-4-

1.7K 198 40
                                    

შიშველი ფეხებით ჯიმინი ნელა დადის ცივ იატაკზე, ადის საწოლზე და უყურებს მშვიდად დაძინებულ ჯონგუკს. უმცროსი გვერდულად წევს, კარგად არის დაფარული საბანით, ხოლო თმა ჯერ კიდევ სველი აქვს, აუცილებლად გაცივდება, სულელი. მინმა ცალი მუხლი დადო ჯონგუკის საწოლზე და უსწორებს საბანს, ცდილობს რაც შეიძლება მაქსიმალურად გადახადოს იგი და აი ჩნდება კუნთები მის ფეხებზე და მუქი ნაცრისფერი ბოქსერები . ჯიმინი ხმაურიანად ისუნთქავს ჰაერს და ეხება მის თბილ ბარძაყებს. ის მართლა აპირებს ამის გაკეთებას? მიზეზების ხმა სცემს განგაშის ზარს, ევედრება შეცვალოს აზრი და დაბრუნდეს მისაღებ ოთახში, მაგრამ ჯიმინი ძალიან შორს წავიდა უკან დასაბრუნებლად,მას ეს სურს, მას ნამდვილად სურს.

- რა ჯანდაბაა? უცებ გაისმა გუკის დაძაბული ხმა.

ჯონგუკი თავს მისკენ ატრიალებს და თვალებით იჭერს მზერას, თითქოს ჯიმინი მასზეა ჩამოკიდებული. მხოლოდ ბნელი მთვარე ანათებს ოთახს, ასე რომ შეუძლებელია გუკის სახის გამომეტყველების შემჩნევა, მაგრამ მისი ინტონაციით ის არც ისე კმაყოფილია იმით, რაც ხდება.

- რას აკეთებ? ჯონგუკს მობრუნება მოუწია - აქ რა დაგრჩენია?

- ნება მომეცი ...

ჯიმინი არ ასრულებს წინადადებას და აცნობიერებს, რომ ცხოვრებაში ამის თქმა არ შეიძლება. ეს ძალიან მანკიერი და მიუღებელია. ასეთი აღიარება ხმამაღლა არ არის სათქმელი, განსაკუთრებით ბიჭის, როგორიც არის მინი, მაგრამ ჯონგუკს ყველაფერი ესმის, სიტყვების გარეშე. გასაოცარია, თუ რამდენად გამჭრიახი შეიძლება იყოს ის, მაგრამ მისი რეაქცია უფრო გასაკვირია. ის არ არის გაბრაზებული, არ არის გამწარებული და არ არის შეწუხებული. ის გებულობს სიტუაციას, შესაძლოა, მას ხშირად აწყნარებდნენ მსგავსი შეუსაბამო თხოვნებით.

- წადი შენს ოთახში, დაღლილი ამბობს ის. - მთვრალი ხარ, შემდეგ ამას ინანებ.

როგორ მოვეწონოთ ცუდ ბიჭს? (თარგმანი) (დასრულებული)Where stories live. Discover now