Prebudila som sa keď slnko začali vychádzať.Havrania laba a Zrnko už tiež vstávali.Najedla som sa s nimi a s Havranou labou som sa vydala na cestu.Prechádali sme cez územie Veterného klanu keď sme uvítali pach ich hliadky.Bol to zástupca Jedno fúz a dve ďalšie mačky ktoré som nepoznala.Havrania laba povedal že sa volajú Ranná kvetina a Zablatený pazúr."Čo robíte na našom území?!A kdo ste?"Zavrčal Jedno fúz."To som ja Havrania laba."povedal s kľudom.Jedno fúz akokeby si spomenul a usmial sa."A ja som Temná laba.Stratila som sa s Havrania laba mi pomáha sa vrátiť späť."Kocúr prikývol a išili sme ďalej."Od kiaľ sa poznáte." "Keď ich Tieňový klan vyhnal a vracali sa tak prespali u nás v stodole."Pokračovali sme ďalej keď sme prišli k čiernej rovnej ceste."To je Hromová cesta."povedal.Čakali sme a keď z cesty zmizla večina hlučních vecí sme sa rozbehli a prebehli cestu.Išli sme ďalej a na hraniciach sme sa zastavili."Tak ja už pôjdem."povedal Havrania laba."Počkaj nechceš ísť so mnou?"Havrania laba sa usmial a povedal."Nie mne vyhovuje život samotára."povedal."Snáď sa ešte niekedy uvidíme."zakričala som za ním a rozbehla som sa späť do tábora.
Vybehla som do tábora.Všetci si ma hneď všimli.Snehová búrka,Popolavá kvetina,Rubínové srdce a Ponožkový kožúštek pribehli ku mne.Červená hviezda prišiel ku mne."Čo sa stalo?Kde si bola?"spýtal sa veliteľ.Po vysvetlení príbehu veliteľ prikývol."Keď niekedy uvidíš Havraniu labu a Zrnka odkáž im že sú na našom území vítaný."povedal veliteľ a odišiel.
Snehová búrka prišla ku mne."Pripravené na výcvik?"spýtala sa a ja som nadšene mňaukla.Vybehli sme do lesa."Dnes sa budeš učiť loviť."povedala.Ucítila som myš a tak som sa začala blížiť k nej.Keď som bola kúsok od nej vyskočila som avšak myš utiekla.Snehová búrka prišla ku mne."To nevadí.Nikomu sa to nepodarí na prvý krát.Skús sa nabudúce viac skrčiť."povedala.Vstala som a začala znovu nasávať pachy lesa.Po chvíli som ucítila hraboša a začala som sa k nemu blížiť.Skrčila som sa ešte viac a vyskočila som.Hraboš to nečakal a ja som ho chytila.Snehová búrka ku mne pyšne prišla."Výborne."Počal výcviku som chytila ešte dve myši.Cestou späť sme sa vracali pri hraniciach s Tieňovím klanom.Za hranicami som uvidela tri mačky.Prvý bol zástupca Žerjavý pazúr.Druhá mačka bola Vysoký mak družka Čiernej hviezdy a tretí malí škvrnitý kocúr s menom Malí oblak.Ďalej sme pokračovali do tábora.Keď sme dorazili do tábora vzala som si z hromady koristi pinku a začala som ju jesť.Vresová laba a Molia laba si sadli ku mne a začali sme sa rozprávať.Premýšlala som hlavne nad jednou vecou-Hviezdný klan.Verila som že existuje ale čo sa stalo s mojím otcom keď zomrel.Neveril vo Hviezdný klan takže nemohol ísť ani do Temného lesa."Takže keď ja a mama zomrieme nebudeme s otcom?"Nad touto otázkou som už nechcela premýšlať.Dojedla som pinku a išla som si ľahnúť.Cestou do nory učňov som upočula dupot labiek a výkriky mačiek.Niekdo sa sem blížil...
494 slov.Kdo si myslíte že sa blíží?
YOU ARE READING
Budúcnosť Krvavého klanu
AdventureČo sa stalo s Krvavím kanom po smrti Postracha?A čo Hromový,Tieňový,Riečný a Veterný klan?A čo ak mal Postrach niekedy mačiatka? Za krásný clover ďakujem MysticAnimalLover