17.Nový liečiteľ

87 4 1
                                    

Vracala som sa s Ľadovým snehom a Ostrým pazúrom do tábora.Keď som prišla do tábora bolo tam rušno.Vsetci boli pri Škôlke."Poď sem Ľadová laba."zakričala Vresový kozúštek.Ľadový sneh pribehol k nej.V Škôlke ležala Škvnité pierko a okolo neho bolo veľa krvy.Ľadový sneh k nej pribehol a zasyčal na ostatných aby odišli.Chystala som sa odísť."Temné pierko ti zostaň tu.Budeš mi pomáhať."Bola som rada že ako jedna s prvých uvidím malé mačiatka ale nevedela som či to zvládnem.Ľadový sneh mi povedal aby som priniesla pár byliniek ktoré mi presne popísal.Priniesla som ich a Ľadový sneh sa začal starať.Po chvíli pri Škvnitom pierko ležali tri malé mačiatka.Škvnité pierko ich starostlivo olizovala."Táto sa bude volať Súmračka."povedala a ukázala na malú čiernú mačičku."Táto sa bude volať Snehovka."povedala a ukázala na bielu mačičku s čiernym koncom chvosta."A toto bude Pavúčka."povedala a ukázala na malú škvnitú mačku ktorej kozúštek vyzeral ako kozúštek Pavúčieho tesáka."Sú naozaj nádherné."povedala som a pozerala som sa na tri mačičky.Začali prichádzať ďalšie mačky a tak som višla von.Ostrý pazúr sa práve išiel pozrieť na mačiatka a tak prišiel najprv ku mne."Sú vporiadku?"spýtal sa."Ano.Škvnitému pierku sa narodili tri mačičky:Súmračka,Sneženka a Pavúčka."povedala som a obtrela som sa o kamaráta.Chladné srdce sedel na kraji tábora a jedol myš."Ti sa nechceš pozrieť na mačiatka?"spýtala som sa a sadla som si vedľa neho."Nie som moc milovník mačiat."povedala a ďalej jedol myš.Sokolie krídlo zase niekam zmizol tak som sa rozhodla ho tajne sledovať.

Išiel lesom a ja som sa snažila aby si ma nevšimol.Mieril niekam nej hranice územia.Zrazu sa tam objavila ryšavá mačka.Podla pachu nebola zo žiadného klanu."Ahoj Molly."pozdravil ju Sokolie krídlo."Ahoj."pozdravila ho mačka a obtrela sa o neho."Nieje zradca.Len sa zamiloval do maznáčika."pomyslela som si.Radšej som rozhodla vrátiť do tábora.Vracala som sa keď som si všimla mŕtveho tela.Bolo tmavohnedé s bielymi flakmi.Bol to Orechový pazúr.Upočula som hliadku a uvidela Kamenné srdce,Vresový kozúštek a Vlčiu labu."Ti si ho zabila?!"zakričal Vlčia laba."Nie práve som prišla.Prisahám na Hviezdny klan."povedala som.Kamenné srdce prišiel bližšie."Verím ti."povedal a v tú sedundu mi došlo že on zradca nieje.Navyše bol práve na hliadke.Vracali sme sa späť s telom do tábora a s telom Orechového pazúra.Veliteľovi sme to povedali a on povedal že budú hliadky častejšie."Prečo to ten zradca robí?A kdo iný to môže byť keď Sokolie krídlo a Kamenné srdce sú nevinní."Táto otázka mi stále vŕtala v hlave.Po chvíli som si konečne ľahla a zaspala som.

"Temné pierko,Temné pierko."volali má niake mačky.Uvidela som Pavúčieho tesáka,Myší fúzik,Orechový pazúr a Prachový list."Zradca je medzi vami.Skrytí a tajné ničí nepriateľov zo svôjho vlastného klanu.Láska klan môže zničiť ale aj posíliť.Len ti sa môžeš rozhodnúť či zradcu zničíš alebo mu dovolíš pokračovať v zabíjaní."povedali naraz všetky  štyri mačky."

478 slov.

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Dec 09, 2019 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Budúcnosť Krvavého klanuTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang