Bonus (15+)

153 8 1
                                    

Pouze se otočil ke dveřím a došel ke svému pokoji, kde otevřel dveře a já ani nestihl zjistit jak jeho pokoj vypadá, protože mě doslova hodil na velkou postel a klekl si nade mě. Propletl si prsty s těmi mými a sklonil se proto, aby si znovu ukořistil moje rty.

Bylo to úplně jiné než předtím, protože nyní mě nelíbal hladově jako dříve, ale doslova se mi snažil sníst rty a já ty jeho. Obdarovával mě dravými polibky, ze kterých budu mít určitě oteklé rty jako po vosím štípnutí, ale bylo mi to jedno. Chtěl jsem víc. A podle toho jaký z jeho těla sálal žár, tak on taky.
"Angi..." vzdychl jsem tiše do jeho úst, když mi zajel jednou rukou pod mikinu a přejel mi prsty po plochém břiše až k bradavkám. Cítil jsem jak nasál prudce vzduch do plic a odtáhl se. Bez zaváhání jsem se mu zadíval do očí, chtěl jsem totiž vidět jak vypadají jeho oči, když je vzrušený. On asi dělal to samé, ale mě to asi zasadilo větší šok než jemu, protože já doslova hltal ten výraz očima a rozbušilo se mi srdce jako by právě běželo maraton. Měl lehce zbarvené tváře do červena, oči vzrušením přivřené a zastřené touhou a rty pootevřené z toho jak rychle dýchal. Já na tom nebyl o moc jinak až na to, že já byl komplet celý rudý jako zralá jahoda.
"Teo, já...pokud vážně budeme pokračovat, tak za sebe neručím." zopakoval zastřeným až nebezpečně ochraptělým hlasem, který mi způsoboval mžitky před očima. Ani se nedivým, že mu podlehlo tolik dívek. Stačilo jen, aby se mi dlouze zadíval do očí a použil pouze část šarmu, který skrývá, a už jsem do něj byl blázen, tak jako spousta ostatních. Pořád jsem nemohl uvěřit tomu, že zrovna někdo jako on se mohl zamilovat do takové nicky jako jsem já a přímo teď přede mnou říkat ochraptělým hlasem slova, která mě varují před tím, co se pravděpodobně stane pokud to nezarazím, ale...sakra, kdo by mohl přestat dělat něco tak úžasného.
"P-Pokračuj, ale...ehm...tamto, kdy se dělá tohle ne, jinak všechno ostatní ano." špitl jsem hlasem, který jsem sotva poznával a při tom prsty naznačil to, co jsem myslel, přičemž jsem zrudl snad ještě víc, i když už je to nemožné.
Po tváři se mu mihl úsměv, který nevěstil nic dobrého. "Takže všechno kromě sexu?" zeptal se přímo.
Odvrátil jsem od něj hlavu. "J-Jo. A netlem se u toho, je mi potom trapně." pípl jsem a zakryl si obličej, aby nemohl vidět moje zarudlé tváře, opuchlé rty a skelné oči.
Ozval se tichý hluboký smích, jenž mě rezonoval v hlavě jako ozvěna, a já ucítil jak se jeho dlaň, která ještě před chvílí ležela nad mým pupíkem, přesunula k místu, kde jsem hrozně citlivý. Jakmile se svými prsty otřel o mou bradavku, tak jsem sebou cukl a z úst mi vyšel zvuk podobný vylekanému vyjeknutí a stenu zároveň.
"C-Co to děláš?!" vypískl jsem a odkryl si oči, abych se mu zlostně zadíval do očí. Avšak to jsem neměl dělat, protože mě ihned naskočila husí kůže. Po tváři mu hrál spokojený úsměv a v očích se mu objevilo pobavení, které rozzářilo ony sříbřité oči, tudíž doslova vypadal jako nějaký anděl vtělený do hmotného těla.
"Testuju." zašeptal a naklonil se k mému uchu tak, že mě na něm polechtal jeho dech. "A taky tě chci slyšet víc." zavrněl a skousl mi ušní lalůček, přičemž stiskl mou bradavku, na které měl doposud položené prsty. Teprve teď jsem pochopil, co jeho slova znamenala, jelikož jsem prudce vydechl a hlasitě zasténal. Tak tohle tím myslel parchant jeden, pomyslel jsem si, když se vítězně uchechtl.
