Böyle düşünürken Ofisi'nin masasında uyuyakalmıştı .Mert saatine baktığında on bire geliyordu. Gözlerini ovuşturdu kalktı.Pencereden dışarı baktı. Kimse görünmüyordu.Ofisini düzenleyip dışarı çıkıp kapısını kilitledi.Her yer sessiz görünüyordu.Bu sessizlik hiç hayra alamet değildi .Gece neler getirecekti belli olmazdı .
Kendi de tehlikede olabilirdi.Dikkatli olmak zorundaydı. Arabasına doğru ilerledi.Yine de etrafına bakındı. İnsanın ister istemez içi ürperiyordu. Arabasını açıp içeri girdi.
Tam rahat nefes almıştı ki az öteden o üç kişinin yaklaştığını gördü.Biraz tedirgin oldu .Ama belli etmemeye çalışıyordu korktuğunu
Kalbi de hızlı hızlı atmaya başladı .Cesur olmalıyım diye düşündü.Arabasını çalıştırdı.Gidiyordu ki o üç kişi adımlarını hızlandırdı .
Mert yavaştan geri geri gitmeye başladı .Çünkü olayı araştıranın Mert olduğunu biliyorlardı.Onın için iyi görünmüyordu.Tehlikedeydi .O sırada Mert'in aklına Özge geldi .Ona mesaj atmayı akıl edebildi.İki dakika da mesaji yazdı eli hızlıydı biraz da
Mesaj yerine ulaştı .Özge o sıra da evinde oturmuş .Gazetelere dalmıştı.Günlük olaylara bakıyordu .Telefonda ki mesajı görünce hemen hazırlandı.Çok önemli bir durumdu.
Mert'in bulunduğu yere gitmek için yola koyuldu. Yarım saat sonra arabasını kimsenin görmeyeceği bir yerde durdurdu. Sadece onları görebilecegi yerde durup beklemeye başladı. Neler olacaktı bekliyordu.
Etrafta kimse yoktu .Mert bu arada geri geri giderken hiç beklemediği bir şey oldu. Arabanın arkasından o mahallenin delisi çıktı .Mert'e sus işareti yaptı. O da öyle yaptı.
Gizlice o üç kişinin arkasına doğru ilerledi .Elinde koca bir tahta vardı .Mert 'e yardımcı olmaya çalışıyordu kendi yöntemiyle
Onlara sessiz ve yavaşça yaklaştı .Hiç beklemedikleri anda onlara darbeler indirdi.Deli ya çok güçlüydü. Bir anda neye uğradığını şaşıran üç kişi öyle kaldılar bir an beklemedikleri için
Birisine öyle bir vurmuştu ki o yere yığıldı. Diğer ikisi kaçtı.Bu ele geçen en canlı şahit ti .
Yakalayıp sorguya çekmek için
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CİNAYET ARŞİVİ (Polisiye macera )
Misterio / SuspensoPolis olan Mert'in başından geçen esrarengiz olaylar