13. Kapitola

202 23 12
                                    

pohled Leviho
Slyším hluk v druhém patře, tak usoudím že se už zbudil. Spal dost dlouho asi..... Hmmmm....19 hodin. To je blázen. Opravdu měl dost alkoholu. Možná bude mít velké okno. Popřát jsem se pojistil. Mám vývar a připravenou sklenici s práškem na bolest hlavy.

Pohled Erena
Konečně jsem se dostal s postele. Po zjištění že na sobě mám jen boxerky mi bylo trapně. Nechal jsem to být a šel do kuchyně. Tam jsem zahlédl mého záchrance..... Prášek. A vedle snídal Levi.,, přeji dobré ráno, Levi ''. On jen zvedl od stolu pohled a spolknul sousto.,, spíš  dobrý večer Erene'' co-cože dobrý večer.,, Levi a kolik vůbec je hodin''řekl jsem zmateně.,, Představ si že je 19:26 hodin. '' Se sedu jsem se dostal hned do pokoje a začel se rychle převlíkat.,, Levi proč si mě nezbudil. Rodiče o mě budou mít strach. Nehledě na sestru. '' Dotyčná osoba stála ve dveřích s pobaveným výrazem.,, Klid.....klid Erene volal jsem tvým rodičům že se to trochu protáhlo a že by jsme je zbudili. Tak že přespíš u mě. I jsem jim řekl a to recituji : možná se u mě zdrží déle. Tak o něj nemějte starost. Tak jsem se s nimi dohodl že tu zůstaneš nejdéle 4 dny. A aby měli jistotu přijedem tam společně mím autem. Toď vše. Nějaké další otázky. ''

Pohled Leviho
Připadám si jako bych dodělal přednášku. Jeho výraz je k nezaplacení.,, do-dobře a co budem teda dělat.. Hmmm... Levi vnímáš... Hej''s přemýšlím mě vytrhl a měl jsem okno jak Eren.,, Jo vnímám jen jsem přemýšlel nad tím co budem dělat. Nejdřív asi by bylo dobré jít najíst a v tvém případě si vzít prášek. Pak se uvidí.''Snad jen spokojený napadly mě dvě věci. První je se sním kouknout na film a druhá je perverzní. No asi víte jak to myslím.

Pohled Erena
Konečně jsem měl snídaňo-obědo-večeři. Bylo to výtečný. Už jsem byl několikrát u Leviho na noc. A ty jeho večeře.,, Levi proč si nešel na kuchaře. Dobře vaříš. Takové umění neumí každý. '' ten se pokusil o malý úsměv. Docela mu i slušel.,, Většina lidí co mě zná mi tohle už řeklo. Ale já nic jiného nedělám. Dle mého názoru je to normální jídlo nic jiného. Co ty a škola. "on na mě výtah školu. Neeeeeee.... To ne to hlavně ne.,, no škola jde až na nějaké výjimky. Jinak dobrý."

Pohled Leviho
Až na nějaké výjimky... Hmmm... Pomůžu mu jestli to budou nějaké které stále umím.,, Co potřebuješ vysvětlit možná bych ti pomohl. "jemu se normálně rozzářili oči to jsem asi podepsal smlouvu s ďáblem.,, mě nejde...... Francouzština, fyzika, angličtina a geometrie. Jinak ostatní jsou v pohodě." no mám pořád tady podklady  francouštiny, fyziky, geometrii zvládám a anglicky umím jen málo.,, jsem schopnej ti vysvětlit vše kromě angličtiny. A kdy máš mít maturitu." jen posmutněl.

Pohled Erena
On je snad anděl. Počkat ne anděl ne. Anděl nemůže být tak přitažlivý jako on. On je  ... Snad bůh. Z mého přemýšlím mě vytrhlo slovo maturita. Ano zrovna tohle slovo.,, mám jí mít za 16 dní." tak a už to určitě odvolá... Už se s tím Erene smiř jsi nahraný.,, Dobře. Budeš si do práce brát učení. A kdy doběláme tak mi ukážeš co natom nechápeš. Ano" jo je to bůh. Nikomu ho nedám. Je jen můj.

Osudové setkání Kde žijí příběhy. Začni objevovat