Pohled Erena
On mi opravdu nabízí abych byl jeho asistent. To si dělá srandu. Na vizitce byl napsaný :
Když jsem si podrobně prostudoval vizitku dostal jsem se domů. Z kuchyně se ozýval pláč. Doběhl jsem tam a uviděl jsem Mikasu jak brečí. Obejmul jsem ji. Ona po pár minutách odpověděla.,, Erene, matka a... otec jsem v... nemocnici. Měli nehodu a prý je to vážné.. "V tu dobu se mi zbořil svět. Když jsem Mikasu uklidnil jeli jsme do nemocnice. Na recepci nám bylo řečeno že jsou pořád na sále. A recepční nás dovedla do chodby kde jsme mohli čekat. V tu dobu jsem si uvědomil že na konkurz nepřijdu. Tak jsem odešel před nemocnici a pomalu jsem mu napsal omluvnou zprávu.
Pohled Leviho
Spal jsem ale zbudil mne telefon. Přišla mi zpráva. Kdo může tak dlouho otravovat. Vztal jsem a pomalu jsem začal pročítal zpravu. Stálo tam:Omlouvám se že ruším pane Ackermane, ale nemohu se zítra dostavit na konkurz z důvodu že oba mí rodiče jsou momentálně v nemocnici. Měli nehodu a nevipadá to s nima dobře. Děkuji za pochopení. A přijměte mou omluvu jestli jsem vás zbudil. Eren Jaeger.V tu chvíli jsem nevěděl co dělat. Chudák kluk. Chápu jak se cítí. Ale musím mu dát šanci. V jeho situaci bych udělal totéž. Odepsal jsem mu že to chápu a že si bude moct vybrat termín který mi i jemu bude vyhovovat.
Pohled Erena
Když jsem se chtěl vrátit přišla mi od něj zpráva.,, Chápu tě a doufám že budou v pořádku. Jestli chceš můžeš vybrat termín kdy se ti to bude hodit. A ještě k tomu termínu trochu k tomu počítej trochu do předu abych si mohl udělat čas. Levi Ackerman "Ten mě nějak chce. Nevím co je na mě zvláštního. Raději půjdu splátky za Mikasou.Zde je další díl. Předem děkuji za komentáře.
ČTEŠ
Osudové setkání
FanfictionCo se stane když se setkají dva protiklady? Příběh vypráví o tom jak Levi Ackerman potkat lásku svého života. Ale co se stane když to dotyčný zjistí? Budou mu city obětováni nebo ne? To zjistíte v tomto příběhu. Upozornění :toto je můj první příběh...