del 4 - FRIDAS RASERI

14 1 0
                                    

ÅÅåååååååå allt var i kras kunde det bli värre? Ja jag antar att det kunde det. Jag ville alldrig gå upp igen. ALDRIG. Igår var det en katastrof. Frida kommer aldrig förlåta mig. Precis som med Hanna.
- Du kan inte ligga i sängen föralltid, sa mamma som just hade kommit in i rummet.
-Jo det kan jag, röt jag mot mamma och tryckte in mitt huvud i kudden.
- Men vi kan åka nästa år, sa mamma och gick ut ur rummet. Efter en timme kravlade jag mig upp ur sängen och satte på mig min vita fluffiga morgonrock. Golvet var kallt. Jag gick fram till bordet som var dukat med massa frukost. Jag hällde upp yourgurt i en skål och tog i massa flingor. Jag tog min skål med yougurt i handen och gick in i mitt rum igen. *Hej, har du kul i mallis? När du kommer hem så kanske vi kan hänga lite mer du vet :)* Juste hur kunde jag glömma Kevin. Ja nu kan jag ju följa med honom. Men Frida då? Nej vem fan bryr sig jag orkar inte mer jag orkar inte annpassa mig till Frida hela tiden. * Vi kom aldrig iväg till mallis :( Har jag fortfarande en chans att följa med till ditt landställe?* Jag la ner mobilen på nattduksbordet och började äta min flingor.
*ja absolut,vi åker kl typ 4* fick jag ett sms av Kevin. Jaaaaaaaa min sommar skulle inte bli så misslyckad ändå!! Jag drog fram min resväska och tog ut lite kläder från den. Jag packade i lite mer varma kläder istället och mina sötaste kläder jag hade. Fan vad skulle mamma säga tänk om jag inte skulle få??
- Mamma?? ropade jag.
- Mmmm, svarade mamma tillbaka.
- Kan jag åka med Kevin du vet till han landställe? Snälla snälla snälla!? bönfall jag mamma.
- Vem är Kevin? Sa mamma.
- Ja men du vet den där killen som var här, sa jag.
- Hur länge ska ni vara borta då??
- Kanske 2 veckor antar jag.
- Ok, sa mamma och fortsatte att titta på tv. YES YES YES YES!!! Äntligen. Jag smsade Kevin och frågade var vi skulle mötas. Vi bestämde att dom skulle komma hit kl 4.
När kl var 10 i 4 så började jag att göra mig i ordning för Kevin. Jag var så spänd sjukt spänd. Jag sminkade mig lite med rött läppstift och mascara. Satte på mig parfym och Butte kläder. Jag funderade länge vad jag skulle ha på mig men det fick bli ett vitt linne med en svart högmidjade läder kjol. Mitt hår satte jag upp i en hästsvans. Jag satte på mig mina converse sa hejdå till mamma och gick ut. Min röda väska var pretty tung och samma med mitt "handbagage".
- Var ska du då? hörde jag en glad Frida säga. Fuck asså jag orkade inte vad skulle jag säga jo du vet jag dissar dig.
- Ääääm... Jag ska till Kevins landställe, sa jag och tittade ber i marken för att jag skämdes som in i bängen. Det blev tyst en stund men så kom det Fridas raseri.
- JÄVLA BITCH DU SVIKER MIG BARA FÖR ATT DET INTE BLEV NÅGOT MALLIS!!! JAG TÄNKTE ATT VI SKULLE SPENDERA HELA SOMMAREN TILLSAMMANS HÄR HEMMA ISTÄLLET! JAG HATAR DIG!!!! Hon stängde igen dörren bakom sig med en smäll. Jag ville kasta mig in och säga förlåt och att jag skulle svika Kevin istället men jag kunde inte. Jag gick ner för trappan som inget hänt. När jag kom ut ur dörren så såg jag en svart bil med en Kevin i. Kevins mamma kom ut och hjälpte mig med väskan. Jag gick in i bilen och satte mig. Jag tittade ut genom fönstret och ville bara börja gråta.
- Är det något?? sa Kevin med sin Lena röst.
- Ää nej absolut inte det här kommer bli jätte kul, sa jag och försökte le.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hoppas ni gilla.
Kommentera vad som ska hända :)

Allt går i bitarNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