14.Požiar

38 5 0
                                    

Ako každé ráno som vstala a tajné som sa vytratila do lesa aby ma Ostrý pazúr a Chladné srdce nevideli.Prechádzala som sa a užívala som si že môžem byť chvíľu sama.Uvidela som hraboša a začala som sa k nemu blížiť.Už som bola skoro pri ňom keď predo mňa skočil Chladné srdce."Čo tu robíš sama?"spýtal sa svojim chladním hlasom."Lovím a ďakujem za pokazený lov."mňaukla som naštvane."Tak môžeme loviť spolu."povedal Ostrý pazúr ktorý práve vyšiel z kríkov."A je po kľudnom samotárskom love."vzdychla som si a prikývla.Snažila som sa pokračovať v love ale kamkoľvek som sa pohla išli za mnou tí dvaja.Keď mi kôli nim utiekla už tretia myš som sa naštvala."Musíte za mnou stále liesť?!Ako mám loviť?"zasyčala som na nich."Tak prepáč mi sme len nechceli aby sa ti niečo satlo."povedal Ostrý pazúr."Vyzerám ako malé mačiatko ktoré sa o seba nevie postarať?"povedala som a snažila som sa ukľudniť."Tak ja pôjdem."povedal Ostrý pazúr a odišiel."Ja zostávam.Čo keby ťa napadli tieňový?"povedal Chladné srdce.Zavrčala som na neho.Chladné srdce sa na mňa pozrel a odišiel aj on."Konečne som sa ich zbavila."pomyslela som si.Pokračovala som v kľude v lovu.Konečne sa mi začali dariť.Chytila som dva králiky,pinku a myš.Spokojne som sa vracala do tábora.Popložila som svoje úlovky na kopu koristi a vzala som si pinku.Spokojne som si sadla a začala som ju jesť.Odrazu som za sebou upočula kroky.Uvidela so Ostrého pazúra a Chladné srdce.Prišli ku mne akoby sa nič nestalo."Prepáč že sme boli tak otravný."povedal Ostrý pazúr.Chladné srdce stále mlčal.Prikývla som.Začali sme sa znovu rozprávať.

Začala som premýšľať o tom čo sa stalo počas toho boja."Čo keď malo byť to rozhodnutie veľmi dôležité?A kde som to vôbec vtedy bola?"z mojich myšlienok má vytrhli tmavé búrkové mraky ktoré sa blížili.V diaľke bolo počuť hromy.Popravde som búrky a dážď neznášala.Vždy som mala mokrú srsť a počas búrky som nemohla zaspať.Búrka sa začala blížiť tak som sa s ostatnými skryla do bojovníckej nory.Dážď začal silnieť.Každú chvíľu som uvidela sveatiaci blesk a hneď za ním hrom.Sedela som a pozorovala búrku.Odrazu neďaleko tábora udrel blesk do stromu ktorý začal horieť.Vedela som že tú zostať nemôžeme.Vybehla som z ostatnými z nory.Veliteľ bol už vonku a dával pozor či sú všetci v poriadku.Museli sme hneď opustiť tábor.Červená hviezda nás viedol cez les na územie Hromového klanu.Zrazu som sa zastavila."Kde je Prachový list a Listová laba?"Ostrý pazúr sa zastavil pri mne."Musíme ísť."Povedal a kývol na mňa aby som utekala."Listová laba a Prachový list sú stále v tábore."povedala som a rozbehla som sa späť.Dobehla som na kraj tábora.Na kraji tábora stál vysoký smrek na ktorom vrchole sedel Prachový list a Listová laba.Pribehla som čo najbližšie k stromu."Musíš skočiť Listová laba."povedal Prachový list."Nemôžem ťa tu nechať."povedal Listová laba.Prachový list kúsol Listovú labu.Listová laba skočil a pristál na mne.Zrazu sa strom zlomil a a Prachový list spadol do ohňa.Oheň sa začal šíriť a my sme museli utiecť.Celú cestu do tábora Hromového klanu Listová laba mlčal.Pribehli sme do tábora kde náš klan už bol.Ladová laba pribehol ku mne."Kde je Prachový list?"spýtal sa."Je mŕtvy.Obätoval sa za mňa."povedal smutne a sklesle Listová laba.

541 slov.Baví vás ešte táto kniha?

Budúcnosť Krvavého klanuTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang