Mark sarayı alır ve kendi sahip olduğu dağ evine götürür.
Suga'dan devam
Sarayı aramıştım fakat açmamıştı. Bende evine gitmeye karar verdim. Evine geldiğimde kapısının açık olduğunu farkettim.
Suga; sara! Evdemisinn!
Evin her yerine bakar fakat onu bulamaz.
Miayı arar.
Suga; sara seninle mi?
Mia; hayır. Ben ailemim yanındayım. Evde olması gerekiyo. Yoksa ona bişi mi oldu!
Suga; hayır olmadı. Sadece merak ettim ben kapatıyorum bb.Sara'dan devam
Gözlerimi açtığımda bilmediğim bir yerde, bilmediğim bir yatakta yatıyordum. Bir anda kapı açıldı.
Mark; bakıyorum da benim sevgilim uyanmış.
Sara; mark kendine gel ve ellerimi çöz.
Mark; üzgünüm ama sana benim olacaksın demiştim. Şimdi burda uslu dur. Acıkmışsındır yemek getireceğim. Gece uzun geçecek...Suga'dan devam
Saraya ulaşamıyordum. Aklımda gidebileceğim sadece bir yer var.Suga mark'ın evine doğru yola çıkar.
Kapıyı çalar fakat kimsenin açmadığını görünce bir hışımla kapıyı kırar. Evi dolaşmaya başlar fakat onunda evde olmadığını farkeder.
Arkadaşlarının yanına gider.
Rm; nasıl kayıp?
Suga; ona takıntılı olan bir çocuk var. Onun yaptığını düşünüyorum. Eğer bu işte onun parmağı varsa kendisine ölümlerden ölüm beğensin!Sara'dan devam
Yıllardır bu çocukla nasıl arkadaşlık kurmuştum ben. Aklım almıyor. Hem bildiğin beni yatağa zincirlemişti. Gerçekten korkmaya başlamıştım. Ya bana sahip olmaya çalışırsa... Öyle bir şey olursa yaşamamın artık bi önemi bile kalmaz. Her şeyimi kaybettim. Namusumuda kaybedersem, her şey benim için bitmiş demektir...O sırada içeriye elinde tepsiyle mark girer.
Mark; yemeğini getirdim. Sana yedireceğim.
Mark ne kadar zorlasada sara ısrarcı bir şekilde ağzını açmaz.
Mark; beni deli etme. Ye şu yemeği. Son kez söylüyorum bunu!
Sara; sana yemeyeceğim dedim. Hem sen bir ruh hastasısın. Deli olmana gerek yok...
Mark o sinirle saraya bir tokat atar.Mark; özür dilerim özür dilerim. Bunu yapmak istememiştim.
Sara ağlamaklı bie ses tonuyla
Sara; benden ne istiyorsun sen??
Mark; dedim ya seni istiyorum, sana sahip olmak istiyorum. Benim ol istiyorum. Hatta bunu uzatmak yerine şimdi yapacağım!Mark sara'nın gözü önünde soyunmaya başlar. Üzerinde bulunan her şeyi çıkarır.
Mark; evett gece başlasın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİLİT
Misteri / ThrillerBurada paylaşacağım ilk hikaye. Umarım sever ve desteklersiniz❤