Bab 3

33.1K 273 28
                                    

"Abang pergi kerja dulu ya." kata Dato Ismail yang sudah bersiap-siap untuk kepejabat.

"Abang. Kejap." Maria berlari anak memanggil suaminya.

"Nah." dia menghulurkan sesuatu kepada Dato Ismail.

"Apa ni?" soal Dato Ismail kehairanan.

"Kunci baru rumah kita. Kan abang suruh tukar yang baru hari tu. Mesti dah lupa.." Maria tersenyum.

"Oh ya. Maaf la sayang. Dah tua memang cepat lupa." Dato Ismail bergurau. Tangganya pula sedang memicit-micit bahagian belakangnya.

"Eh abang. Kenapa ni?" soal Maria.

"Belakang abang ni lenguh-lenguh. Last night was so intense." Dato Ismail tersenyum nakal.

"Abang ni..ada-ada jelah. Biasa je kan." Maria tersipu malu.

"Biasa? Sayang tak puas lagi ke?" soal Dato Ismail.

"Bukan macam tu lah.. Ish abang ni. Tengok..kenapa kotor tie abang ni?" Maria membetulkan tali leher Dato Ismail.

"Mana? Alah sikit je lah."

"Abang tunggu kejap. Maria ambikkan yang lain."

"Eh tak payah lah. Abang nak cepat ni."

"Kejap lah..abang tunggu tau. Maria naik atas kejap."

Dato Ismail hanya menggelengkan kepalanya melihat teladah isterinya, Maria. Isterinya itu memang terlalu menjaga penampilan dirinya. Kadang-kadang terlalu cerewet.

" cepat sikit. Abang dah lambat." Dato Ismail berkata.

Maria segera masuk kedalam bilik tidur untuk mengambil tali leher suaminya. Dia membuka pintu closet. Hampir sahaja dia menjerit apabila melihat seorang lelaki sedang berdiri dihadapannya dengan wajah bengis. Maria menutup mulutnya dengan tangan akibat terlalu terkejut.

Tanpa menunggu lama, Razman mengambil sehelai kain dan menyarungkan kekepala Maria. Kemudian dia membelit leher maria dengan kain tersebut. Maria yang masih terkejut itu cuba meronta.

"Ab..abanggg..to..tolongg." Maria cuba memanggil Dato Ismail, tetapi suaranya tersekat-sekat kerana lehernya dibelit.

"Sayangg. Kenapa lambat sangat tu? Abang pergi dulu lah. Dah lambat ni." terdengar suara Dato Ismail dari tingkat bawah.

""Abangg..To..tolongg!" Maria masih lagi cuba memanggil suaminya. Tetapi dia pasti suaminya tidak dapat mendengar. Tidak lama kemudian, terdengar deruman enjin kereta meninggalkan kawasan rumah.

Razman menolak sekuat hati tubuh Maria keatas katil. Maria panik. Kelam kabut dia mengundurkan diri. Kain yang dipakainya juga telah terselak menampakkan pahanya yang putih gebu serta seluar dalam pink yang menutupi mahkota wanitanya itu.

"awak..awak sii..siapa?" Tergagap-gagap maria menyoal.

Razman hanya memandang dengan pandangan yang tajam. Tubuh Maria yang terdedah dibahagian bawah itu dipandang dengan penuh nafsu.

Tanpa menunggu lama, Razman menerkam Maria. Dia menguak kedua paha wanita itu dan membenamkan mukanya ke celah paha Maria.

" No! Stop!" Maria menjerit dan meronta.

Razman segera menekup mulut Maria dengan tangannya.

"Aku akan bunuh kau!" Razman memberi amaran. Wajahnya garang.
Maria hanya mengelengkan kepalanya.

Kemudian, Razman mula meraba dibahagian gunung berkembar Maria. Tangannya yang satu lagi masih menekup mulut wanita itu. Dengan kasar, Razman menyentap baju Maria. Butangnya terpelanting entah kemana. Dia menggomol tetek yang masih dibaluti bra berwarna maroon itu dengan rakus. Maria sedaya upaya meronta. Tidak rela diperlakukan sebegitu. Namun apalah dayanya untuk melawan kudrat lelaki itu.

PsychopathWhere stories live. Discover now