12.Mier porušený

32 5 0
                                    

Išla som lesom Chladná laba a Ostrá laba išli vedľa mňa.Keď sme boli neďaleko Štyroch dubové sa Červená hviezda zastavil a pozeral sa dole na miesto zhromaždenia.Po chvíli kývol a mi sme prišli na miesto zhromaždenia.Ostrá laba a Chladná laba si sadli veľa mňa.Zrazu ku mne prišiel Žerjavý pazúr.Napla som svalu a pripravila som sa k útoku.Kocúr si avšak ku mne sadol a povedal."Nech sa ti ospravedlniť za to že som ťa skoro zabil."Pohŕdavo som sa na neho pozrela."Viem že som to prehnal ale ten nový kocúr Sol nám povedal že keď Tieňový klan neporazí všetky oststné bude zničený aj on." "Ani neviete kdo je a počúvate ho.Bude to určite ďalší kocúr ktorý sa chce stať veliteľom a zničiť klan.Rovnako ako Rozbitá hviezda,Nočná hviezda a Tigria hviezda."povedala som a viac som ho už nepočúvala.Zhromaždenie sa začalo.Vysoká hviezda predstúpil a začal rozprávať o nedostatku potravy v jeho klane.Leopardia hviezda predstúpila."Náš liečiteľ Zablatený kozúštek odišiel do Hviezdného klanu.Na jeho miesto nastúpila jeho učednica Molie krídlo.Jej brat sa stal bojovníkom s menom Jastrabí mráz."povedala a pozerala sa na dve mladé mačky na kraji zhromaždenia.Teraz bol na rade Červená hviezda."Na náš klan zaútočil Tieňový klan a náš zástupca Pavúčí tesák zomrel na vážne zapálené rany.Naším novým zástupcom je Sokolie krídlo."povie a pozrie sa na Čiernú hviezdu.Čierná hviezda zavrčal."Tieňový klan nesúhlasil s tým že k nám do lesa príde klan zabijakou."zavrčal a vrhol sa na Červenú hviezdu.Mačky Krvavého a Tieňového klanu začali proti sebe bojovať.Skočil po mne hnedý strakatý kocúr menom Krátký chvost.Starší bojovník sa mi zahryzol so boku.Všetkou silou mi držal bok z ktorého mi vytekali prúdy krve.Myslela som že toto je môj koniec.Zrazu zovretie povolilo a ja som znovu otvorila oči.Ostrá laba stál pri mne a Krátký chvost utekal preč keď akási mačka zrazila Ostrú labu na zem.Bola to sestra Čiernej hviezdy-Kapradinový odtieň.Chystala sa mu roztrhnúť hrdlo ale ja som ju zrazila na zem.Mačka sa višmykla a utiekla.Sposledních síl som videla ako na miesto zhromaždenia prichádzajú tmavé mraky a potom som vyčerpaná spadla na zem.

"Temná laba,Temná laba vstávaj."Počula som niaky hlas.Otvorila som oči.Okolo mňa boli hviezdy a tmavá nočná obloha."Kde to som?"spýtala som sa mačky ktorá stála predo mnou.Z niakeho dôvodu mi prišlo že tú mačku poznám."Temná laba len ty rozhodneš vojnu ktorá príde.Len ty zachráníš životy veľa mačiek.No budeš sa musieť rozhodnúť komu veriť.Hviezdný klan si ťa vybral."dopovedala tá mačka a mávla chvostom"

410 slov.

Budúcnosť Krvavého klanuWhere stories live. Discover now