YA OYSA?

67 48 39
                                    


Bekleyin beni ay ve yıldızlar ...
Bekleyin ki  yolum hep aydınlık olsun...

Sabah olmuştu saat  7:30 .
Mektupları açmıştım 1.mektupta :

Oyun istedin , hayır demiyelim seni kırmayalım istedik . Ama bu oyunda kovalayan yok kaçan da  yok , arayan var ...
Kim dah önce çıkışı bulursa o kazanır , eylenceli görünüyor hadi başlayalım . İyi şanslar .

2. Mektupda ise :

Demek hazırsın aramaya , düşündüğüm gibi ama dikkat et , karanlıkta kalma düşersin , fazla güvenme kaybedersin , üzülme yanlızca canını yakarsın , bide  çok sevinme... boş hayâllerle kendini kandırırsın. Yakında görüşmek üzere...

Fark ettimde çoğu cümlesinde , mesajlarında ve bu mektupda "YAKINDA GÖRÜŞMEK  ÜZERE  " diyor . Ve okulda dikkatli  olmam  lazım  herhangi  biri ola bilir . Mektupları da  çantama koydum çünkü bi bahane  bulup  sınıfta kilerin yazılarıyla  karşılaştıra bilirim . Hemen çantamı ve kot ceketimi alıp  merdivenlerden indim . Aşağıya vardığımda tam zamanında inmiştim . Servise  bindim ve çantamdan kulaklığımı çıkarıp telefona taktım ve  kendimi müziğin eşsiz dünyasına bıraktım . Şarkının sözleri çok güzeldi , şöyle diyordu ;

Işıklarım karanlıkta yanacaksa karanlığı severim , huzur beni yanlızken bulacak  yanlızlığı severim , yolun sonu yeni başlangıçlara çıkacaksa  ben sonları da severim...

Şarkıda adeta kendimi gördüm . Çünkü benim ışıklarım karanlıkta yanar , yanlızlığım  huzurula dolar , yeni başlangıçlar için sonlarıda severim ...

Servis okula vardığında ani  firende durdu  ve kafamı bi mal  gibi kafamı ön koltuğun  başlığına vurdum . Daha fazla rezil olmadan hemen  burayı terk etme gereğı duydum . Servisten indiğim gibi  İrem ' i  gördüm . Hemen  bir birimize sarıldık  ve tahmin ettiğim gibi neden gelemediğim  hakkında sorular sormaya başladı. Kıssa cevaplarla kestirip attım.

" Eee İrem ben yokken neler oldu?"

" Okulun ilk günü die kantinde ki  her şey bedavaydı sonraaa ha  okula bazı ünlüler  geldi son 2 ders  boştu "

" İrem zorlama , tamam itiraf edim bi  an herşeyin bedava olduğuna inanacaktım ama işin içine ünlüleri  karıştırmasaydın belki inanırdım "

" Tamam tamam , ya kızım napim özlemişim senle uğraşmayı. "

" Hadi gidelim biraz daha konuşursak geç kalcaz . "

Sınıfa gittiğimizde her zamanki gibi  herkes ayrı kafadaydı . Orta sıralardan Niran ve Elif Naz ' ın arkasına geçtik .

" Ooo Alya hoş geldin , kız niye dün gelmedin lan ? "

Niran hemen sorusunu sordu da bişey mi olmuştu ki ?

" Ne oldu , ne kaçırdım ? "

" Sınıfa yeni biri geldi varya kızım öyle bi ayak uydurdu ki  bizim sınıfa , sanki hep bu sınıftaymış gibi ."

" Belli siz bile ondan bahsediyorsunuz ki , bende bir göreyim bakayım kimmiş bu "

" Peki o zaman kendin görürsün gelince . Sen niye gelmedin? "

" Aa benmii ? Ateşim vardıda o yüzden " He he  o yüzden Alya seninle uğraşan bi piskopat var ve bakalım üstesinden nasıl kalkıcan .  Bir dakika ya bu yeni gelen o kişiyse?

" Şey merak ettimde kimmiş bu " Niran gülümseyip cevap verdi .

" Daha demin umursamıyordun , tamam tamam neyse . Adı  Rüzgâr  Korkmaz  gelince görürsün veeee iyi insan lafının üzerine denk gelirmiş " Niran eliyle kapıyı gösterdi ve ordaydı. Uzun boylu ve sert görünen bi tipi vardı  . Havalı görünüyordu kumral saçlı yeşil gözlüydü . Ah lanet olsun  o da kot ceket giymiş . Ya Alya mal mısın ? Düşündüğün şeye bak , biraz düşün ya o mektupları yollayan kişi oysa? Doğruya iç sesim bana hakaret edip uyarınca aklıma geldi ve hakaret etmekte haklı galiba , ya oysa ? Ola bilirmi? Bu sınıfa mektuplarda bahsettiği  " oyun istedin bizde oynayalım"  demişti bu yüzden mi  geldi ?

^^ Bu bölumde tahminlerinizi alalım , Rüzgâr mektup ları  yollayan kişimi yoksa normal birisimi ? HOŞ GELDİN RÜZGAR VE İREM . Arkadaşlar İrem benim yeni tanıştığım  ama keşke daha önce tanısaydım  dediğim bi arkadaşım  ve Alya ' nında yakın arkadaşı  olmasını istedim ve İrem' in kitabının adı ise SON NEFESİME KADAR  . İsteyen göz ata bilir . Oy vermeyi unutmayın okuyan herkese teşekkürler.
YAKINDA GÖRÜŞMEK ÜZERE .

ÇıkışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin