Olanları laptoptan seyrederken deli de bir hareketlenmeler oldu .
Özge ve Mert ona bakıyorlardı. Sanırım suçlular onlardı. El kol hareketleriyle bir şeyler anlatmaya çalışıyordu.Özge de pür dikkat anlamaya çalışıyordu .
O olayın olduğu gece deli evin neresine gizlenmişti dışarda
Müdahale etmeye çalışabilmiş miydi ?
Bir ihtimal bir şey yapamadığı kesindi.Dili tutulmuştuNe yapabilirdi ki o üç kişiye bu çelimsiz haliyle
O ilk kızın öldürüldüğü gün o eve girmiş miydi ?O günlüğü o bulmuş olabilir miydi?
Özge el kol hareketleriyle eline bir defter alarak olayı ona anlatmaya çalıştı .
O da deftere öylece bakarak kafasını anlıyormuş gibi salladı.Galiba bir şey hatırlıyordu.Biraz daha düşünebilse o kaybolan sayfa hakkında bir şey diyebilirdi diye bekliyordu .
Deli eline o defteri alarak evirip çevirip baktı .Özge de bir şey hatırlıyor musun diye heceleyerek sordu.
Deli hafızasını zorluyordu. Sonunda konuştu
E evet diyebildi. Kolay olmasa da
Sonra daldı yine
O geceyi hatırlamaya çalışıyordu sanırım .Derinlere dalmıştı.
Gece soğuktu o gece kızın evinde kimse yoktu.O kişiler gelmişti içkiliydiler hatırladığı düşüncesinde ...
Kapıyı zorluyorlardı. Deli bir köşede gizleniyordu. Hatırlamaya çalışıyordu. Gözleri doldu.Düşünmeye devam ediyordu. Olanları pencereden görüyordu .Kızın ağzını kapatmışlardı.Ellerini ayaklarını tutuyorlardı. Kız çırpınıyordu. Bir şey yapamıyordu. Bir kere kaçmaya çalıştıysa da başaramamıştı.
Yine tutmuşlardı .
Deli kendi kendine "hayırrrr "diye bağırınca Özge ve Mert öyle kaldı .Sanki bir şey yapmak istiyor gibiydi her şey yeniden gözünün önünde yeniden canlanmıştı.
Bir şeyler yapamamanın sıkıntısı deli'yi çaresiz bırakmıştı.
O sırada o kişiler görüş alanına girmişti.
Deli hala hatırlamaya devam ediyordu o günü
Tir tir titredi. O an ki dehşetli görüntüler gelince aklına
Oraya buraya koşturup duruyordu hatırlayıp durdukça
Sonra düşüncesinden sıyrılıp görüntülere baktı .Gözleri fal taşı gibi açıldı.O gece gördükleriyle o kişiler onlardı işte
İçinden düşünüyordu.
Çırpınıp duruyordu öfkelenmişti kendinceEl işaretletiyle kapıya yöneldi .Sanki götürün oraya der gibi bakıyordu .
Özge ve Mert birbirlerine bakarak ne anlatmaya çalışıyor acaba diye bir süre anlamaya çalıştılar .
Çabuk gelin diyordu sanki
Mert ona korkmaması gerektigini anlatıyordu.O ise gitmek istiyordu.
Kendi kendine bir şeyler mırıldanıyordu .
Sonra gel der gibi onların gözlerine baktı ağlamaklıydı.
Bir an önce oraya gitmek istiyor gibiydi .O sıra da Mert'in telefonu çaldı .Arayan polis arkadaşlarından biriydi .
Biz hazırız ne yapalım ?
Mert
Bekleyin dedi .Sonra tüm devriye gezen ekip arabalarına anons geçerek olay yerine intikal etmelerini söyledi .Ama sessiz olmaları gerekiyordu.
Çünkü suç üstü yapmak istiyordu .
Sonları gelmişti .Cezalarını çekmekleri için ne gerekiyorsa yapacaktı .Zaman daralıyordu.
Bakalım yakalayabilecekler miydi?
Zorlu bir mücadele onları bekliyordu....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CİNAYET ARŞİVİ (Polisiye macera )
Mystery / ThrillerPolis olan Mert'in başından geçen esrarengiz olaylar