10.Zvláštný kocúr

34 5 0
                                    

Prebudila som sa do jasného rána.Ostrá laba a Chladná laba ležali neďaleko a spokojne spali.Prišla som k Ostrej labe a on sa prebudil."Čo sa deje?"spýtal sa prekvapene."Je ráno.Čas vstávať."povedala som a vyšla som z nory.Z kopy koristi som si vzala hraboša a začala som ho jesť.Ostrá laba po chvíli vyšiel z nory a sadol si ku mne a začal jesť svoju myš.Červená hviezda k nám prišiel.Temná laba,Ostrá laba idete so Zmijím chvostom a Líščím fúzom na hliadku."Keď sme s Ostrou labou dojedli prišli sme k ostatným.

Išli sme po hraniciach s Hromovým klanom.Za hranicami som videla ich hliadku.Bol tam Sivý pruh,Včelia laba a Piesková búrka.Pokračovali sme ďalej po hraniciach s Tieňovým klanom.Zrazu som sa zastavila do nosa mi vrazil čerství pach tieňovích.Ostatný sa tiež zastavili.Nebol to pach celého klanu ale iba jednej mačky.Všetci išli po pach.Zrazu som uvidela škvrnutého kocúra ktorého som nikdy predtým nevidela.Pripravila som sa ku skoku a skočila som na neho.Kocúr zasičal."Čo robíš na našom území?"Zavrčala Zmijí chvost."Nevedel som že som na vašom území."zavrčal kocúr."To ani nepoznáš hranice vlastného klanu?"zavrčal Líščí fúz."Nie som z Tieňového klanu.Volám sa Sol a prišiel som varovať klany pred zatmením ktoré zničí všetky klany."Všetci znervózneli."Aké zatmenie?"spýtal sa Ostrá laba."Zatmenie ktoré všetko zničí a prežije iba ten najsilnejší klan.Ten ktorý zostane ako posledný a zničí ostatné klany prežije."povedal kocúr."Prečo by nás chcel Hviezdný klan zničiť?Toto predsa nemôže byť pravda.Ten kocúr si určite vymýšľa len aby sme ho pustili."pomyslela som si.Zavrčala som ale Líščí fúz sa na mňa pozrel aby som ho pustila.Pustila som ho a kocúr vstal.Pozrel sa na nás a rozbehol sa na územie tieňových.Všetci sme sa zmätene vracali do tábora.

Keď sme sa vrátili Liščí fúz a Zmijí chvost išli do nory veliteľa.Všimla som že v tábore je ticho a všetky mačky vyzerali smutne.Prišla so aj s Ostrou labou k Vresovka laba."Čo sa stalo?"spýtala som sa."Pavúčí tesák pred chvíľou odišiel do Hviezdného klanu.Rany sa mu moc zapálili."povedala smutne.Neďaleko sedela Rybia laba a smutne sa pozerala do diaľky.Škvrnité pierko ležala na kraji tábora a po tváry jej tiekli slzy.Červená hviezda vyskočil na Vysokú skalu a zvolal klan."Môj silný zástupca Pavúčí tesák zomrel.Mojim novým zástupcom bude Sokolie krídlo a Kamenné srdce bude novým učiteľom Rybej laby."Sivobieli kocúr vyskočí k veliteľovi.Lahla som si pred noru učňov a premýšľala som.

403 slov.

Budúcnosť Krvavého klanuDonde viven las historias. Descúbrelo ahora