მთელი დასვენების დღეები ჯიმინი იმუშავებს დეტალურ გეგმას ჯონგუკის მეგობრობის მოსაპოვებლად, ქმნის ცხრილებსა და დიაგრამებს, ყურადღებით ხატავს მათ თეთრ ფურცლებზე. მინს ეს პროცესი ამშვიდებს და აცილებს შფოთვას. იმ ღამის შემდეგ სევდიანი, აუტანლად სევდიანი იყო. ჯიმინი მხოლოდ ამ გზით იბრძვის : იღებს ფანქარს და იწყებს რაღაცის გაკეთებას ისე, რომ არ დაიტვირთოს ტვინი და გული დრამებით. ორშაბათს, პაკი ყველაფრისთვის მზად არის, ელოდება ჯონგუკს თავის ,,რკინის ცხენთან''. გუკი დაგვიანებით ჩამოდის, მაგრამ უფროსი არ გაბრაზებულა, პირიქით კეთილგანწყობილად უღიმის უმცროსს.-
-მე არ ვიცი რა ჩაიფიქრე, მაგრამ მე უკვე ვთქვი: ბიჭებს არ ვხვდები.
მინი ეთანხმება და ცდილობს დიალოგ სხვა გზით წარმართოს. კარნეგიმ თქვა, რომ თანამოსაუბრის ყურადღების და სიყვარულის მოსაპოვებლად, საჭიროა მას ესაუბრო მისთვის საყვარელ თემებზე! ამიტომ ჯიმინი ცდილობს შეუფერხებლად გადაუხვიოს ჯონგუკის ინტერესებზე. ის ინტერესდება მოტოციკლის ბრენდით, რა ღირს, რა მახასიათებლები აქვს და რატომ აირჩია გუკმა ეს კონკრეტული მოდელი.
- მე ვიკიპედია არ ვარ, ჯიმინი. რატომღაც ვერ ვხედავ მინიშნებეს, პირადი კონსულტანტის, ჩემზე. დაიკარგე ახლავე.
მინი მჭიდროდ იღიმის, მისმა მცდელობამ არ გაამართლა. თავში ხაზავს გეგმის პირველ პუნქტს, თუმცა, ის მზად იყო ამისათვის, არაფერი უჩვეულო. ჯიმინს კიდევ რამდენიმე იდეა აქვს, თუ როგორ უნდა იმეგობროს ჯუნგუკთან. ის საშინელი ენთუზიაზმით ბრუნდება სახლში, ჯერ ასრულებს საშინაო დავალებას, შემდეგ კი იფიქრებს იმაზე, თუ როგორ მოახერხოს მეგობრობა ჯონგუკთან.
- არა! მე ეს გითხარი! შემდეგ კვირას ის შენთან უნდა იყოს!
დედა იშვიათად ყვირის ასე ხმამაღლა და გაბრაზებული. ჯიმინი ჯერ კიდევ ვერ ხედავს სრულ სურათს და არ ისმის სხვა ხმა, მაგრამ ის მაშინვე ხვდება, რომ მხოლოდ მამა შეიძლება იყოს დეიდის ასეთი ყვირილის მიზეზი.
YOU ARE READING
როგორ მოვეწონოთ ცუდ ბიჭს? (თარგმანი) (დასრულებული)
Romanceპაკ ჯიმინი მარტოხელა, შესანიშნავი სტუდენტი, რომელიც დამწვარია ძლიერი გრძმობით ცუდი ბიჭის, ჯონ ჯონგუკის მიმართ. ჯონი არ აპირებს დაახლოებას და როგორ მოიგოს ჯიმინმა ცუდი ბიჭის გული? ფიკი არის ნათარგმნი.