დასასრული

2.4K 228 69
                                    


ჯონგუკი აბაზანიდან ბრუნდება აღზნებული ორგანოს გარეშე, ჯიმინი მაშინვე გაწბილებულია. სიმართლეა, რომ მან საერთოდ არ უშველა უმცროსს და იძულებული გახდა, საკუთარი ემოციებით გამკლავებოდა აღზნებას? ეს სამართლიანი?

ჯიმინს სურს ჯონგუკისთვის კითხვა, მაგრამ ტელეფონი რეკავს.

- ვუპასუხო? - ეკითხება ჯონგუკი. ჯიმინი გაკვირვებულია,  რომ უმცროსი მისგან ითხოვს ნებართვას. რა თქმა უნდა, ის თანხმდება.

ძვლივს ესმის ხმა ყურმილის მეორე მხარიდან, მაგრამ ის თითქმის დარწმუნებულია, რომ ეს გოგოა. ჯიმინმა ეჭვიანობის ინექცია განიცადა და მხოლოდ ოდნავ ააფეთქა მისი ტუჩები!

- არა, არ ვაპირებ აღნიშვნას, შეჰყვირა გუკმა მოწყენილმა და თვალები აატრიალა. - ასე უთხარი მას,  არ მაინტერესებს,  რატომ უნდა მინდოდეს? თავს ასეც კარგად ვგრძნობ. დედა, ნუ დაიწყებ.

ჯიმინი კინაღამ  ღრიალებს, ახერხებს პირის ღრუს დახურვას და კბილებით კბენს მას. ჯონგუკი დედას ესაუბრება! ის ვერც კი იფიქრებდა ასეთ რამეზე. მათი საუბარი ისე მარტივია, თავისუფალია, პრობლემების გარეშეა. გუკი ყოველ ფრაზაზე არ ფიქრობს, არ ეშინია რაღაც არასწორად თქვას. მათი დიალოგი ბუნებრივია, ასე უნდა საუბრობდნენ დედა და შვილი. ჯიმინის ფიქრი მწარეა, ის და დედა ვერასოდეს ისაუბრებენ ასე. მისთვის არც ისე ადვილია კომუნიკაცია საკუთარ შვილთან. მინს ესმის, ბოლოს,  ქალის სიცილი ჯონგუკის ბრტყელი ხუმრობის გამო, მას ეს მოსწონს. გუკი ცივად იქცევა, როგორც ყოველთვის, მაგრამ მაინც კმაყოფილი ღიმილი ეხატება მის ტუჩებს.

და ჯიმინს აღარ შეუძლია გაჩუმება.

- შენ და დედას კარგი ურთიერთობა გაქვთ, რატომ არ ცხოვრობ სახლში?

- ეს ყველაფერი შენთვის საინტერესოა?, თქვა დაღლილობით ჯუნგკუკმა, მაგრამ მის ხმაში აღშფოთება და გაღიზიანება არ არსებობდა. - მე და მამაჩემი არ ვართ ახლოს. მას ჩემგან ძალიან ბევრი სურს, ამიტომ მე აქ ვცხოვრობ, რომ შევუმცირო მადა.

როგორ მოვეწონოთ ცუდ ბიჭს? (თარგმანი) (დასრულებული)Where stories live. Discover now