. Postupně. Kdybych je probudil naráz ještě by se proti mně spikli. Začneme Elijahem. Toho jsem probodl před rokem. Mohl by být naštvaný nejméně." Řekl jsem a Caroline se na mě udiveně koukala. No nic. Vytáhl jsem z Elijahe dýku a odložil ji. ,, Teď pojď a přines krevní krevní sáčky z ledničky." Řekl jsem a Caroline odešla.
Elijah se vzbudil. ,, Konečně!" ,,Co je za rok?" Zeptal se mě Elijah. ,,2010." Odpověděl jsem. ,,To jsem tu byl rok?" ,, Ani ne. Máš hlad? Caroline za chvíli přinese krev." Řekl jsem a Elijah mě několikrát udeřil. Chtěl jsem se bránit a oplatit mu to při tom, ale přestal. Elijah se na mě jen divně podíval. ,, Proč si mě vzbudil Niklausi? Proč si nevzbudil i ostatní?" ,, Vzbudím. Slibuji. Ale postupně. Nechci vás mít naštvané najednou." ,,Dobře. Kde máš kuchyň? Tvoji služce to evidentně trvá." ,, Caroline není žádná..." Nedokončil jsem větu a upíří rychlostí se vydal pryč z pokoje. Prohledal jsem celý dům, ale nikde nebyla. Utekla. Zase. Co nemá rozum. Každý tady na jejím by tu zůstal a poslouchal, ale ona ne. Asi mě nezná, ale já ji to oplatím, aby se ponaučila.,, Není tu!" Zařval jsem a hodil stůl o stěnu. ,,Klid Niklausi! Najdeme ji!" ,,Fajn. Tam máš lednici vezmi si krev a jdeme. Nemohla se dostat daleko. Nezmizela."Ahoj!
Další část je tu. Kapitoly budu vydávat pravidelně ve středu a v neděli.