-8-

1.7K 177 54
                                    


ამ დღიდან იწყება ჯიმინისთვის მხიარული შეხვედრების სერია. ჯონგუკთან ერთად მათ გაიგეს ზუსტი მეცნიერებების საიდუმლოებები. ჯიმინი აგრძელებს ჯონგუკის დახმარებას მცირე დავალებების შესრულებაში მათემატიკაში, გეომეტრიასა და ფიზიკაში. გუკი ყურადღებით უსმენს ყველაფერს, სრულყოფილად რეპროდუცირებს ახსნაზე, მაგრამ მცირედი გართულების და პრობლემების დროს იწყებს დაბნეულობას. მაგრამ მინ არ კარგავს იმედს! იგი ხედავს, ჯონგუკის თვალებს ცოდნის წყურვილით ანთებულს, თავად ჯიმინს ძალიან მოსწონს გუკის საზოგადოება. მიეცით მათ დღეში სამ საათზე მეტი ურთიერთობისთვის.

იმისდა მიუხედავად, რომ ისინი უფრო ხშირად ხვდებიან და ერთმანეთთანაც კი საუბრობენ, მათ შორის მანძილი მაინც იწვევს ჯიმინში მწუხარებას, ჯონგუკს არ სურს მისი დაახლოება. ყოველ ჯერზე, როდესაც მინი ტოვებს სწავლების ზონას და გადადის "პირად ცხოვრებაში", გუკი ცბება და წყვეტს ტკბილად და მორჩილად მოქცევას, ის საშინელ შეხებად გადაიქცევა და საუბარი ჩიხში შედის. არ აქვს მნიშვნელობა, თუ როგორ, მაგრამ ჯიმინმი ღიმილს იკრავს, ჯონგუკი კი რჩება საკუთარი წესებით, მარტოობის ციხე-სიმაგრეში, სადაც ნებართვის გარეშე შესვლა შეუძლია მხოლოდ საყვარელ ადამიანს, მაგრამ არა ჯიმინს.

- უცნაური სიტუაციაა, განმარტას დანახულს ჰოსოკი, რომელიც ნამჯუნის ტანსაცმელში გამოწყობილი წავიდა ჯონგუკთან, როდესაც მისაღებ ოთახში მჯდომი ჯიმინი დაინახა, წიგნებთან ერთად. - თავიდან ის წარმოუდგა, როგორც შეშინებული პატარა ძაღლი, რომელიც შეჩვეულია ხალხს და აღარ ცდილობს ვინმეს დაკბენის. შენ მისთვის ნამდვილად არაფერი გაგიკეთებიათ?

ჯიმინი დარწმუნებულია რომ არა. მხოლოდ ისაა, რომ ჯონგუკი მოხვდება ადამიანების იმ სპეციალურ კატეგორიაში, რომელთა საკუტარუ ცხოვრებიდან გაშვება არ უნდა. და რა უნდა გავაკეთოს ამისთვის? როგორც ჩანს მინმა უკვე ყველაფერი სცადა, მაგრამ გუკს არ სურ, არ სურს ეს ყველაფერი.

როგორ მოვეწონოთ ცუდ ბიჭს? (თარგმანი) (დასრულებული)Where stories live. Discover now