16. Kapitola

181 19 2
                                    

Pohled Erena
On mě taky miluje prosím ať to není sen. Jestli je ať mě nikdo nebudí.,, Tak zítra se uzavírají známky...  Zítra i poslední doučování.. A když jsme u toho co za něj chceš. "Musím uznat že je no jak to popsat.... Překvapený. Ne to není správné pojmenování. Prostě to nečekal.
Pohled Leviho
Cože zítra poslední,, hodina" doučování. Tak rychle to uteklo. Chvilku jsem nedával pozor. ,, Jo to nech. Dobře a uvidíme se v kavárně. "Ty jeho oči když jsem odpověděl se za jiskřili.
Pohled Erena
Mám hroznou radost. V kavárně to beru.,, A Levi šel bys se mnou na maturitní ples. Moc prosím." Jeho odpověď mě překvapila.,, Kvůli mě. "Vím že na každého i na něj působí moje psí oči.
Pohled Leviho
On mě chce na své maturitě.,, Erene nejsem už na to starý." Né to neeeeeee... Psí oči nee...,, Dobrě, dobře rezignuji jestli ti to vadit nebude není problém. "
Pohled Erena
,, To bych tě nezval snad ne... No jestli nějaká moje bude. "no zajímá mě jeho reakce.
Pohled Leviho
Ten si dělá srandu.,, Jestli neodmaturuješ tak tě vykastruji nebo raději tě zmlátil. No jestli odmaturuješ tak tě budu hýčkat, vodit na rande a až schválíš i nějaké to vzrušení. Je to teďka na tobě."
Pohled Erena
Co myslí tím vzrušením. 🤔Počkat už vím.... No a byl bych nahoře nebo dole. Asi bych si typ že druhá možnost dle popisu.,, Budu se snažit. Jo a půjdeme pak do klubu Dance Union. Je tam prý taneční soutěž a no......." jak mu to jen říct. No jde se na rovinu. A do háje to není dobrý. Pozvedl jedno obočí. Tak jsem připravený na sprynt.,,.... Přihlásil jsem tě tam. Buď tam v 15:30. A jestli nepřijdeš tak tě budu ignorovat, když přijdeš tak si se mnou pak můžeš dělat co chceš. "
Pohled Leviho
On mě přihlásit na soutěž tance. Vždyť jsem naposled tančil před 4 lety. Je pravda že jsem dříve patřil do nejlepší skupiny, ale rozešli jsme se kvůli pracím. Prostě nás to přestalo bavit. No ale že je to on dobrá.
V 15:30 hodin
Kde je ten spratek. Už ho vidím. Musím uznat že nám to sluší.

No a tanec v mém podání dopadl takto (písnička nahoře)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

No a tanec v mém podání dopadl takto (písnička nahoře). Snad bude spokojený.
Pohled Erena
Tyhle pohyby jsem někde vidět ale kde. Byl tam za hvězdu. Pak jsem uslyšel jak do mikrofonu nikdo oznámil,, Tak soutěž už zakončila a vyhrát Levi Ackerman bývalý člen taneční skupiny Attack o Titan. Tak ho žádáme aby si přišel pro cenu. "On opravdu patřil do mé oblíbené taneční skupiny. Tak to už vím co mi to připomínalo.

Další díl je zde. Podlouhlé době vím ale je a to je hlavní.

Osudové setkání Kde žijí příběhy. Začni objevovat