Sıradan bir gündü.Ailemle otururken evimize birileri geldi .Bir şey satıyorlar dı sanırım.
Annem de bizim bir şeye ihtiyacımız yok diye gelenleri gönderdi .Gelen bir kişiydi .Ama ilerde ki arabayı fark ettim .Rengi italik maviydi gördüğüm kadarıyla şüphelendim.
Ama aileme belli etmedim.Bir kaç gün ailemle vakit geçirdikten sonra onlar gittiler .
Ben yine yalnız kalmıştım.Akşam olmak üzereydi .Soğuk olduğu için bütün her yeri kapatmıştım .Yemeğimi yedikten sonra oturup televizyona bir göz gezdirdim .
İçimde bir şüphe vardı nedense
Bir huzursuzluk bir hissiz lik gibi mi desem bilmiyorum. Neler olacağını da
O beni takip edenler epeydir yoktu .Ama şüpheler de içimi kemirmiyor değildi .Ne yapacaktım?
Arkadaşım da ailesinin yanındaydı.Elim kolum bağlı evde bir sağa bir sola dolanıp duruyordum. Her türlü önlemi almıştım aslında ..
Ama bu tedirginlik üstümden gitmiyordu bir türlü ..Nefes alamıyordum ne olacağını bilmediğimden
Bana ne olacak ?
Of içimde korkular
Kapıda ayak sesleri duydum. Kalbim yerinden fırlayacak gibi
Kim olabilir ki acaba ?Babam bir şeyini mi unuttu yoksa yavaşça gidip baktım pencerenin köşesinden
Üç maskeli kişi
Bağırmamak için ağzımı kapattım. Çok çaresizimYukarıya doğru çıktım .Kapıyı zorluyorlar. O an bir şey düşünemiyordum. Kafam allak bullak başım dönüyor her şey dönüyor sanki ...
Ne olacak içimde Allahım yardım et diye dualar ediyorum.
Odama gidip kapımı sıkıca kilitledim. Kapıyı açıp içeri girdiler korkuyorum.
Saklanmam lazım ama nereye bilmiyorum.Kafam durdu .Yukarıya doğru çıkıyorlar .Nefesimi tuttum.
Benim kapımdan önce diğer kapılara baktılar .Kapım kilitli olunca biraz zorladılar .
Ne yapacağım ne istiyorlar benden
Bağıracağım kimse yok ki duysun.Odama girdiler. Çok kötüyüm yazamıyorum.
Hastane odasında
Mert çantasından kaybolan sayfayı olay yeri ekibinin arşivinden sakladığı bir dosyada bulmuştu .Ve çantasına gizlice koymuştu.
Okuduklarına inanamıyordu. Olayın olduğu gece bu olanlar böyle gelişmişti anladığım kadarıyla. ..
Çok üzülüyordu.
Bir an önce hastaneden çıkıp olayı çözmeliydiBaşka kızlar ölmeden. ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CİNAYET ARŞİVİ (Polisiye macera )
Misterio / SuspensoPolis olan Mert'in başından geçen esrarengiz olaylar