Bab 5

17.6K 125 3
                                    

Razman mengetatkan ikatan pada tubuh Dato Ismail. Sehelai kain juga diikat pada mulut orang tua itu.

" Kau nampak? Isteri kau seronok bila aku main dengan dia. Aku jamin yang dia sendiri tak pernah puas bila dengan kau. Macam mana? Kau terangsang tak bila aku tutuh bini kau depan mata kau sendiri? Hahhah" Razman berkata. Puas hatinya apabila melihat Dato Ismail hanya tertunduk lemah sambil menangis.

"Aku nak mandi. Kau duduk sini diam-diam. Oh ya. Aku nak pinjam bini kau lagi. Hahahaha" kata Razman lagi lalu menutup pintu almari.

****
Didalam bilik mandi, Razman merendamkan badannya didalam tub. Menikmati semula kehidupannya yang telah dirampas. Dihadapannya, Maria hanya duduk sambil menundukkan wajah. Maria turut berada didalam tub mandi bersama Razman.

Razman terseyum puas melihat wajah Maria yang seperti ketakutan itu. Tangannya terus mencapai buah dada Maria lalu puting wanita itu dicubit.

Maria sedikit tersentak. Mukanya berkerut menahan pedih saat puting teteknya dicubit dan ditarik oleh lelaki asing itu.

"Sedap?" Razman bertanya sinis.

Laju sahaja Maria menggeleng. Razman sedikit berang melihat reaksi Maria. Lantas dia membenamkan wajah Maria kedalam air di tub mandi itu. Ditekannya kepala Maria dengan kedua belah tangannya.

Maria yang kelemasan itu meronta-ronta minta dilepaskan. Selama hampir dua puluh saat, barulah Razman melepaskan. Tercungap-cungap Maria mengambil nafas.

"Aku tanya. Sedap?" Razman bertanya sekali lagi.

Maria yang masih lagi tercungap-cungap itu akhirnya mengangguk.

Razman tertawa melihat reaksi Maria. Puas hatinya apabila memperlakukan begitu. Dia kemudiannya berdiri. Batannya yang sememangnya sudah tegak berdiri itu disuakan ke wajah Maria.

"Hisap." arah Razman.

Maria yang ketakutan itu hanya menurut. Tidak berani lagi melawan. Tidak sanggup lagi tubuhnya menahan sakit. Lambat-lambat, Maria menyentuh batang Razman. Wajahnya didekatkan. Dia sendiri tidak sanggup melakukankannya. Dengan teragak-agak, Maria mula menjilat batang lelaki itu. Perasaan malu dan takut cuba dia ketepikan.

Maria mula memasukkan batang Razman kedalam mulut. Dia menghisap batang lelaki itu seperti yang diarahkan. Terasa hangat batang Razman membelah rongga mulutnya.

Razman menekan kepala Maria supaya batangnya masuk jauh kedalam mulut Maria membuatkan wanita itu terbatuk-batuk.

"Suck it well." Razman berkata.

Razman menekan kepala Maria semakin kuat sehingga wajah wanita itu rapat ke perutnya. Mahu sahaja dia menhentak batangnya ke anak tekak Maria. Kehangatan rongga mulut Maria membuatkan Razman kesedapan.

Semakin lama, semakin laju. Dan setelah hampir lima belas minit, Razman memuntahkan air maninya kedalam tekak Maria.

" Sedut sampai habis." arah Razman. Batanya masih lagi berada didalam mulut Maria. Maria yang sedang terbatuk-batuk itu tidak dipedulikan.

Setelah tiada lagi titisan air mani terasa, barulah Razman mengeluarkan batangnya.

Maria tercungap-cungap mengambil nafas. Sisa air mani Razman menjejeh keluar dari mulutnya.

"Siapa suruh kau keluarkan?" Razman mengatup mulut Maria dengan tangannya.

"Telan!" katanya lagi.

"Telan semua air mani aku. Jangan membazir."

Dengan terpaksa, Maria menelannya. Itulah kali pertama dia menelan air mani.

Razman yang kepuasan itu kemudiannya mengenakan tuala dan meninggalkan Maria yang masih tercungap-cungap didalam tub mandi itu.

*****

Sejak hari itu, Maria ibarat seorang pelacur didalam rumahnya sendiri. Dalam sehari, hampir setiap jam tubuhnya dicabul dan diperkosa oleh Razman. Didapur, diruang tamu, dibilik mandi, malah ditempat tidurnya bersama suami menjadi tempat persetubuhan dia bersama lelaki psycho itu.

Lama kelamaan, Maria sendiri seolah-olah menikmatinya. Walaupun dia tidak menunjukkan, tetapi dia tidak lagi membantah saat tubuhnya disetubuhi oleh Razman. Persetubuhan haram itu seolah-olah memberi kenikmatan baru dalam keinginan seksnya. Sewaktu bersama suaminya, Maria tidak merasakan kenikmatan seperti bersama Razman. Mungkin kerana suaminya itu sudah berusia.

Sejak Razman berada disitu, Maria dan Dato Ismail tidak lagi keluar rumah. Segala urusan seperti barang keperluan dan makanan hanya dibeli melalui perkhidmatan deliviri sahaja. Malah, rumah mereka yang jauh dari rumah lain membuatkan jiran-jiran tidak menyedari.

****

"Ok encik. Ni semua barannya. Semua sekali RM 110.50."

Razman menhulurkan duit kepada penghantar barang itu dan segera masuk kedalam rumah. Barang dapur tadi diletakkan diatas meja.

"Sayang. Nak makan apa-apa tak?" Razman bertanya dari dapur.

"Tak kesah. Ambil je." Maria yang sedang menonton tv diruang tamu menjawab.

Razman tesenyum. Barang-barang dapur yang dibeli tadi disusun didalam almari.

****

Sementara itu didalam bilik tidur, Dato Ismail mencuba sedaya upaya untuk melepaskan diri. Sudah berhari-hari dia dikurung didalam almari itu. Tidak sanggup lagi dia mendengar setiap malam isterinya diperkosa. Setelah bertungkus lumus, akhirnya Dato Ismail merasakan ikatan dipergelangam tangannya terurai. Dia tersenyum gembira dan bersyukur kerana dapat melepaskan diri akhirnya. Segera dia membuka ikatan pada tubuhnya. Dalam kepalanya hanya satu. Dia mesti menyelamatkan Maria.

Bersambung....

NOTES:
Apa sebenarnya terjadi antara Maria dan Razman? Dapatkan Dato Ismail menyelamatkan isterinya dari cengkaman Razman yang psycho itu?

Ikuti dalam babak akhir siri Psychopath dalam chapter akan datang.

PsychopathWhere stories live. Discover now