ေရွ႕မွာရွိေနတဲ့ တရားခံ ကုိၾကည့္ရင္း အမုွစစ္ ျဖစ္တဲ့ ဝမ္ရီေပၚတစ္ေယာက္ စိတ္တုိေနမိတယ္ဆုိရင္ ထူးဆန္းေနမလားမသိေတာ့ပါ။
လူနွစ္ေယာက္ အထူးသျဖင့္ သူ႔ဦးေလး နဲ႔ သူမိခင္ ကုိ သတ္တာသူပါလုိ႔ ဝန္ခံေနတဲ့သူျဖစ္သည္။
တရားရုံးလြဲေပးရေတာ့မဲ့အမုွဆုိေပမဲ့ စိတ္ထဲက ဒီလူဟာ လူသတ္သမားမျဖစ္ႏုိင္ဘူးဆုိတာသာေတြးေနမိတာျဖစ္သည္။"ခင္ဗ်ာ တကယ္ လူသတ္ခဲ့တာလား "
"ေအာ္ ခက္လုိက္တာ အရာရွိႀကီးရယ္ ကြၽန္ေတာ္သတ္တညပါလုိ႔ဝန္ခံ ေနတာကုိ ဘဟ္လုိျဖစ္တာလဲဗ်ာ"
"ကြၽန္ေတာ့္ အေတြးက လုံးဝ မမွားႏုိင္ဘူး"
"ဟမ္ ဘာကုိေျပာတာလဲ"
"ခင္ဗ်ာက တရားခံ မျဖစ္ႏုိင္ဘူးေလ မဟုတ္ဘူးလား"
"ဟမ္ ခင္ဗ်ာ က ဘယ္လုိ အမူွစစ္လဲဗ်ာ ဒီေလာက္ဝန္ခံတာေတာင္ ဘယ္လုိတရားခံမဟုတ္ဘူးထင္တာလဲ"
"သက္ေသေတြ အားလုံးက ခင္ဗ်ာၫြန္ျပေနတာမွန္ေပမဲ့သက္ေသေတြက ရွင္းလင္းလြန္းအားႀကီးေနတာကုိကထူးဆန္းေနတာ တကယ့္တရားခံအစစ္ဆုိတာ အမွန္အတုိင္းေျပာျပရင္သူက်ဳလြန္တဲ့ကိစၥေတြကုိေဖ်ာက္ဖ်က္ၾကမွာဘဲ ခင္ဗ်ာကေတာ့ထူးဆန္းစြာ သက္ေသေတြအားလုံးကုိ ခင္ဗ်ာဆီၫြန္ျပေနေပမဲ့ အရမ္းကုိလည္းရွင္းလင္းေနတယ္ေလ"
"မဖုံးကြယ္ထားခ်င္လုိ႔ေဖာ္ထားတာပါ"
"မျဖစ္ႏုိင္တာ ေသသြားတာ ခင္ဗ်ာ အေမနဲ႔ဦးေလး ေနာ္"
"ေသေလာက္ေအာင္ မုန္းလုိ႔ ႐ြံလုိ႔ သတ္တာ"
"ကြၽန္ေတာ္ကေတာ့ အခုထိ မယုံႏုိင္ေသးဘူး"အတင္းဇြတ္ယုံၾကည္မူွလြန္ကဲေနတဲ့ အမူစစ္ကုိၾကည့္ရင္း ေရွာင္က်န္႔ တစ္ေယာက္ျပဳံးမိေသးသည္။
မင္းယုံၾကည္တဲ့အတုိင္း ငါက လူမသတ္ခဲ့ဘူးအရာရွိေလးရဲ႕ ဒါေပမဲ့ တရားခံအစစ္ ရဲ႕နံမည္ကုိကာကြယ္ဖုိ႔အတြက္ ငါကတရားခံျဖစ္ေနမွျဖစ္မွာမုိ႔လုိ႔ေတာင္းပန္ပါတယ္ မင္းလည္းတျခားလူေတြလုိဘဲ ငါက တရားခံလုိ႔ယုံၾကည္ေပးပါလုိ႔ငါေတာင္းဆုိပါတယ္လုိ႔စိတ္ထဲက ေတြးေနမိသည္။"ခင္ဗ်ာ က ဂီတေမဂ်ာက အဆုိနည္းျပေနာ္"
"ဟုတ္ပါတယ္ အလုပ္ဝင္တာ တစ္နွစ္ဘဲ ရွိပါေသးတယ္"
"ခင္ဗ်ာရဲ႕တပည့္ေတြက ဘာေျပာတယ္ထင္လဲ"
"သူတုိ႔က ဘာေျပာလုိ႔လဲ"
"ခင္ဗ်ာ က လူသတ္တယ္ဆုိတာ မျဖစ္ႏုိင္ဘူးတဲ့ ေလာကမွာေတာ္တဲ့လူ ကိုယ္ခ်င္စာတရား အရွိဆုံးလူကေတာင္ခင္ဗ်ာေလာက္ မရွိႏုိင္ဘူးတဲ့"
"အဲလုိလူက ေဒါသ ထြက္ရင္ေၾကာက္ဖုိ႔ေကာင္းတယ္လုိ႔ေရာမေျပာဖူးလား သူတုိ႔ပိုသိမွာေပါ့"
"ဟုတ္ပါတယ္ေလ ေတာ္ၿပီးဗ်ာ မေမးေတာ့ဘူး"
"ေကာင္းပါၿပီးဗ်ာ"
YOU ARE READING
ပုံျပင္ေဟာင္းတစ္ပုဒ္ကုိအသက္သြင္းျခင္း
Fanfictionခင္ဗ်ာ အတြက္ဆုိ ကြၽန္ေတာ္က အရာအားလုံး ေျပာင္းလဲျပစ္ႏုိင္တယ္ဆုိတာယုံေပးမယ္ဆုိရင္