Mert günlüğü okumaya devam etti.
Kapıda ki kapıyı yavaşça açtı ,içeri girdi.Allahtan beni görmüyordu.O sıra da ben gizlice bir yere saklandım. Çok korkuyordum. Kimse yoktu .Sessiz olmaya çalışıyordum.
O sırada kim seslenmişti bana bilmiyorum. Acaba o abi dediğim kişi mi çağırmıştı.
Kafam karışık
Tedirgindim ne yapacağımı bilmiyordum.
Geçen gün benim peşimde olanlar benden ne istiyorlardı anlamadım.
Kendi halimde biriyken başıma böyle şeylerin geleceğini tahmin edemezdim.Kim bilebilir ki ..
Beni niye rahat bırakmıyor lar ki..
Bir kaç kişiye ufak tefek borçlarım vardı ama çok büyütülecek bir şey değildi .Sorun bu olamazdı.
Kesin babamla ilgiliydi. Çok borcu vardı .Ama benimle ne ilgisi vardı,bütün bunların
Gecenin karanlığında bu gelen kimdi ?
Ne yazdığımı da bilemiyorum,şu an
Sürekli tehdit mektupları ,telefonları geliyor .Başıma bir şey gelir diye korkuyorum.
Tehdit mektupları dolapta gizli kutumda duruyor .Bu mektupları güvenilir birine vermem gerekiyor.
________
Mert şaşkınlık içinde kalakalmıştı.İçeri giren her kimse bir şeyler mi alacaktı.Bir şey mi yapacaktı belli değil .
O anki ruh halimle tek başına ne yapacağımı bilemiyordum.
Kaçsam nereye gidebilirdim.
Beni görse ne yapacağını kestiremiyordum. Çok endişeliyim.Acaba yukarı çıkıp telefonumu alabilir miyim ?
Görmemesi için nasıl gidebilirim ?
Bir sürü plan dönüyor kafamda ama bir şekilde telefonumu almam lazım .O abi dediğim kişiye ulaşmalıyım.Çok yardımı oldu her zaman bana ..
____
Mert gözlerini iyice açarak şaşkınlık içinde okuyordu. Neler olmuştu .Günlüğün ölmeden bir kaç gün önceden yazıldığı belliydi .Tarih onu gösteriyordu .Derinlemesine bir araştırma yapıp kızı öldürenin kim olduğunu bulacaktı .Kaç kişiydiler bunu yapanlar acaba ?
Çözülecek sorun çoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CİNAYET ARŞİVİ (Polisiye macera )
Misterio / SuspensoPolis olan Mert'in başından geçen esrarengiz olaylar