7.Boj

47 5 0
                                    

Pripravila som sa k boju.Z kríkov na kraji tábora vybehli mačky z tieňového klanu.Poznala som medzi nimi Čiernú hviezdu,Žerjavieho pazúra,Vysoký mak a Malého oblaka ale boli tam ďalšie mačky ktoré som nepoznala.Vysoký mak na mňa skočila a zarila mi pazúre do boku.Vykríkla som a uhryzla som ju do ramena.Mačka ma pustila ale po chvíli sa mi znovu uhryzla do prednej nohy.Zahryzla som sa jej do ucha.Mačka bolestivo vykríkla a rozbehla sa preč.Červená hviezda a Čierná hviezda bojovali proti sebe.Narazil do mňa akýsi kocúr a pritlačil má k zemi.Vtedy som si všimla že to je Žerjavý pazúr.Bol to druh Zlatohnedého kožúšteka.Chystal sa mi pretrhnúť hrdlo ale ja som ho všetkou silou kopla do brucha a kucúra to odhodilo.

Zrazu Čierná hviezda zakričal na ústup.Všetky mačka sa zhromaždili okolo Červenej hviezdy.Ležal na zemi a nehýbal sa.Zrazu sa začal prebúdzať a otvoril oči.Prišiel o prvý život.Prachový list a Ľadová laba behali po tábore a liečili zraneních.Moje zranenia neboli moc vážené.Najvážnejšie zranenia mal Pavúčí tasák.Nikdy som ho nemala zrovna v láske ale keď som videla jeho rany bolo mi ľúto.Na krku mal kopu škrabancov,na bruchu mal hlbokú ranu ktorá krvácala a cez pravé oko mal dlhý ranu.Liečiteľ a jeho najlepšia kamarátka Škvrnité pierko boli pri ňom.Musel zostať v liečitelskej nore.Ľadová laba ošetril najvážnejšie zranenia a prišiel ku mne a začal mi liečiť rany.

Po chvíli som si unavene ľahla pred noru učňov.Vresová laba sedeli vedľa mňa a rozprávali sme sa."Myslíte že sa Pavúčí tesák vylečí?"spýtala sa váhavo Vresová laba."Určite áno."povedala Rybia laba ktorá práve prechádzala za svojím bratom Potočnou labou.Vedela som že má svojho učiteľa rada aj keď bol často prísný.Škvrnité pierko vyšla smutne z liečiteľskej nory.Bojovníčkou sa stala len nedávno a tak si sadla k nám.Vždy bola jediná na koho bol Pavúčí tesák milý v každej situácii."Ako sa mu darí?"spýtala som sa jej."Krvácanie sa našťastie zastavilo ale rany sú dosť hlboké a hrozí infekcia."povedala smutne.Videla som že bola unavená a tak som sa s ňou rozlúčila.Išla som si ľahnúť do nory učňov a zaspala som.

"Tri malé mačiatka pobehovali po záhrade."Ja sa tak teším keď si ma niekto vezme."povedal malí čierný kocúrik s pravou prednou labkou bielou."Áno ale teba si nikdy nikto
nevezme.Lebo si moc malí.A vieš čo spravia ľudia z mačiatka mi ako si ty?Zbavia sa ťa."zasmiali sa staršie mačiatká.Malí čierný kocúrik s bielou labkou sa rozbehol do kríkov."Mňa sa nezbavia mňa si niekto určite vezme."povedal a vtedy si všimol menšej diery v plote.Prebehol cez ňu a bol v lese."

427 slov.Útok tieňového klanu.🐱🐈

Budúcnosť Krvavého klanuDonde viven las historias. Descúbrelo ahora