Suga sara'nın vurulduğunu görünce gözlerinden bir iki damla göz yaşı düşer.
Joe o sırada yere çömelmiş ve sara'nın ölmesini beklemekte.
Suga zaman kaybetmeden sarayı kucağına alır
Joe; bırak ölsün. Neden bu kıza bu kadar değer veriyosun.
Suga; bu seni ilgilendirmez derce arabasına doğru koşmaya başlar.Hastanede
Sara ameliyathaneye alınmıştı.
Suga; çocuklar siz burda bekleyin. Benim bir şeyi halletmem gerekiyo.
Suga depoya doğru ilerlerken yolda miaya olan biteni ve hangi hastaneye kaldırıldığını söyler.Suga depoya girdiğinde onu yerde çömelmiş bir şekilde bulur.
Suga; mutlu hissetmen gerekmez miydi?
Joe; sen neden geldin? Yoksa benim için mii
Suga; evet senin için geldim.
Joe; ayağa kalkar ve suga'ya sarılmak için ona yaklaşır. Suga bunu farkedince belinde bulunan silahı çıkarır. Ve ona doğru tutar.
Suga; evet anlaşıldığı gibi seni öldürmeye geldim. Biliyorsun sevdiğim insanlara zarar verilmesi, bunun bedelini ödeteceğim. Hem sana hem de sevgiline!
Joe; sevgilim filan değil. Bunları ben planladım. Onun hiç bir şeyden haberi yok.
Suga; sen beni salak sandın herhalde onu burdan kaçarken gördüm. Eğer vaktim olsaydı ilk onu hallederdim.
Joe; iyi öldür hadi
Suga; kolay bi ölüm mü düşündün sen. Çok yazık. Saraya ne yapmıştın? Der ve eline yerde buluna jileti alır.
Suga; her şey karşılıklı gerçekleşiyor değil mi.
Suga joeyi zor da olsa bir sandalyeye bağlamıştı. Elindeki jiletle bacaklarını kollarını ve yüzünü çizmeye başlamıştı.
Joe; canım acıyo!! Yapma bunu!
Suga; nasıl bu duyguymuş. Anladığına göre silaha geçme vakti geldi. Bu iş çok uzadı der ve tetiği çeker. Joe'nin ölü bedenini alır ve kimsenin bulamayacağı bir yere gömer.Hastanede
Rm; yaptın mı?
Suga; gereken cezayı verdim. Sara uyandı mı? Nasıl o??
Rm; kurşunu çıkarmışlar. Çok fazla kan kaybetmiş bu nedenle yoğun bakıma alındı.Ertesi gün
Sara uyanmıştı fakat etrafında kimse yoktu. Neden kimsenin olmadığını merak ediyordu. Hem bu başına gelenler, neden hep o neden? Bunları düşünürken mia içeri girer.
Mia; o u-uyanmış
Suga da içeri girer.
Sara; mia 2 dakikalığına dışarı çıkar mısın?
Mia; tamam.Sara; neden senin yüzünden kaçırılmak zorunda kaldım?? Sen hayatıma girdiğinden beri normal olan bir günüm bile yok farkında mısın??
Suga; bak bunların olmasını istemezdim. Her şeyi en başından anlatacağım. Joe benim eski sevgilimdi. Beni düşman bildiğim insanla aldattı. Sen ve beni sevgili olarak düşünmüş.
Sara; neden böyle düşündü ki?
Suga; bizi bi kaç kere yanyana gördüğü için.
Sara; neden bu normal bir şey.
Suga; benim için değil. Ondan sonra hiç bir kızla arkadaşlık kurmadım veya herhangi bir yakınlaşmam da olmadı. Sen farklısın Senin aile mevzularınla kendi durumlarım çok benzer.
Sara; nasıl yani?
Suga; bence bunları burda konuşmayalım. Hem 2 güne kalmaz burdan çıkarsın. O zaman konuşmak için çok vaktimiz olucak.
Sara; tamam. Ama son bir şey daha sormak istiyorum.
Suga; dinliyorum.
Sara; benden hoşlanıyor musun?
Suga; aslında...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİLİT
Tajemnica / ThrillerBurada paylaşacağım ilk hikaye. Umarım sever ve desteklersiniz❤