အပုိင္း(9)

349 28 3
                                    

"သား ရီေပၚ မင္းဘယ္လုိလုပ္ၿပီးဟုိမိန္းကေလးနဲ႔ျပန္ဆက္သြယ္ေနရတာလဲ မား သေဘာမတူဘူးလုိ႔ေျပာထားတယ္ေလ"
"မား သားသူ႔ကိုခ်စ္တာ အဲေလာက္အျပစ္ႀကီးသြားလာ"
"မင္းအျပစ္ မင္းမသိေသးဘူးလား အဲေကာင္မေလးမားကုိဘယ္လုိေစာ္ကားထားလဲ မင္းေမ့ပစ္တာလား"
"မား က သူ႔ကုိအရင္ေျပာတာကုိး"
"ဟဲ့ နင့္ေကာင္မေလးက မားဆီအရင္လာဆက္သြယ္တာငါတုိ႔က နင့္ေကာင္မေလးကုိတကူတကသြားေတြ႕တယ္မ်ားထင္ေနတာလား အမွန္ကုိမ်က္လုံးေလးဘာေလးဖြင့္ၾကည့္ဦး"
"ထားပါေတာ့ အခုေရာ မားတုိ႔ကုိလာေျပာလုိ႔လား"
"ငါနဲ႔တစ္သက္လုံးလာမဆက္သြယ္နဲ႔လုိ႔ေျပာထားတာလာပါ့မလား အခုသူေၾကာင့္ေရွာင္က်န္႔ေလးထြက္သြားတာမဟုတ္လား ငါသိတယ္ေနာ္"
"ဘာဆုိင္လုိ႔လဲ မားကလည္း"
"မဆုိင္ဘဲေနမလား ကုိယ့္နဲ႔လူႀကီးခ်င္းသေဘာတူထားတဲ့လူၿပီးေတာ့ ခ်စ္သူအျဖစ္တြဲၾကည့္မယ္သေဘာတူးတဲ့လူကသူ႔ေရွ႕မွာမိန္းကေလးတစ္ေယာက္နဲ႔နမ္းတာျမင္တဲ့သူကမင္းဆုိရင္ေရာ ဘာလုပ္မွာလဲ"
"သားကေတာ့ ေပၚတင္လာေမးမွာေပါ့"
"အဲေတာ့ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္နဲ႔နမ္းတဲ့မင္းကအျပစ္မရိွဘဲထြက္သြားတဲ့ဟုိေကာင္ေလးက အျပစ္ေပါ့ ဟုတ္လား"
"မား ရာ"
"မား မေနနဲ႔ ေနာက္အပတ္ေရွာင္က်န္႔ေလးျပန္လာမွာေသခ်ာသြားေတာင္းပန္လုိက္ၾကားလား ငါေျပာတာ"
"ဟုတ္ကဲ့ပါ မားရာ အခုေတာ့သားအလုပ္သြားလုိက္ေတာ့မယ္သြားၿပီး မား မားလည္းေကာင္းေကာင္းေန"

ႏုတ္ဆက္ၿပီးထြက္လာေပမဲ့စိတ္ကမားတုိ႔အရမ္းထူးဆန္းတယ္လုိ႔ေတြးေနမိသည္။မိန္းကေလးနဲ႔က်သေဘာမတူဘဲေယာက်္ားေလးျဖစ္တဲ့ေရွာင္က်န႔္ကုိေတာ့သဲသဲလုွပ္ေနၾကတာဘညေၾကာင့္လဲေတြးရင္းတဆက္တည္းမိန္းကေလးတစ္ေယာက္နဲ႔နမ္းတာေတြ႕လုိ႔ထြက္ေျပးသြားတဲ့ေရွာင္က်န္႔ကုိလည္းစိတ္တုိမိသည္။
အလုပ္ေရာက္ေတာ့အကုိေတြကရီေပၚကုိၾကည့္ကာ

"အငယ္ဆုံး ဘာျဖစ္လာတာလဲကြ မ်က္နာအေနအထားက"
"မားနဲ႔စကားမ်ားလာတယ္ဆုိပါေတာ့"
"ဟုတ္လား ခါတုိင္းလုိအလုပ္ထြက္ခုိင္းတာလား"
"ဒီတစ္ေခါက္က နည္းနည္းပုိဆုိးတယ္ဗ်"
"ဟင္ ဟုတ္လား"
"ကြၽန္ေတာ္ကုိေယာက်္ားေလးတစ္ေယာက္နဲ႔လက္ထပ္ရမယိတဲ့တကယ့္ပါဘဲဗ်ာ"
"အခုေခတ္က အဲလုိကိစၥေတြက အေရးမႀကီးေတာ့ပါဘူးကြာမင္းကလည္း လူေကာင္းသူေကာင္းဆုိလက္ခံသင္တာေပါ့"
"ဟုတ္လား မထူးဆန္းဘူးေပါ့"
"ဘာေတြ ေတြးပူေနတာလဲ စိတ္မပူနဲ႔ကြာ"
"ဟုတ္ကဲ့ပါဗ်"

ပုံျပင္ေဟာင္းတစ္ပုဒ္ကုိအသက္သြင္းျခင္းWhere stories live. Discover now