Dato Ismail berjaya melepaskan diri. Dengan perlahan, dia membuka pintu almari. Suasana didalam bilik sunyi sepi.
"Mungkin mereka ada di tinkat bawah." Dato Ismail berfikir sendiri.
Dengan berhati-hati, Dato Ismail keluar dari almari. Dia menuju ke meja solek isterinya dan mengeluarkan sekeping kertas dan sebatang pen.
*****
Razman mengeluarkan sesikat pisang dari kotak. Dia mngambil sebiji lalu memakannya.
"Sedap pisang ni. Awak nak rasa?" Razman bertanya kepada Maria yang masih lagi leka menonton televisyen.
"Hoi. Aku tanya ni. Jawab la." Razman berkata keras setelah pertanyaannya tidak dijawab.
Maria yang tersentak itu segera menutup televisyen dan mengangguk perlahan.
Razman mematahkan sebiji lagi pisang dan menuju kearah Maria.
"Hisap." Kata Razman sambil menyuakan pisang yang agak besar itu ke muka Maria.
Maria akur. Dia membuka mulutnya lalu menghisap pisang itu. Matanya terpejam sambil menjilat-jilat pisang ditangan Razman seolah-olah sedang menikmati batang Razman. Razman hanya tertawa melihat Maria.
"Kau memang sundal. Hahaha." Razman mengejek.
Kemudian, Razman menyandarkan tubuh Maria di sofa. Pisang itu dimainkan di bahagian dada Maria. Maria yang memakai blouse dan skirt labuh itu menggigit bibir sambil merelakan perbuatan Razman. Razman menyelak skirt labuh Maria keatas menampakkan paha gebu dan tundun cipap Maria yang dibaluti seluar dalam berwarna purple itu. Kemudian, Razman mengangkankan kedua belah kaki Maria dan mula menggeselkan pisang itu di belahan cipap Maria dari luar seluar dalam.
Maria mengerang kecil menahan kegelian. Entah kenapa dia rasa terangsang sekali. Razman menekan-nekan pisang itu ke lubang cipap Maria saat melihat cairan nikmat wanita itu mula membasahi seluar dalamnya.
"Sedap?" soal Razman.
Maria hanya mengangguk sambil mengetap bibir. Razman mula mencium dan menjilat paha Maria. Tangannya pula kini sedang menjalar kebahagia tetek yang montok dan gebu itu.
Tanpa berlengah, Razman terus menyelak baju Maria keatas. Tetek gebu Maria yang berbungkus bra merah itu diuli semahunya. Kemudian Razman membenamkan wajahnya ke dada Maria. Aroma dari wanita itu mebuatkan Razman semakin bernafsu. Razman menarik bra Maria kebawah, mendedahkan kedua gunung berkembar yang putih melepak itu. Puting wanita itu dicari dan dihisap penuh nafsu.
"Aahhh..ermmm" Maria mengerang kecil.
Sensasi hisapan dan jilatan dari lidah Razman menaikkan syahwat Maria. Razman memandang sekilas wajah Maria yang sudah bernafsu itu. Mata wanita itu terpejam sambil menjilat dan menggigit bibir.
"Keluarkan lidah." Arah Razman.
Tanpa membantah, Maria menjelirkan lidahnya. Terus sahaja lidah itu disambar Razman. Berdecap decap bunyi yang terhasil dari permainan lidah mereka berdua. Kali ini, Razman tidak lagi sendiri. Maria kini ibarat amat menyukainya. Tiada lagi paksaan.
Sambil mengerjakan lidah Maria, Razman menarik tubuh wanita itu supaya berdiri. Ciuman mereka langsung tidak terlepas. Razman memusingkan Maria dan memeluknya dari belakang.
"Bukak baju kau." Arah Razman lagi.
Maria yang bagai dipukau itu perlahan-lahan membuka bajunya tanpa membantah sementara Razman melucutkan kain yang dipakai. Kemudian Razman mengambil tangan Maria dan meletakkannya di batangnya yang sudah menegang itu.
"Hisap." Arah Razman.
Kini, Maria tidak banyak kerenah. Dia patuh dengan arahan Razman. Dengan lahap, dia menghisap batang Razman seolah-olah dia amat menikmatinya. Maria sudah lupa dengan apa yang terjadi.
YOU ARE READING
Psychopath
FantasyRead on your own risk. Mengadungi babak 18sx yang melampau. Tidak sesuai untuk bacaan bawah umur.