Ale tímhle jeho testování vůbec neskončilo. Hlavu přesunul nad můj holý krk a lehce mě políbil na citlivou kůži, kvůli čemuž jsem se zachvěl. Několikrát to ještě zopakoval, aby se mu dostalo úplně stejné reakce, a teprve potom jsem na něm konečně ucítil jeho teplý jazyk a zuby, čímž se ze mě vydralo slabé vzdychnutí. Dříve než jsem se stačil nadát, tak se najednou objevila moje vypůjčená mikina na zemi vedle postele a on si začal hrát s mými bradavkami tak, až jsem se tou slastí musel lehce prohýbat v zádech.
"A-Angi...ah...p-počkej..." vypustil jsem z úst mezi steny.
"Copak?" zamumlal nespokojeně tím svým ultra sexy hlasem.
"J-Jak daleko chceš z-zajít?" otázal jsem se roztřepaně.
Před mým obličejem se objevil ten jeho a s šibalským úšklebkem, který na něm vypadal, stejně jako všechny jeho výrazy, vyzývavě. "Říkal jsi všechno kromě sexu, takže jenom se tě budu dotýkat...no...všude." zachroptěl a mně došla slova. Jak to jako myslí?!
Odpověď se dostavila následovně tím, že mi zajel rukou dolů a nepatrně se dotkl přes látku mého přirození. I takto nepatrný dotyk způsobil nečekanou reakci. Táhle jsem zasténal a prohnul se v zádech. Na ztvrdlých bradavkách jsem ucítil jeho trhaný zrychlený dech, když začal moje mužství přes spodní prádlo pravidelně třít. Nezmohl jsem se než na slastné úpění a vzdychání jeho jména. A v tu chvíli jsem to uslyšel. Hrdelní zavrčení připomínající hladovou šelmu. On. Právě. Zavrčel. Vzrušením! Jen to, že s ním také něco dělám ve mně vyvolávalo neznámí pocit spokojenosti.
"Angeli!" vykřikl jsem šokovaně, když mi onou rukou strhl spodní prádlo a začal mi honit...no...ptáka.
"Neboj..." vydechl a znovu mě začal líbat po holém hrudníku, kde se krátce zastavil u narůžovělých knoflíčků, a dále pokračoval přes břicho až k podbříšku. Snad nechce...?!
Když jsem na své špičce ucítil jemný dotyk jeho jazyku, doslova jsem se otřásl vzrušením neschopen jakéhokoliv slova či zvuku. Zakoušel jsem úplně neznámý pocit slasti. Jakoby mě snad zavedl do jiné dimenze. Bylo to neuvěřitelné! 
"A-Angi...ah...j-já už...už..." nedokázal jsem ze sebe dostat. Zabořil jsem mu dlaně do vlasů a zaklonil hlavu. Avšak on přestal. Najednou jsem si připadal trapně a nechtěně. Nevím jak je to možné, ale bylo to tak.
"Ještě chvíli počkej." poprosil ochraptělým hlasem. Znovu mě začal líbat po krku dokud mé vzrušení krapet odpadlo, ale jenom krapet, pořád to bylo až bolestivé.
"Angi. P-Prosím." žadonil jsem naléhavě, protože to bylo k nevydržení.
Uslyšel jsem tiché uchechtnutí a obě jeho ruce se začali z pasu přesouvat o něco níže a ústy mi znovu zaútočil na ty mé, které byli stále trochu opuchlé. Byli tak jemné a horoucí až mě z toho začalo být ještě větší horko a málem jsem přestal dýchat z nedostatku kyslíku v místnosti. Vážně to bylo jen z nedostatku kyslíku a ne z toho, že byl na mě přilepený ten snad nejhezčí kluk, líbal mě a k tomu mi jednou rukou pomalu mučivě honil a tou druhou...tou druhou.
"Angi?!" vypískl jsem poplašeně mezi stenem, který se mi vydral z úst jakmile mi prsty druhé ruky obkroužil chvějící se otvůrek.
Na kratičkou chvíli se odtrhl, aby mohl říct kratičkou odpověď. "Klid. Nikam dál nezajdu, pokud mi to nedovolíš. Přestanu až mi řekneš." Hned na to se znovu přilepil na mé rty, jakoby nedokázal bez nich vydržet déle než pár sekund.
"Dobře..." vydechl jsem mu do úst a zcela se mu poddal a s tím se poddal i pocitům, které mi cloumaly racionálním myšlením...

POZN.: Pokud chcete ještě pokračování tohodle pokusu, tak byste mě museli fakt hodně přemlouvat, protože já to prostě neumím a je mi u toho trapně...Nebo by mi s tím někdo musel helpnout. 

No, jinak doufám, že se bonusová kapitolka líbila a budu se těšit u další povídky.Vaše Eiffelovka

AgainKde žijí příběhy. Začni objevovat