ჯონგუკს ყოველთვის სიგარეტის სუნი აქვს, რომელსაც თავხედურად ესვრის იუნგის. ჰიონი საშინლად გაბრაზებულია , პირქუში და არ არის მიჩვეული სულელებთან თამაშს, მაგრამ ყოველ ჯერზე, როდესაც ხედავს ჯონის უკომპრომისოდ გაღიმებულ სახეს და გაშლილ ხელს, ის ხელსაყრელად ასრულებს ნებისმიერ მის თხოვნას, ინარჩუნებს სიცივეს, მაგრამ ცოტათი ოდნავ იღიმის მისთვის უჩვეულო თბილი ღიმილით.
მენთოლის სიგარეტის გარდა, ჯონგუკს სუნამოს სუნიც აქვს, რომელიც ჯოჯოხეთში გაგრძობინებთ თავს. უამრავი ადამიანი ბრუვდება მისი სურნელებით, მისი მოხდენილად გამოყვანილი ბარძაყებით, მაგრამ უცნაურად გამოიყურება ხოლმე შავ მაისურში, რომელიც აშკარად არაა მისი ზომა.
ჯონგუკში ყველაზე მიმზიდველია ჭკვიანური, ყინულისფერი თვალები, მის მზერაში რაღაც უაღრესად მისტიკურია. გასაკვირი არ არის რომ სკოლაში დადის მოსაზრება მისი დემონური სისხლის შესახებ და გოგოები, რომლებიც სტერილურ ტუალეტებში ჩურჩულებენ, ერთი ამოსუნთქვით ჩივიან შავი მაგიის მაქინაციებზე: ჯონმა ისევ მოიპარა უდანაშაულო გული!
მაგრამ ჯიმინს იზიდავს ჯონგუკისკენ კიდევ რაღაც სხვა. არა სუნი, არც გამომეტყველება, არც მისტიკური სისხლი. მას აღელვებს გულგრილი, ფერმკლთარი და ვარდისფერი რბილი ტუჩების ქვეშ მოქცეული პატარა ხალი, როგორც გამორჩეული ჯვარი ოქროს რუკაზე. არსებითად, ეს სისულელეა, პატარა დეტალი, რომელიც ადვილად დაჩრდილებულია ახალგაზრდა სახის და სხეულის სილამაზით. ჯონგუკში არის რაღაც შესამჩნევი და ჯიმინი ამას აფიქსირებს, ხალი გამომწვევი ტუჩების ქვემოთ. ცოტა კიდეც და იგი შეძლებს დარწმუნებით თქვას, რომ მას შეუყვარდა.
როდის მოხდა ეს? პაკმა ბუნდოვნად გაიხსენა. ნამდვილად არ იყო ეს პირველი შეხვედრაის დროს , როდესაც ჯონგუკი სკოლაში მოვიდა თავისი ბინძური მოტოციკლით, მას ასდიოდა არა მარტო სიგარეტის არამედ სპირტის სუნიც. მან საყვედური მიიღო დირექტორისგან და დიდხანს იდგა მის ოფისში, მანამ სანამ მამამისი ესაუბრებოდა დირექტორს. ჯონგუკმა უდანაშაულო ლამინატის იატაკს დაარტყა და ნერვიულად უკბინა ტუჩებს. გრძნობები წარმოიშვა ზუსტად მაშინ და არა იმ დროს, როდესაც ისინი ერთმანეთს შეხვდნენ, როდესაც ჯონგუკმა უხალისოდ გაუწოდა ხელი და კისტოზური საღებავების კვალი დაუტოვა, თითქოს ყინულოვანი მზერით დაწვეს და უკმაყოფილო სახით გააფართოვა მისი ლამაზი სახე: ,,ჯიმინ ჰიონ,,. როგორც ჩანს, ეს მოხდა მას შემდეგ, რაც ჯონგუკმა გაქვავებული გოგონა წაიყვანა, სამედიცინო ცენტრში. უფრო ზუსტად რომ ვთქვათ, მას შემდეგ, რაც მან გაციებულ ჯიმინს ქოლგა მიაწოდა ერთ უამინდობის დღეს. შემდეგ, პირველად, პაკმა შეაფასა გლუვი ტუჩების და ხალის მოძრაობა, გამოთქვა აღრფთოვანება, თუმცა დამცინავი ღიმილი მიიღო და სწორედ ეს ეს გახდა ყველა ტკივილის წყარო.
YOU ARE READING
როგორ მოვეწონოთ ცუდ ბიჭს? (თარგმანი) (დასრულებული)
Romanceპაკ ჯიმინი მარტოხელა, შესანიშნავი სტუდენტი, რომელიც დამწვარია ძლიერი გრძმობით ცუდი ბიჭის, ჯონ ჯონგუკის მიმართ. ჯონი არ აპირებს დაახლოებას და როგორ მოიგოს ჯიმინმა ცუდი ბიჭის გული? ფიკი არის ნათარგმნი.