-9-

1.8K 177 62
                                    

- უკვე გამაგრდი, აცნობებს გუკი საქმიანი ტონით და უყურებს მინის  პენისს, გარშემო ეხება რბილ ხორცს თითის  წვერით და შემდეგ ათავისუფლებს ვარდისფერ თავს ზედმეტი ხორცისგან. - საყვარლობაა, აღნიშნავს ჯონგუკი.

ჯიმინს ასე არასდროს შერცხვენია. ეს პოზიცია მას დეპრესიულობას მატებს. არსად გაიქცევა,  უმცროსი ყველფერს ცვლის, ურცხვად ეხება სხვის სხეულს. მინს მოსწონს, სიგიჟემდე მოსწნს თუ როგორ გუდასმით ექცევა ახლა ჯონგუკი მას, დაე  მისი სიტყვები კვლავ დაცინვით იყოს გაჯერებული და მისი თვალები ისე გამოიყურებოდეს, თითქოს გახსნას ცდილობს. ჯიმინი ყველაფერს აპატიებს, თუ იგი ასე ნაზად და ასე სექსუალურად გააგრძელებს ლაპარაკს. მინი არ უყურებს მის ტუჩებს, მაგრამ აკვირდება ხალის მოძრაობას მისი ტუჩის ქვემოთ. მას პორნო არ სჭირდება სტიმულისთვის, ამისთვის საკმარისია ჯონგუკი შეეხოს მას.

- ასე რამ აგაღელვა? ჯერ მე არაფერი საინტერესო არ გამკეთებია..

ჯიმინს ჯერ პასუხის გაცემა არ სურს. გუკი ნამდვილად გაიცინებს სასაცილო და წარმოუდგენელ აღიარებაზე, მაგრამ ჯონგუკი აგრძელებს მინის პენისის დამასაჟებას ერთი ხელით, ხოლო მეორეთი  კუნთების შეგრძნებას, მაშინ როდესაც მისი მზერა არ ეკვრის უფროსის სახეს, აკვირდება რეაქციას, აღნიშნავს მშრალი ტუჩების უმცირეს მოძრაობასაც კი. ადრე თუ გვიან, იგი მიხვდება, თუ რა იწვევს ჯიმინში ასეთ რეაქციას, იმიტომ რომ უნდა იცოდეს ეს, ეს არ არის პირველი შემთხვევა, როდესაც ჯონგუკს ნამდვილად სურს  იცოდეს რაღაც ჰიონის შესახებ.

- ეს ყველაფერი შენ გამოა,  ნერწყვი ნერვიულად გადალაპა ჯიმინმა და თავი გვერდზე გადახარა. - მართლა ვერ მიხვდი? მე ყველაფერი უკვე ვთქვი, ვთქვი, რომ მომწონხარ.

ჯიმინი რჩება სიცილით თავდასხმის  ან კიდევ ჯონგუკისგან მიუღებელი რეაქციის მოლოდინში. მინი მზად არის იმისთვის, რომ მოუწევს საკუთარი გრძნობების დაცვა, მაგრამ სად უნდა წაიღოს ისინი? ზუსტად ისინი არიან , ვინც მას უბიძგებს ყველა სახის სისულელეებისკენ და ასე უდუღებს სისხლს, როდესაც ჯონგუკი ახლოს არის და თავხედურად ეხება  მის სხეულს.

როგორ მოვეწონოთ ცუდ ბიჭს? (თარგმანი) (დასრულებული)Where stories live. Discover now