Yine bir sabah işime gitmek için hazırlanıyordum. O sırada telefonum çaldı .Hiç bilmediğim bir numara arıyordu ..
Önce aldırış etmedim. Ama o kadar ısrarlı çalıyordu ki açmaya karar verdim.Telefonda önce ses yoktu.Sonra gür bir sesle irkildim. Ses sonra yumuşadı. Afedersin falan dedi.Hiç anlamadım. Sonra da kapattı .Hazırlandım çıktım .
Kimdi diye düşündüm. İş yerime gelip işlere dalınca her şeyi bir anda unuttum. .
İşten çıktığım da akşam olmak üzereydi .Bir taksiye binecektim. Ama yürümeyi tercih ettim.Hava güzeldi .Daha bir çok dükkan ve mağaza açıktı. Öyle seyrederek gidiyordum.
Nerden bilebilirdim arkamda birilerinin olduğunu. ..
Hızlı adımlarla yürümeye başladım.Evime on onbeş dakika vardı .Kalbim hızlı hızlı atmaya başladı .Neyse ki annem ve kız kardeşim o gün evde ydi.
Eve yaklaşmıştım. Eve soluk soluğu girdim. Kimseye görünmeden hemen lavaboya gidip yüzümü gözümü yıkadım .
Bu durum bir aydır devam ediyordu .Daha sonra bir şey dikkatimi çekti .Beni takip edenlerin benden başka birini daha takip ettiğini gördüm .
Onu da şöyle fark ettim. Beni takip edenleri arkama dönüp baktığım da diğer kaldırımda başka bir kıza dolandıklarını görünce şaşırdım .
Tabi benden bir tepki görmeyince o kıza yönelmişlerdi .Ama kız tehlike de olduğunu bilmiyordu. Onların tehlikeli olduğunu ben hissediyordum.
Çünkü epeydir peşimde oldukları için tahmin etmek çok zor değildi.Ve hiç bir zaman onlara yüz vermedim diye ..
Bana tepki olarak bunu yaptıklarını düşünüyordum kendi kendime ..
Çünkü bana tehdit mektuplarını onların yazdıklarını düşünüyordum. Tahminim..
Çünkü bir gün posta kutusuna birinin bir şey bıraktığını tesadüfen görmüştüm. O beni takip edenlerden biriydi gördüğüm çok telaşlandım.
Bir gün o takip ettikleri kızın benimle aynı yerde yürüdüğünü gördüm .Onunla tanışmalıyım diye düşündüm.
Maksadım onu tehlikeden uzak tutmaktı.Ona demem gerektiğini hissettim. .
Yavaştan konuya girdim .Nasılsın falan filan derken tanıştık arkadaş olduk.
İNSANLARIN NASIL BİR KADER PAYLAŞACAĞI BİLİNMEZ
Böyle bir söz aklıma geldi yazdım.
Günler geçtikçe daha iyi kaynaştık.Takip edenler uzun süre ortada görünme diler.
Ta ki bir gün arkadaşım Günsu hastalanıncaya kadar o gün arayıp gelemeyeceğini çok üşüttüğünü söyledi .
Bende mecbur yalnız gitmek zorunda kaldım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CİNAYET ARŞİVİ (Polisiye macera )
Mystery / ThrillerPolis olan Mert'in başından geçen esrarengiz olaylar