Začalo ďalšie ráno.Listová laba od včerajška nepovedal ani jedno slovo.Vinil sa za smrť Prachového lista.Ľadová laba sedel smutne sedel o kúsok ďalej.Prišla som do Škôlky pozdraviť Veverčiu letku a jej mačiatka."Ahoj Veverčia letka."Veverčia letka sa na mňa pozrela."Ahoj.Je mi ľúto čo sa vám stalo."Prikývla som a pozorovala som mačiatka."Už sa z nich stanú zachvílu učni že?"spýtala som sa."Áno.Určite budú najlepšími učňami."povedala Veverčia letka.Upočula som ako Červená hviezda zvoláva klan.Rozlúčila som sa s Veverčou letkou a mačiakami.Vybehla som von k ostatným."Je ráno a podľa hliadky hromového klanu na našom území prestalo horieť takže sa môžeme vrátiť späť."povedal veliteľ a vracali sme sa späť na naše územie.
Konečne sme prekročili hranice našeho územia a vrátili sme sa do tábora.Tábor bol celý čierný a všetky rastliny zhoreli.Červená hviezda zvolal klan aby sme sa pokúsili dať tábor do predošlého vzhľadu.Bola som unavená ale musela som nachytať niaku korisť pre klan.Rozbehla som sa do lesa a začala som hľadať niaku korisť ktorá sa po požiari vrátila.Nebol moc dobre cítiť pach koristi ale ucítila som pach hraboša.Išla som po stopách a potom som ho uvidela.Začala som sa približovať ale niečo má vyrušilo.Počula som niake mačky.Začala som sa k nim približovať.Boli neďaleko hraníc.Ich pach nebol moc dobre cítiť a ani som ich dobre nevidela ale jedna mačka mala pach Krvavého klanu."Chápeš čo musíš urobiť?" "Áno Sol.Spravím to a potom sa pridáme do tieňového klanu." "A nezabudni ak to slovo nedodržíš ti ani tá druhá mačka nebudete v tieňovom klane vítaný."celý rozhovor som počúvala."Kdo to len mohol byť?Kdo je ten zradca z našeho klanu?"premýšľa som.Napadlo ma že by to mohol byť Kamenné srdce alebo Sokolie krídlo.V poslednej dobe často mizli z tábora aj v noci.Musela som odísť aby ma neuviedli.Šla som ďalej loviť ale stále som nad tým premýšľala.Nakoniec som sa vrátila do tábora s dvomi myšami,hrabošom a pinkou.Sokoli krídlo stál na kraji tábora a rozhliadal sa.Kamenné srdce sa práve vrátil do tábora a položil na kopu koristi menšiu myš a vevericu.Sadla som si k Vresovému kozúšteku,Ostrému pazúrovy a Chladnému sdrcu.Chvílu sme sa rozprávali a potom som si išla ľahnúť.
"Malí čierný kocúrik prešiel cez dieru v plote do lesa."Tu je to krásné."povedal a rozhliadal sa po lese.Začal chodiť po lese a snažil sa ucítiť pach niakej koristi.Zrazu ho na zem zvalil iba o niečo starší tigrovaný kocúr.Pribehol k nim Sivobieli kocúr a sivá skoro až modrá mačka."Pusť ho Tigria laba.Veď je to iba mačiatko."povedala namodralá mačka."Veď sa na neho pozri Modrí kozúštek je to maznáčik."zavrčal na mačku sivobiely kocúr."A čo Bodliačoví pazúre že je maznáčik.Pusti ho Tigria laba."zakričala mačka.Tigria laba mačiatko neochotne pustil a ono sa rozbehlo preč."
455 slov.Kdo si myslíte že je zradca?
KAMU SEDANG MEMBACA
Budúcnosť Krvavého klanu
PertualanganČo sa stalo s Krvavím kanom po smrti Postracha?A čo Hromový,Tieňový,Riečný a Veterný klan?A čo ak mal Postrach niekedy mačiatka? Za krásný clover ďakujem MysticAnimalLover